کد خبر: ۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
ارسال به دوستان
ذخیره
اگر کسی به این جمع بندی برسد که پرچم تفرقه بلند کرده و مسیری مستقل از اصولگرایان را طی کند، یا تحت تاثیر نفوذ است و یا به دنبال تسویه‌حساب شخصی بوده و ضعف تحلیل از فضای سیاسی کشور دارد و یا در غفلت جدی است/ ما وحدت حداکثری را با حکمت سه نفر از فقهای برجسته امکان­پذیر و درست می­ دانیم.
دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه بعید می‌دانم لاریجانی یا آیت الله مقتدایی پرچمدار اختلاف در اصولگرایان باشند، گفت:تنها وحدت حداکثری با حکمیت سه نفر از فقهای برجسته را امکان­پذیر و درست می­‌دانیم.

به گزارش «تابناک»، حسین فدایی در  اظهارتی که مهر آن را منتشر کرده، ضمن تبیین مفهوم نفوذ گفت :یکی از رفتارهای نفوذ برای تحقق اهداف نظام سلطه اختلاف افکنی در درون جبهه اصولگرایی است؛ لذا  راهبرد ما وحدت حداکثری است که بیشتر از ۲ سال در حال تلاشیم تا مانع از تصمیم نظام سلطه شده و به وحدت حداکثری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که جمعیت ایثارگران چه رویکردی برای مقابله با موضوع دو قطبی‌سازی و برنامه‌های دشمن دارد، افزود: یکی از رفتارهای نفوذ برای تأمین اهدافش این است که ایجاد اختلاف در درون جبهه اصولگرایی کند و راهبرد ما در برابر این وحدت حداکثری است و بیش از دو سال است که تلاش می‌کنیم وحدت در درون جبهه اصولگرایی شکل بگیرد.اینکه برخی بگویند می توانیم مستقل از بقیه اصولگرایان در صحنه سیاسی حضور پیدا کنیم، تحلیل غلطی است که شبکه های نفوذی یا ساده اندیشان و غافلان به آن دامن می­زنند.

فدایی با بیان اینکه باید همه مراقب ترفندهای شبکه­ ی نفوذ باشند، یادآور شد: به طور جدی معتقدیم که همه باید مراقب باشیم تا تحت تاثیر نفوذ به جبهه واحد اصولگرایی آسیب نزنیم چون معتقدیم ضربه زدن به جبهه واحد اصولگرایی تحقق اهداف دشمن است. و باید مراقب بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی به این جمع بندی برسد که پرچم تفرقه بلند کرده و مسیری مستقل از اصولگرایان را طی کند، یا تحت تاثیر نفوذ است و یا به دنبال تسویه‌حساب شخصی بوده و ضعف تحلیل از فضای سیاسی کشور دارد و یا در غفلت جدی است.

بعید می دانم لاریجانی پرچم دار اختلاف در اردوگاه اصولگرایان باشد

فدایی در پاسخ به این سؤال که مشخصا فعال شدن آقای ناطق نوری را در این عرصه چگونه ارزیابی می‌کنید با توجه به اینکه وی گفته بود  من سیاست را بوسیدم و کنار گذاشتم اما الان خود جریان های حامی دولت و اصلاح طلب از برگزاری جلسات مشترک وی در یک ائتلاف در رابطه با انتخابات خبر می‌دهند، گفت: شنیدم آقای ولایتی تکذیب کرده پس بعید نیست بقیه هم تکذیب کنند بعید می دانم آقای لاریجانی یا حضرت آقای مقتدایی پرچمدار اختلاف در بین نیروهای اصولگرایی باشند. آنچه در اخبار منتشر شده این است که عده ای می‌خواهند حزب سیاسی ایجاد کرده و مسیر دیگری را طی کنند، اما من بعید می دانم.

وحدت حداکثری را با حکمت سه نفر از فقهای برجسته درست می­ دانیم

وی گفت: به هر حال در کشور بحث آزادی است، اما ما وحدت حداکثری را درست می دانیم، با هرگونه تفرقه افکنی که وحدت را با مشکل مواجه کند، مخالفیم و امیدواریم اخباری که از تشکیل حزب جدید سیاسی در جبهه اصولگرایی شنیده می شود، که می­ خواهد راه دیگری را برود درست نباشد. ما وحدت حداکثری را با حکمت سه نفر از فقهای برجسته امکان­پذیر و درست می­ دانیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح‌کرد: چون با مقدمات تحلیلی مساله اصلی را مسایل داخلی اصولگرایان نمی دانیم بلکه مساله اصلی را نظام سلطه و در داخل نیز حل مشکلات اقتصادی مردم می‌دانیم. بنابراین پرداختن به موضوعات و مسائل فرعی که بخواهد مساله اصلی باشد را هم درست نمی‌دانیم.

این فعال سیاسی گفت: به کسانی که با هر اقدام و مواضعی کاری کنند که مسائل فرعی، اصلی شود، هشدار می دهیم و توصیه می کنیم که مراقبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شما اصلی ترین مشکلات مردم را اجتماعی و فرهنگی می‌دانید یا اقتصادی و سیاسی؟ گفت: برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران چاره ای نداریم جز اینکه در مسیر اقتصاد و مدیریت، تحول ایجاد کنیم چراکه یکی از موانع پیشرفت کشور، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی مدیریتی است.

وی افزود: در مساله اقتصادی مساله معیشت مردم، تولید ملی، فعال کردن بخش های خوابیده اقتصادی، مشارکت واقعی مردم در اقتصاد، اصلاح نظام مالی و بانکی، سیاست های پولی و مالی، مهمترین مسائل کشور را شامل می شوند که باید برای آنها فکری کرد؛ میزان صادرات ما چقدر است و متقابلا واردات بی رویه و مهمتر قاچاق وضعش چه طور بوده؟! این موضوعات را با مدبریت صحیح می توان حل کرد. جوانان کشور ما دارای ظرفیت­های بالایی هستند که می توانند به تولید کشور کمک کرده و مسیر حل مشکلات اقتصادی را با اتکاء به این ظرفیت­های داخلی هموار کنند.

فدایی با اشاره به اینکه باید کارآمدی مدیریتی را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل با مدیریت فعال و جهادی و مردمی قابل حل است، می توان مشکلات اجتماعی از جمله اعتیاد، حاشیه‌نشینی زنان و کودکان بی سرپرست را با این نوع از مدیریت برطرف کرد.مگر می‌شود مدیری با توان فیزیکی محدود با سن و سال بالا که در تجمل زندگی می کند با بچه های کف خیابان که از مشکلات اعتیاد و بیکاری و نداشتن مسکن و شغل رنج می‌برند تناسب یابد و رابطه واقعی پیدا کند؟

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

رفع تصرف 5 هکتار از زمین‌های دولتی در جنوب کرمان

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

قیمت طلا در بازار کاهشی شد

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

درخواست کارت سوخت از خردادماه اینترنتی می شود

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)