کد خبر: ۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
انتقاد شدید از دولت و رییس جمهور در نشست اصولگرایان کرمان
نشست اصولگرایان کرمان در حالی روز گذشته در کرمان برگزار شد که سخنران این مراسم انتقادات تندی را علیه دولت و شخص رییس جمهور مطرح کرد. انتقادات اصولگرایان از دولت و رییس جمهور در حالی مطرح می‌شود که مشاور فرهنگی استاندار کرمان رییس شورای اصولگرایان استان می‌باشد.
نشست اصولگرایان کرمان در حالی روز گذشته در کرمان برگزار شد که سخنران این مراسم انتقادات تندی را علیه دولت و شخص رییس جمهور مطرح کرد. انتقادات اصولگرایان کرمان از دولت و رییس جمهور در حالی مطرح می‌شود که مشاور فرهنگی استاندار کرمان رییس شورای اصولگرایان استان می‌باشد.

به گزارش گفتارنو و به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید علی حسنی عصر امروز در نشست «لبیک یا حسین (ع)» و در جمع تعدادی از اصولگرایان مرکز استان اظهار داشت: با شعار، آرزوها و آرمان‌ها را بیان می‌کنند و در شعار «لبیک یا حسین (ع)» اهداف قیام امام معصوم (ع) نهفته است و این شعار شیعه است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای نمونه مقام معظم رهبری ابتدای هر سال شعار سال را بیان می‌کنند تا اهداف مشخص و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد و شعارها اهداف بزرگ را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به شعارهای امام حسین (ع) در روز عاشورا، ادامه داد: شعار سیدالشهداء (ع) در روز عاشورا با محوریت حق، حق‌مداری، حق‌طلبی و مبارزه با ذلت‌پذیری است.

حسنی با بیان اینکه خواص جبهه حق در کربلا امام حسین (ع) را یاری نکردند، اضافه کرد: این خواص از قبیل عبدالله بن عباس، عبدالله بن جعفر و محمد حنیفیه نتیجه‌ای از عدم همراهی خود نگرفتند و یا امثال عبدالله بن عمر مجبور شدند با پای خلیفه اموی بیعت کنند، بنابراین عاقبت‌بخیری در حمایت از جبهه حق است و نباید زیر بار ذلت رفت.

استاد برجسته ادیان و مذاهب در حوزه علمیه قم تبیین کرد: زیر بار ذلت نرفتن آوارگی را در پی دارد و امام حسین (ع) چون زیر بار ذلت یزید نرفتند، 6 ماه آوارگی را در پی داشت و در نهایت آب را هم به روی سیدالشهداء (ع) بستند و زیر بار ذلت نرفتن جبهه حق را با تحریم‌های اقتصادی مواجه می‌کند.

حسنی متذکر شد: زیر بار ذلت نرفتن توهین و فحاشی را در پی دارد، تحقیر کردن را در پی دارد، باید برای در جبهه حق بودن همه این‌ها را پذیرفت و به جان خرید و امروز خیلی افراد «لبیک یا حسین (ع)» را فقط شعار می‌دهند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: آیا زیر بار ذلت رفتن و با کدخدا بستن مشکلات اقتصادی را برطرف کرد، حتی ذلت دست دادن با کدخدا موجب پذیرفتن مترجم دانشجویان پیرو خط امام راحل که لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کردند به عنوان نماینده ایران در سازمان ملل نشد.

وی تصریح کرد: زیر بار ذلت رفتن یعنی غیر خدا را کدخدا دانستن که موجب می‌شود، رئیس جمهور فرانسه ضیافت ناهار را بدون نبودن شراب نپذیرد و موکول به صبحانه کاری کند و در نهایت با شرایط حملات تروریستی داعش در پاریس، سفر را لغو کنند.

حسنی تأکید کرد: رئیس دولت اصلاحات نیز به ایتالیا سفر کرد در حالی که سوار هواپیما برای بازگشت به ایران بودند، هواپیما نقص فنی پیدا کرد و نیاز به تعمیر داشت، دولت ایتالیا اجازه برگشت رئیس دولت اصلاحات را به سالن فرودگاه تا رفع نقص هواپیما نداد.

وی اظهار داشت: اخیراً در یکی از دانشگاه‌ها پس از برگزاری یادواره شهدا، دانشجویان را بازخواست کردند که چرا شعار «مرگ بر آمریکا» دادید و در شهر قم پایتخت شیعه و مرکز انقلاب اسلامی روز 13 آبان دولتی‌ها در قم نگذاشتند تظاهرکنندگان پرچم آمریکا را آتش بزنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه «لبیک یا حسین (ع)» زیر بار ذلت نرفتن و مقابله با مستکبران است، گفت: امروز برخی‌ها در جمهوری اسلامی ایران روحیه ذلت‌پذیری را در جامعه ترویج و توجیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترویج افکار ضد امام راحل در نشریات زنجیره‌ای رواج پیدا کرده است، افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام راحل هم در این زمینه سکوت می‌کند.

حسنی خاطرنشان کرد: شیطان حریص در درون انسان و شیاطین جنی و انسی در بیرون فعال هستند، بنابراین باید مراقبت کنیم و به هوش باشیم.

استاد برجسته ادیان و مذاهب با اشاره به شیطنت‌های عوامل فتنه و انحراف، چنین توضیح داد: شیطنت‌ها و رفتار برخی از این افراد تعجب‌برانگیز است.

این نویسنده در پایان بیان کرد: حجاج ما در منا قتل عام شدند و رئیس جمهور سفرش را از آمریکا لغو نکرد و حتی ظریف یک هفته بعد از اتمام اجلاس سالانه سازمان ملل در آمریکا ماند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)