کد خبر: ۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون عمرانی استانداری کرمان در دیدار با اعضای حزب اسلامی کار شاخه استان کرمان:
معاون عمراني استانداري کرمان گفت: هميشه افرادي كه نسبت به مسائل جامعه حساس هستند سرمايه حساب مي شوند و انسان‌های خوش فكری هستند، همين كه انسان نسبت به محيط اطراف و مردم خود حساس مي شود اين يك ارزش است.
معاون عمراني استانداري کرمان گفت: هميشه افرادي كه نسبت به مسائل جامعه حساس هستند سرمايه حساب مي شوند و انسان‌های خوش فكری هستند، همين كه انسان نسبت به محيط اطراف و مردم خود حساس مي شود اين يك ارزش است.

به گزارش گفتارنو؛ ابوالقاسم سیف‌الهی در دیدار با اعضای حزب اسلامی کار در استان کرمان با بیان اینکه جامعه به افرادی که به مسائل اجتماعی حساس هستند مديون است، تصریح کرد: اين افراد هزينه هاي بسيار بالايي را بعضا پرداخت مي كنند بر خلاف كساني كه عده شان هم كم نيست و سرشان را در لاك خودشان فرو مي كنند و روزگار را بي تفاوت مي گذرانند. 

وی ضمن تشكر از حضور اعضاي حزب اسلامي كار و مغتنم شمردن فرصت ايجاد شده برای بحث و تبادل نظر، به افت و خیزهای کار سیاسی به صورت تشکیلاتی اشاره و عنوان کرد: وقتي به تاريخ نگاه مي كنيم اين افت و خيزها بسيار قابل مشاهده است ما به نوعي داريم تمرين دموكراسي انجام مي دهيم از دولتهاي سازندگي گرفته كه جنگ تمام شده را تحويل گرفته بود تا دولت اصلاحات كه  با بحرانهاي خاص سياسي دست و پنجه نرم مي كرد همگي نوعي تمرين دموكراسي بوده است.

وی جاانداختن تحزب را در کشور مهم دانست و افزود: كار حزبي كار دراز مدتي است خيلي از احزاب با پشتوانه هاي قوي آمدند شعله اي شدند و خاموش شدند، بعضي از اين احزاب با جريان‌هايي همراه شدند كه آنها را مستقيم به باتلاق انداخت و از بينشان برد اما آنان كه معتدل‌تر بودند و شرايط را بهتر تحليل كرده بودند و سرعتشان پايين‌تر بود توانستند از شرايط زمين لغزنده عبور كنند و دچار صدمه نشوند اما آنها كه سرعت بالاتري داشتند و تند رو تر بودند نتوانستند كنترل امور را در دست داشته باشند و از بين رفتند.

سیف‌الهی با بیان اینکه گاهی اوقات لازم است که از ديد مسوولان به قضایا نگاه شود، اضافه کرد: اين گونه، قضايا راحت تر هضم مي شود مثلا شرايط يك استاندار يا مسئول اجرايي با شرايط يك بازنشسته فرق مي كند. شما وقتي بتوانيد از دريچه ديد مسئولین به قضايا نگاه كنيد راحت تر و درست تر مي توانيد قضايا را بسط داده و مطالب را فهميده و تحليل و تجزيه كنيد. وقتي اينگونه مي شود سطح توقع پايين مي آيد.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع نباید به معنای عدم انتقاد تلقی شود، تصریح کرد: اين مسائل نبايد باعث شود ما مسئولين پذيراي انتقاد نباشيم و ايرادهايمان را ناديده بگيريم بعنوان مثال ما در انتخابات سال 84 كه آقاي هاشمي كانديدا بودند به بعضي از عملكردهاي ايشان در  زمان رياست جمهوري ايشان انتقاد داشتيم گر چه الان و امروز ايشان براي ما  بهترين الگو است وقتي نگاه به عقبه ايشان مي كنيم ايشان امروز براي ما بهترين كس است اما در آنزمان ما از ايشان بابت بعضي مسائل گله مند بوديم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه‌هاي عمراني اشاره و ابراز کرد: ما در حال حاضر برنده هستيم برنده از اين لحاظ كه توانستيم در دوران ركود اين پروژه هاي بزرگ را آغاز و به خوبي مديريت و ادامه دهيم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درآمد گردشگري مشهد از كل در آمد پسته هاي استان كرمان بيشتر است، ادامه داد: باید در بخش گردشگری قوی تر وارد شویم. 
سیف‌الهی بخشي از انتقادات در مورد پروژه بام کرمان از سر دلسوزي و بخشي دیگر را با نيت دانست و اضافه کرد: ما معتقديم محاسن طرح بسيار بر معايب آن مي‌ارزد، اگر هتل با رعايت ضوابط ساخته شود به نظر ما مفيد است که نمونه اي از  اين هتل ها در يزد در نزديكي دخمه هاي باستاني آن ساخته شده است. 

در ابتداي این نشست نیز دبير حزب اسلامی کار هدف اصلي از تشكيل حزب اسلامي كار شاخه استان كرمان را پيگيري مطالبات اقشار ضعيف جامعه علي الخصوص قشر كارگر دانست و گفت: با توجه به خلآ ايجاد شده بين قشر فرهيخته و سياستمدار جامعه و خاصه اصلاح‌طلبان و قشر مستضعف و كارگري كه نمونه بارز آن اتفاقات سال 84  و انتخاب شعارهاي پوپوليستي توسط  اين قشر از جامعه بود متوجه شديم بايستي اين خلا توسط يك فعاليت حزبي قانون مدار پر شود تا هزينه تكرار انتخابات ناصحيح بر دوش كارگران و اقشار مستضعف جامعه نباشد.

محمدعلی ایران‌نژاد پاریزی با اشاره به دوره سازندگی و اصلاحات افزود: اينكه پس از يك دوره هشت ساله سازندگي و دوره بسيار پر رونق اصلاحات چگونه مي شود كه يك تفكر پوپوليستي و بدون پشتوانه راي جامعه را جمع مي كند حتي در اين بين شاهد حضور اقشار متوسط جامعه نيز بوديم كه به اين تفكر روي مثبت نشان دادند نشان مي دهد جامعه نياز به اين فعاليت حزبي دارد. 

وی با اشاره به پشتوانه ساختارمند حزب اسلامي كار ادامه داد: حزب اسلامی کار هميشه قانون مدار بوده است و هم اكنون نيز در شهرستان‌هاي مختلف استان از جمله سيرجان، رفسنجان، شهر بابك، بردسير، جيرفت و زرند داراي شعبه بوده و در ساير شهرستان‌ها نيز انشاا... تا آينده اي بسيار نزديك فعاليت‌هاي حزب شروع خواهد شد. 

ایران‌نژاد پاریزی همچنین به بیان مسائلی در رابطه با فعالیت‌های عمرانی در  سطح شهر کرمان پرداخت و خواستار تشکیل جلسه‌ای با مدافعان محيط زيست در رابطه با پروژه بام کرمان شد.

وی همچنین خواستار حضور آقای سیف‌الهی و استاندار در همايشي برای قشر كارگر جامعه شد و گفت: قصد داريم در اين همايش معضلات كارگري را شناسايي نماييم و انتظارات اقتصادي و اجتماعي بعد از اجراي برجام را بررسي نماييم تا بتوانيم برنامه ريزي مناسبي در اين خصوص در زمينه اهداف حزب داشته باشيم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)