کد خبر: ۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
ارسال به دوستان
ذخیره
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کشور ما در 36 سال گذشته پیشرفت های بسیاری در علوم مختلف داشته، مشکلی که امروز وجود دارد و باید رییس جمهور و مسوولان آن را حل کند، بحث بیکاری، تورم و اعتیاد است.
  
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت:  کشور ما در 36 سال گذشته پیشرفت های بسیاری در علوم مختلف داشته، مشکلی که امروز وجود دارد و باید رییس جمهور و مسوولان آن را حل کند، بحث بیکاری، تورم و اعتیاد است.
 
به گزارش ایسنامنطقه کویر، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز یکشنبه 12 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در مصلی شهر کرمان اظهار کرد: بسیاری از خواص در آن زمان می گفتند این انقلاب به نتیجه نخواهد رسید زیرا امریکا و سایر کشورها طرفدار شاه هستند.
 
وی افزود: ملاقات با مرجع وقت و زیارت هر ساله امام رضا(ره) توسط شاه از دلایلی بود که برای مخالفت با انقلاب بیان می شد و دلیل این حرف ها عدم بصیرت و درک صحیح از مسائل بود.
 
جعفری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال های گذشته مرتبا بر مسئله بصیرت و درک صحیح تاکید دارند و اینکه مردم باید کسب معرفت و بصیرت کنند تا امر بر آنها مشتبه نشود.
 
امام جمعه کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی از مساجد و اماکن مقدسه آغاز شد و کسانی که در راهپیمایی ها حضور پیدا می کردند، از هیچ چیز واهمه نداشتند، زیرا شاه برای بقاء خود و استمرار نوکری اجانب دست به هر جنایتی که می توانست زد.
 
وی افزود: برخی می گویند بعد از 15 خرداد 42 تعداد 15 هزار نفر شهید شده و برخی می گویند 5 هزار نفر، ما برای پیروزی انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده ایم و به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان عمل بسیار قبیحی بود.
 
آیت الله جعفری تصریح کرد: رژیم پهلوی اگر در برابر قیام‌های صورت گرفته از سوی مردم کاری نکرد، زیر این قدرت را هم نداشت که بتواند کاری کند و برای اجرای منویات بیگانگان جنایات زیادی مرتکب شده و شاه سرانجام اعلام کرد ندای انقلاب شما را شنیدم قول می دهم از این تاریخ مطابق قانون اساسی عمل کنم که دیر شده بود.
 
وی بیان کرد: اهانتی که شاه به علما و مراجع کرد، هیچکس مرتکب نشده بود و روحانیت و مرجعیت را به عنوان استعمار سیاه مطرح کرد.
 
نماینده ولی فقیه در کرمان اظهار کرد: ساواک مردم بسیاری را شکنجه و شهید کرد اما ملت ایستادگی کرد و امام فرمود «اگر ملتی تصمیم بگیرد، به هدفش می رسد و پیروز می شود».
 
وی افزود: رزمندگان، جانبازان و مردم ما حق دارند، زیرا این قشر انقلاب را به وجود آورده و حفظ کرده اند و نقش روحانیت بی نظیر است و اگر امام و علما نبودند، انقلابی صورت نمی گرفت.
 
آیت الله جعفری تصریح کرد: علی رغم همه کارشکنی ها، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها، سرانجام ملت ایران پیروز شد. اگر امام ایثارگر نبود، امت امام هم ایثارگر نمی شد.
 
وی بیان کرد: کشور ما در 36 سال گذشته پیشرفت های بسیاری در علوم مختلف داشته، مشکلی که امروز وجود دارد و باید رییس جمهور و مسوولان آن را حل کند، بحث بیکاری، تورم و اعتیاد است.
 
امام جمعه کرمان در ادامه گفت: داعش دست پرورده امریکا و صهیونیسم است و اگر راست می گویند باید مانند ایران با داعش که ضد اسلام و انسانیت است، به مبارزه جدی برخیرند.
 
وی با اشاره به اقدام چند عضو داعش در فرانسه افزود: کار زشت فرانسه این بود که به پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) اهانت کردند که نزد همه خردمندان جهان محکوم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

حضور پررنگ گل‌گهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران وارد کرمان شد

وزارت بهداشت: تمام هزینه‌های درمان سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال رایگان است

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)