کد خبر: ۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: به همه مسئولان توصیه می کنم که آینده نگر باشند و برای 10 سال آینده از هم اکنون به فکر باشند و برنامه ریزی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: به همه مسئولان توصیه می کنم که آینده نگر باشند و برای 10 سال آینده از هم اکنون به فکر باشند و برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا آیت الله سید یحیی جعفری روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و شماری از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با وی افزود: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که رهبری عالم، دانشمند، باتقوا و با تدبیر داریم که تمام مسائل را زیر نظر دارد و من افتخار دارم در زمان انقلاب و مبارزات سیاسی علیه رژیم سلطنتی با ایشان دوست و همفکر بودم.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در جهان هم در عرصه علم و دانش و هم در قدرت نظامی ارتش و سپاه پاسداران با هدایت های مقام معظم رهبری در اقتدار است و هیچ کشور متخاصمی جرات نمی کند کوچکترین تعرضی به این خاک داشته باشد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: در حال حاضر مشکل جهان اسلام رهبران آمریکا هستند و اینها مستکبر به تمام معنا می باشند چرا که پایبند به هیچ اصلی از اصول اخلاقی، دینی و بین المللی نیستند و همیشه دروغ می گویند و تنها کاری که از دستشان بر می آید تحریم است.

وی گفت: اگر سوریه نابود شود برای ما سخت است چرا که تنها کشور عربی که مقابل صهیونیست ها ایستاد سوریه بود.

آیت الله جعفری افزود: بعضی از کشورهای عربی عادت کردند به مزدوری استکبار و اگر اینها با جمهوری اسلامی ایران متحد می شدند چقدر عزت داشتند و ما امروز شاهد این وقایع تلخ در منطقه نبودیم.

وی بیان کرد: اگر سوریه تاکنون دوام آورده و توان مبارزه با تروریست را دارد به خاطر ایران است و اگر جمهوری اسلامی ایران نبود سوریه هم امروز وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: داعش را آمریکا و غرب بوجود آوردند که اکنون گریبان خودشان را هم گرفته است.

وی افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با داعش و تروریسم وارد سوریه شد و هواپیماهایشان مراکز متعلق به دولت و مردم سوریه را بمب باران می کنند که داعش اصلا در آن مناطق حضور ندارد.

آیت الله جعفری همچنین گفت: اداره ای که چهار سال متوالی و پی در پی رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده است نشان از مدیریت جهادی، تلاش و همدلی کارکنان آن دارد.

وی اظهار کرد: با هیچ زبانی قادر به تشکر و قدردانی از تلاش گران عرصه اوقاف و خدمتگزاران جامعه اسلامی نیستیم.

وی در این دیدار که هر سال در آستانه هفته وقف صورت می گیرد با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در کارها تلاش و کوشش و از همه مهمتر شناخت خداوند است گفت: امیدوارم این موفقیت و امتیاز اوقاف کرمان ادامه داشته باشد و روز به روز بهتر شود.

امام جمعه کرمان با بیان خاطره ای از دوران تبعید مقام معظم رهبری به استان کرمان و مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی افزود: در این مبارزه ای که با رهبری امام خمینی (ره) شروع شد اگر روحانیت و جوانان انقلابی و حوزه های علمیه نبودند کاری از پیش نمی رفت و در این پیروزی ناباورانه همه ملت ایران شریک هستند.

وی اظهار کرد: اکثر افرادی که در کرمان علیه شاه مبارزه می کردند جوانان بودند و مسجد ما در کرمان کانونی برای فعالیت های انقلابی بود که در این مسیر چندین بار به من و دوستان انقلابی سوء قصد شد.

آیت الله جعفری گفت: مسئولان باید با جوانان تعامل خوب و سازنده داشته باشند از آنجا که وقتی من را به امام راحل معرفی کردند برای این مسئولیت مهم، اولین سئوالی که امام پرسیدند این بود که آیا آقای جعفری با جوانان کرمان رابطه خوبی دارد یا خیر و بعد من را به عنوان نماینده خودشان در کرمان منصوب کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / واگذاری شرکت ذغالسنگ مشکلات را بیشتر کرده است

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)