کد خبر: ۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
مشاور فرهنگی استاندار:
مشاور فرهنگی استاندار کرمان با متهم کردن رسانه‌ها به انتشار اخبار بیهوده و با بیان اینکه « اینکه فلان مدیر برود، استعفا بدهد یا بماند، دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و مردم مشکلات و گرفتاری‌های دیگری دارند که رسانه‌ها باید به آن بپردازند» گفت: اگر قرار شد کار انتخاباتی کنیم، استعفا خواهیم داد.
مشاور فرهنگی استاندار کرمان با متهم کردن رسانه‌ها به انتشار اخبار بیهوده و با بیان اینکه « اینکه فلان مدیر برود، استعفا بدهد یا بماند، دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و مردم مشکلات و گرفتاری‌های دیگری دارند که رسانه‌ها باید به آن بپردازند» گفت: اگر قرار شد کار انتخاباتی کنیم، استعفا خواهیم داد.


به گزارش گفتارنو حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور چندی قبل در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که برای به وحدت رسیدن اصولگرایان تلاش خواهد کرد.

او همچنین ابتدای سالجاری مجددا به عنوان رییس شورای اصولگرایان کرمان انتخاب شد. چندی قبل سایت گفتارنو با انتشار گزارشی تاکید کرد با توجه به بخشنامه وزیر محترم کشور مبنی بر عدم مداخله استانداران، معاونان، مدیران کل و مشاوران در فعالیت‌های انتخاباتی و با توجه به موضع‌گیری و فعالیت‌های سیاسی مشاور فرهنگی خواستار برکناری مشاور فرهنگی استاندار شده بود.

حالا مشاور استاندار بدون اشاره به مصاحبه انتخاباتی و سیاسی خود به ایسنا می‌گوید: قطعا ما هم سعی می‌کنیم این موضوع را رعایت کنیم و اگر قرار شد کار انتخاباتی کنیم، استعفا خواهیم داد.

حجت‌الاسلام عرب‌پور می‌گوید اینکه در فضای مجازی نیز مطرح شده است، وزیر کشور از بابت اینکه بنده مشاور فرهنگی استاندار کرمان هستم، ناراضی است، کذب محض است.

گفتارنو هفته گذشته در گفت‌وگو با یک منبع مطلع در وزارت کشور از ارسال نامه‌ وزارت کشور به استانداری در خصوص مشاور فرهنگی استاندار خبر داده بود.

عرب‌پور با بیان اینکه بنده از بدو انقلاب تاکنون مشاور پنج استاندار کرمان بوده‌ام و تنها در مسائل فرهنگی، حوزه دین، روحانیت و امور مشابه به استاندار مشاور می دهم تاکید کرد: مشاوره‌هایم مجانی است.

مشاور فرهنگی استاندار کرمان با بیان اینکه پذیرش مشاور استاندار کرمان را نیز براین اساس پذیرفتم که تکلیف بود اضافه کرد: برای من فرقی نمی‌کند که مشاور استاندار باشم یا نباشم، اما اینکه از وزارت کشور اعلام کرده‌اند که بنده مشاور استاندار نباشم، دروغ است.

مشاور فرهنگی استاندار کرمان همچنین اذعان داشت: کسانی که این شایعات را منتشر می‌کنند هرگز به مقاصد خود نمی‌رسند و ترویج چنین شایعاتی هرگز به اردوگاه اصولگرایان لطمه نخواهد زد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان کرمان بدون اشاره به تحرکات چند ماه گذشته رسانه‌های نزدیک به اصولگرایان و توهین‌های مکرر به مسوولان اجرایی کشور گفت: برخی از رسانه‌ها به دنبال مساله سازی و حاشیه سازی‌هستند که مسوولان به وظیفه شان عمل نکنند وی ادامه داد: قطعا عده‌ای با برنامه و حساب شده این کار را انجام می‌دهند که مسوولان ذیربط باید به این نکته توجه کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
1
بیا ، یه چیزی هم بدهکار شدیم انگار!. یه هاله نو دور سر اصولگرایان هست که مقدس شدند و هیشکی کاری به کارشون نداره،نه وزارت کشور نه استاندار و نه....ولی اصلاح طلبان که مبدع هاله نور از طیف اونا نیست پر از حادثه و عزل و نصب!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)