کد خبر: ۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
احمد خاتمی:
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:خدا اجازه نمی‌دهد که از بودجه بیت‌المال برای کنسرت‌هایی که در آنها خدا فراموش شود، خرج شود بنابراین ما نیز مخالف برگزاری کنسرت‌هایی هستیم که از بودجه بیت المال استفاده می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:خدا اجازه نمی‌دهد که از بودجه بیت‌المال برای کنسرت‌هایی که در آنها خدا فراموش شود، خرج شود بنابراین ما نیز مخالف برگزاری کنسرت‌هایی هستیم که از بودجه بیت المال استفاده می شود.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در جمع نمازگزاران شهرستان رفسنجان با پاسداشت یاد شهدای شهرستان رفسنجان گفت: رفسنجان این افتخار را دارد که بیش از نیم قرن دربست، بعنوان پایگاه امام و ولایت بوده که شاید در کشور، شهرستان اینچنینی کم پیدا شود و جزء شهرستان های نادر از این حیث در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه باید به فکر باشیم تا ارمغان شهیدان را حفظ کنیم تصریح کرد: ارمغان شهیدان، نظام جمهوری اسلامی است که کار بسیار بسیار مهمی است و کسانی که در صحنه سیاست جهانی باشند، می‌فهمند که تغییر نظام صد در صد وابسته به نظامی اسلامی، کار شبیه معجزه بوده که خداوند متعال به خاطر اخلاص این ملت به ما عطا کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 6 عنصر برای پاسداشت ارمغان شهیدان انقلاب اسلامی تصریح کرد: عنصر دین و ارزش‌های انقلاب، ولایت‌مداری، بصیرت، وحدت، عملکرد قانون‌مدارانه و حضور دین‌مدارانه و قانون‌مدارانه در صحنه‌های مورد نیاز از جمله عناصر مورد نیاز برای پاسداشت یاد شهیدان است.

وی در ادامه به تببین مصادیق نفوذ در کشور پرداخت و اظهار کرد: برخی زمزمه مذاکره و رابطه با آمریکا را دارند و در پی کاستن از نفرت آمریکا در کشور هستند، آقایی هم می‌گوید مذاکرات برجام کاری کرد که با آمریکا رابطه برقرار کنیم در حالی که در رابطه ما با آمریکا چیزی غیر از استکبارستیزی نیست.

خاتمی توحید را همراه با ولایت دژ محکمی خواند و افزود: امروز ولایت تجلی یافته در ولایت‌فقیه است، ولایت‌فقیه حجت شرعی است، سال 88 با این حجت شرعی طرف شدند و هنوز هم طرف هستند و اظهار نظر می‌کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در سال 88 به صحنه آمدند و کمر تمام کسانی که خیال می‌کردند با فحاشی و حرمت‌شکنی جا باز می‌کنند را شکستند و در حال حاظر نیز فتنه وجود دارد اذعان کرد: تداوم فتنه با حرمت‌شکنی ولایت همراه است، برخی‌ها با زمزمه‌ها و نیش و کنایه می‌خواهند سد استواری که در مقابل دنیای کفر ایستاده را بشکنند که به فضل خداوند خودشان شکسته می‌شوند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به ارزش و اهمیت بصیرت اظهار کرد: امام علی (ع) فرمودند کسانی می‌توانند علمدار دین باشند که اهل بصیرت و هزینه کردن در راه دین هستند و مواضع حق را بشناسند.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از عید فطر تاکنون 80 بار واژه نفوذ را مطرح کردند، بعضی از واژه نفوذ می‌ترسند و تا می‌گوییم نفوذ، می‌گویند استفاده ابزاری می‌شود و بعضی هم از اینکه بحث نفوذ باز شود هراس دارند، اما آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نفوذ سیاسی، اقتصادی و بدتر از آن نفوذ فرهنگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: هر جریانی که در پی کاستن نفرت مردم نسبت به آمریکا باشد نفوذی است.

وی با بیان اینکه برخی در مقالات و روزنامه‌ها قصد بزک کردن چهره آمریکا را دارند و می‌خواهند آن را کشور طالب صلح و دمکرات جلوه دهند در حالی که سناتور جمهوری‌خواه آمریکا، اسلام را مدافع تروریسم عنوان کرده است، گفت: هر جریانی هم که بخواهد دینداری مردم را کم کند مانند برگزاری کنسرت‌های موسیقی، جریان نفوذ است، نباید بیت‌المال خرج کنسرت‌های غفلت‌آور از خدا شود.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جریانی که بخواهد مردم را از شعار مرگ بر آمریکا خسته کند، جریان نفوذ آمریکایی است، مردم همان طور که نماز می‌خوانند و آن را بر خود واجب می‌دانند، از جهاد و شعار مرگ بر آمریکا خسته نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جریانی که تطهیر حکومت دین‌ستیز، اخلاق‌ستیز و استقلال‌ستیز پهلوی را بخواهد ایجاد کند، جریان نفوذ است، اظهار کرد: سیاه‌نمایی علیه مجموعه نظام نیز نوعی نفوذ است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری شکستن حرمت ولایت و عظمت این جایگاه را نیز نوعی نفوذ برشمرد و در ادامه وحدت را خواسته امام راحل دانست و گفت: امام راحل هزاران بار این واژه را تکرار و بر وحدت مردم و مسئولان تأکید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید بر محورهای مورد قبول همه ملت که قانون اساسی، ولایت‌فقیه و خط امام به تفسیر مقام معظم رهبری است، چنگ بزنیم خاطر‌نشان کرد: امروز از خط امام راحل تفسیرهای انحرافی می‌شود، تفسیری که مقام معظم رهبری از خط امام راحل دارند درست است.

خاتمی عملکرد قانونمدارانه را امری مهم و در راستای حفظ نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در انتخابات مجریان، ناظران و ... باید قانونمدارانه عمل کنند و هر نوع تخلفی را با برخورد قانونی پاسخ دهند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری حضور دینمدارانه مردم در صحنه‌ها را از عناصر مهم حفظ نظام و انقلاب اسلامی خواند و افزود: نماز جمعه، انتخابات، راهپیمایی‌ها و ... محل حضور مردم است، هر رأی‌ که مردم می‌دهند رأی به نظام جمهوری اسلامی است و باید به وظیفه شرعی عمل کنیم و اصلح را انتخاب کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسانی که وعده‌های دروغ می‌دهند و بعد نمی‌توانند به آن عمل کنند و گردن دولت می‌اندازند دور از منطق عمل می‌کنند تأکید کرد: تخریب و مدیون کردن نظام و همپیمان شدن با ضد انقلاب نباید در انتخابات وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور دینمدارانه در انتخابات به این معناست که مجریان چیزی غیر قانون نبینند و نه حزب، نه جناح و نه روابط عاطفی برایشان معنا نداشته باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
ولی از بودجه بیت المال می شود به نفع [...]و سخنرانی های [...] هزینه کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)