کد خبر: ۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده مردم کرمان در خانه ملت خواستار شد؛
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل شورای روابط امور بین الملل در استان، گفت: تشکیل این شورا ضمن توسعه رونق اقتصادی استان، می تواند برنامه ریزی خوب و دقیقی برای حضور مستقل سفرای کشورهای مختلف به کرمان با اهداف از پیش تعیین شده را در بر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "محمدرضا پورابراهیمی"  صبح امروز 24 آبان در بازدید از دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان در جمع رییس و کارکنان این نمایندگی، گفت: وجود نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان ظرفیت خوبی است که باید از آن استفاده های بهتری شود.

وی با بیان اینکه مراجعه به این دفتر در کرمان ضمن کاهش هزینه ها از اتلاف وقت نیز جلوگیری می کند، افزود: مسئولین استان از این ظرفیت برای توسعه رونق اقتصادی استان استفاده کنند.

پورابراهیمی با بررسی مشکلات این دفتر در کرمان با اشاره به اینکه در ابتدای هر کاری سختی هایی وجود دارد ولی به تدریج قابل حل است، خطاب به کارکنان این مجموعه، گفت: با کارآیی خوب، پشتکار و تداوم مسیر در راستای خدمت رسانی به مردم این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در خصوص تشکیل شورای روابط امور بین الملل در استان، گفت: تشکیل این شورا ضمن توسعه رونق اقتصادی استان، می تواند برنامه ریزی خوب و دقیقی برای حضور مستقل سفرای کشورهای مختلف به کرمان با اهداف از پیش تعیین شده را در بر داشته باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اعلام آمادگی برای همکاری و معرفی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان، افزود: پیشنهادات لازم برای ارائه خدمات بهتر را ارائه تا بعنوان مطالبه عمومی برای خدمتگزاری به مردم را از طریق همدلی و هم افزایی با مسئولان ارشد استانی قابل اجرا شود.

وی در خصوص تجهیز این دفتر برای صدور روادید فرودگاهی در کرمان و تسهیل در صدور ویزا برای حضور گردشگرانی که مستقیم از کشور مبداء به کرمان سفر می کنند قول همکاری داد.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور کارگران چینی در کرمان، گفت: در شرایطی که کشور دچار رکود اقتصادی است حضور این کارگران در کرمان به صلاح نیست و به اشتغال استان ضربه می زند.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: بهتر است حداقل زمان صدور ویزای این کارگران در کرمان، مدت حضور آنها کوتاه لحاظ شود.

وی در خصوص وجود اتباع افغانی غیر مجاز در کرمان هم با بیان اینکه در هیچ جای دنیا نمی شود بدون گذرنامه و ویزا اقامت داشت، گفت: موضوع حضور اتباع افغانی در کرمان بحث شورای امنیت ملی بوده و آسیب های ناشی از حضور آنها در کرمان ارائه شده است.

در این بازدید اعتمادی رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان با بیان مشکلات این دفتر از هماهنگی برای حضور چندین سفیر به کرمان خبر داد و گفت: متاسفانه امکانات لازم برای تشریفات حضور نماینده دولت این کشورها به کرمان را نداشتیم و بحث هماهنگی برای وجود حتی یک خودرو برای جابجایی این افراد بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه امکان صدور روادید اتباع خارجی در فرودگاه کرمان امکان پذیر است، گفت: متاسفانه تاکنون موفق نشدیم تجهیزات لازم برای اینگونه خدمات در فرودگاه را تهیه کنیم و همکاری استانداری کرمان را می طلبد.

اعتمادی با بیان اینکه سیستم نامه نگاری و استعلام در این دفتر الکترونیکی و از طریق اتوماسیون انجام می شود، خاطر نشان کرد: تعرفه های خدمات نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان به نسبت سایر خدمات بسیار پایین است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)