کد خبر: ۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: برای مردم انقلابی نظر شما محترم نیست، زیرا شما تهدیدها را جدی نمی‌گیرید.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به دستگیری تعدادی از جاسوسان و نفوذی‌ها گفت: بعضی مسئولان خود را به خواب غفلت زده‌اند و می‌گویند نفوذی نبوده است.

به گزارش  فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: تقوا بهترین سرمایه برای عالم آخرت است.

وی با اشاره به خطر نفوذ دشمن اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که خطر نفوذ دشمن را جدی بگیریم.

رمضانی‌پور ادامه داد: دستگیری 40 نفر از جاسوسان و نفوذی‌ها که نزدیکی به مسئولان دولت را داشتند و عکسی که با هم گرفتند گواه آن است از طرفی بعضی مسئولان خود را به خواب غفلت زده‌اند و می‌گویند نفوذی نبوده است.

وی تصریح کرد: این مسئولان می‌گویند « بحث نفوذ را مانند فتنه چماق نکنید و بر سر ما بکوبید» برای کسانی که به این مسئله بی‌توجهند باید هم پتک بر سرشان کوبید، نمی‌شود کشور را از دست داد چون شما نظری متفاوت دارید.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: برای مردم انقلابی نظر شما محترم نیست، زیرا شما تهدیدها را جدی نمی‌گیرید.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: از تهدیدهای بزرگ کشور همین نفوذ از راه دست دادن، رابطه و خوش و بش‌هایی است که برخی انجام می‌دهند، رهبر معظم انقلاب فرمودند: « این تصور که با کنار آمدن با مستکبران می‌شود به توسعه رسید غلط، عقیم و بی فایده است».

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رهبر می‌فرمایند، مذاکره با آمریکا نه، رئیس جمهور هم باید بگوید نه، اما تعجب می‌کنیم رئیس جمهور ما در مصاحبه با تلویزیون فرانسه و ایتالیا می‌گوید، «بله می‌شود روزی سفارت آمریکا در کشور گشایش یابد به شرط آنکه آمریکا عذرخواهی کند»، اما آیا این عذرخواهی نمی‌تواند نفوذ و توطئه باشد.

وی اذعان کرد: چرا رئیس جمهور حرف رهبر معظم انقلاب را نمی‌زند، مثل ایشان شجاع باشید و پا جای پای ولایت بگذارید و از غیر خدا نترسید، اگر می‌خواهید دولت کارآمد باشد و محبوب ملت ایران، باید پا جای پای ولایت بگذارید در غیر این‌ صورت از چشم و دل ملت ایران می‌افتید.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: رئیس جمهور و روسای قوا باید صداقت در رفتار، کردار و گفتار داشته باشند، کسانی که در لباس روحانیت هستند به تقابل با رهبری برخاستند و منتظرند رهبر حرفی بزنند و آنها در سایت‌های خود موضع‌گیری کنند.

وی ادامه داد: این افراد حتما طعمه گرگ‌ها خواهند شد و گرگ‌ها به آنها رحم نخواهند کرد.

کسانی که خود تحمل نقد ندارند متوجه نفوذ دشمن نیستند
امام‌ جمعه بافت گفت: بی‌توجهی به مسئله کنسرت‌ها و اردوهای مختلط، کج‌دهنی به‌ نظام و انقلاب اسلامی و راه نفوذ دشمن است.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مجامع علمی، یکی از راهبردها و دغدغه‌های عظیم ایشان در بحث علم و فرهنگ به ویژه در برگزاری کنسرت‌ها و اردوهای مختلط‌ بود.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین راه‌های نفوذ غرب در براندازی نظام اسلامی، توسعه و ترویج بی‌بندوباری و شهوت‌رانی در جامعه به ویژه در محیط مقدس دانشگاه است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: دانشگاه‌های امروز ما که فضای دینداری، تعبد و محل عبادت و علم و دانش آگاهانه است، نباید محل بی‌بندوباری و برنامه‌های فاسد باشد.

خطیب ‌جمعه بافت خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی که با این‌ همه شهید نهادینه ‌شده نباید در شعاع عزت و امنیت آن، عده‌ای آزادانه ترویج بی‌بندوباری داشته باشند و بعد متولیان فرهنگ و کارگزاران آموزش این نظام نیز به‌ جای اینکه از ترویج ارزش‌ها دفاع کنند، مدافع چنین برنامه‌های غلط و ضد ارزش شوند.

وی ادامه داد: بی‌توجهی به مسئله کنسرت‌ها و اردوهای مختلط چه در دانشگاه‌ها و چه در بیرون دانشگاه‌ها، کج‌دهنی به‌ نظام و انقلاب اسلامی و راه نفوذ دشمن است.

مهدی‌زاده در مورد احساس حقارت بعضی‌ها بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مقام عظمای ولایت همین است که عده‌ای احساس حقارت کنند و ظرفیت‌های خود را دست‌کم ببینند، باید بیان کرد‌ این افراد خود ضعیف و زبون‌اند.

وی ابراز داشت: کشوری که حدود نیم‌ قرن با تمام عداوت‌های خصمانه غرب، جانانه ایستاده و مقاومت کرده و در جنگ سخت، جنگ علم و فناوری و تولید علم غرب را شکست داده است، هیچ‌گاه احساس حقارت و کوچکی نخواهد کرد و این به برکت رهبر بیدار‌ساز است.

خطیب جمعه بافت ادامه داد: این افراد که قدرت نظام را دست‌کم می‌بینند خود حقیر و زبون‌اند که آمریکا را منجی و فرشته نجات می‌دانند.

وی افزود: کار آمریکا ترساندن است، اگر ملتی از تحریم اقتصادی و نظامی‌اش نترسد، این ملت قدرتمندترین ملت همچون ایران است، چرا که ایران امام حسین (ع) و عاشورا دارد.

مهدی‌زاده با تقدیر و تشکر از سپاه نسبت به دستگیری جاسوسان آمریکایی ابراز داشت: سپاه در همه موارد و فرامین ولایت پیش‌قدم است چه در مسئله اقتصاد مقاومتی و چه در مسئله مقابله بانفوذ، اما عده‌ای به‌ جای تقدیر و تشکر، اقدام عظیم سپاه را نقد می‌کنند.

وی ادامه داد: کسانی که خود تحمل نقد ندارند و منتقدان را با الفاظی زشت کنار می‌زنند، این افراد متوجه نفوذ دشمن نیستند که در بستر تعامل در حال کشیدن نقشه نفوذ است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
مدیران اجرایی باید از دولت دفاع کنند خصوصا آقای استاندار به نظر ما که دولت مظلوم است در کرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
از امام جمعه رفسنجان توقع نداشتیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
0
از همان روز اول دولت ، سخن گوی دولت نماینده ها بوده اند که حتی از بیان شن ریزی کوچه ای هم دریغ نکردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
چرا در دوران احمدی نژاد هیچ کدام از این حضرات جرات اظهار نظرنداشتند
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)