کد خبر: ۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه کرمان در دیدار با شورای مرکزی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان:
امام جمعه کرمان تاکید کرد: مردم اگر تشخیص دهند که یک فرد و یا یک مجموعه‌ای برای رضای خدا و در راه حق قدم برمی‌دارد، قطعا طرفداری‌اش خواهند کرد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: مردم اگر تشخیص دهند که یک فرد و یا یک مجموعه‌ای برای رضای خدا و در راه حق قدم برمی‌دارد، قطعا طرفداری‌اش خواهند کرد.

به گزارش گفتارنو آیت‌ا... سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار با شورای مرکزی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان با بیان اینکه در هرکاری باید اخلاص باشد و آن کار برای رضای خدا باشد، گفت: باید هدف افراد از شرکت در انتخابات و وارد شدن به مجلس کسب رضای خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سخنان پیامبر اسلام در باب رعایت اخلاص، اعتدال و عدالت تصریح کرد: نمایندگان نباید در بحث پبرامون بعضی مسائل از حد و مرز قانون خارج شوند، مثلا وقتی دکتر ظریف و دکتر صالحی در رابطه با مسائل هسته‌ای گزارش می‌دادند یکی از نمایندگان پا را از قانون فراتر گذاشت و دکتر صالحی را تهدید به مرگ کرد و گفت: "دفنت می‌کنیم" که این عبارت در شان مجلس نبود.

وی رفتار دکتر ظریف را  ماجرای برجام رفتاری مبتنی بر اخلاق و متانت دانست و افزود: شکیبایی و صبر دکتر ظریف عالی و مثال‌زدنی بود و عکس‌العمل ایشان نشان‌دهنده شخصیت والایش بود.

امام جمعه کرمان در ادامه تحزب و کار تشکیلاتی را مفید ارزیابی و عنوان کرد: در هسته اولیه یک تشکل باید افرادی کارآزموده و آگاه انتخاب شوند چرا که اگر در هسته اولیه، افرادی نامناسب انتخاب شوند تشکیلات عملا تداوم نمی‎یابد و بعد هم اگر تداوم یابد مشکل‌دار می‌شود.

وی با تاکید بر مشورت و تبادل نظر در یک تشکیلات خاطرنشان کرد: مردم اگر تشخیص دهند که یک فرد و یا یک مجموعه‌ای برای رضای خدا و در راه حق قدم برمی‌دارد، قطعا طرفداری‌اش خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمان ضمن تکیه مجدد بر مناسب، درست و روشن بودن نفرات هسته و شورای مرکزی هر تشکیلات یادآور شد: اگر مردم بدانند که فردی قصد ورورد به مجلس شورای اسلامی در راستای تامین رفاه مردم دارد، مطمئنا آن فرد از ناحیه مردم مورد حمایت قرار خواهد گرفت.  

آیت‌ا... جعفری با بیان اینکه رهبری یک تشکیلات و حزب بسیار مهم است اضافه کرد: اگر رهبر یک حزب و تشکیلات فردی جامع‌الاطراف نباشد و ساده لوح باشد آن تشکیلات با شکست مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر حضرت امام توانست رژیم ستم‌شاهی را از میان بردارد به دلیل شخصیت جامع‌الاطرافی بود که ایشان داشت.

وی حضرت امام (ره) را یک عالم ربانی و دینی و رهبری دانا و تیزهوش دانست و اذعان داشت: مخالفت و مبارزه امام (ره) با شاه تبدیل به انقلاب شکوهمند اسلامی شد که نهایتا امام موفق شد و توانست محمدرضا پهلوی را که مورد حمایت آمریکا و شوروی سابق بود، ساقط کند.

آیت‌ا... جعفری با بیان اینکه در مسیر مبارزه و انقلاب شهید هم زیاد دادیم، اعلام کرد: در جمعه سیاه چندین هزار نفر توسط رژیم ساهنشاهی شهید و زخمی شدند ولی شهادت باعث می‌شد مردم حق طلب‌تر شوند.

وی با اشاره به سیاست محمدرضا پهلوی مبنی بر اینکه دائما نخست‌وزیر عوض می‌کرد تا شاید اتفاقی رخ دهد، بیان داشت: شاه آن زمان گفته بود که اگر من از مملکت بروم نه آزادی دارید و نه استقلال و مملکت از هم می‎پاشد ولی در واقع آزادی نداشتیم و اگر کسی نفس می‌کشید ساواک ناخن‌هایش را می‌کشید و استقلال هم نداشتیم چرا که محمدرضا پهلوی نوکر آمریکا، انگلیس، فرانسه و شوروی سابق بود و در یک کلمه عیاش بود و مزدوری برای بیگانگان.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توان همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و تشکیل مجلسی نمونه به کار گرفته شود، ابراز کرد: امسال و این دوره نمی‌توان پیش‌بینی کرد که نتیجه انتخابات چه خواهد شد چرا که همه افراد و احزاب چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا در حال تلاش و رقابت هستند و باید تا جایی که قانون اجازه داده و می‌شود تلاش کرد برای دستیابی به اهداف و کار خلاف قانون هم جایز نیست.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی مجلس شورای اسلامی که قانون‌گذاری و نظارت است، اضافه کرد: اگر مجلس درست شود، همه چیز درست می‌شود و اگر درست نشود هیچ‌چیز درست نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کرمان در پایان خطاب به دبیر و اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: دعا می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و انجام کار حساب شده به اهداف خود نایل شوید و به دین و انقلاب خدمت کنید.

صبح امروز نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان کرمان با اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی شاخه استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در ابتدای این نشست محمدعلی ایران‌نژادپاریزی دبیر حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان گزارشی از روند فعالیت این حزب در استان ارائه داد و دقایقی در باب تحزب و کار تشکیلاتی به بیان نکاتی پرداخت.

 لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان آقایان محمدعلی ایران‌نژادپاریزی، علی امینی، محمدرضا سلیمانی، امیر کارزاری، هادی اسحاق‌نژاد، سبحان محمودی و خانم پریسا محمدزاده حضور داشتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)