کد خبر: ۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
متهم پرونده قتل در نزاع دسته‌جمعی ادامه داد: اول قصد درگیری نداشتم چون محکومیت دو سال حبس تعلیقی در دادگاه داشتم و می‌ترسیدم دوباره برایم پرونده‌ای تشکیل شود و آن دو سال زندان را هم تحمل کنم، اما وقتی او چماق برداشت، من هم چاقو به دست گرفتم. پس از آن هم چاقوی خون‌آلود را داخل خرابه‌ای که پشت منزلم قرار دارد، انداختم.
جوان 35 ساله‌ای که در یک نزاع دسته‌جمعی، جوانی را به ضرب چاقو به قتل رسانده است، پس از آن که با ارشاد و نصایح تلفنی قاضی ویژه قتل عمد، خود را تسلیم قانون کرد، ضمن اعتراف به جنایت، گفت: من علت و انگیزه وقوع نزاع را نمی‌دانم اما وقتی دیدم جوانی با همسرم مشاجره می‌کند، وارد درگیری شدم و دو نفر را با چاقو مجروح کردم.

روزنامه خراسان نوشت: متهم این پرونده جنایی که صبح روز گذشته در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد بازجویی قرار گرفته بود، درباره چگونگی وقوع جنایت به قاضی سیدجواد حسینی گفت: روز شنبه (94.10.12) هنگامی که هوا تاریک شده بود داخل منزلم در خیابان حر 46 مشغول استراحت بودم که سروصدایی از بیرون شنیدم. در همین حال نیز زنگ منزلم به صدا درآمد، وقتی به بیرون از حیاط رفتم کسی را ندیدم، اما سر کوچه بسکابادی 21 جوانی از آشنایانمان را دیدم که با همسر و خواهرزنم درگیر شده بود. با سرعت به طرف آن‌ها رفتم و آن جوان را که «م» نام دارد بغل کردم و به سویی هل دادم. آن جوان داخل کوچه و به منزل یکی از بستگان همسرم رفت که با آن‌ها دوست بود.

او افزود: در این هنگام دو نفر از بستگان همسرم نیز بیرون آمدند و به کمک جوان 20 ساله شتافتند که دیگری چماقی هم در دست داشت. من که اوضاع را این‌گونه دیدم، به داخل منزلم رفتم و با برداشتن چاقو دوباره به سوی آن‌ها حمله‌ور شدم. فقط به یاد دارم که دو نفر را که یکی از آن‌ها همان «م» جوان 20 ساله بود، با چاقو زدم و سپس از محل گریختم.

متهم پرونده قتل در نزاع دسته‌جمعی ادامه داد: اول قصد درگیری نداشتم چون محکومیت دو سال حبس تعلیقی در دادگاه داشتم و می‌ترسیدم دوباره برایم پرونده‌ای تشکیل شود و آن دو سال زندان را هم تحمل کنم، اما وقتی او چماق برداشت، من هم چاقو به دست گرفتم. پس از آن هم چاقوی خون‌آلود را داخل خرابه‌ای که پشت منزلم قرار دارد، انداختم.

«گ» همسر متهم به قتل نیز که به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی بازداشت شده بود، درباره چگونگی ماجرا به قاضی حسینی گفت: کوچه محل زندگیمان حدود یک متر عرض دارد. آن روز من می‌خواستم وارد کوچه شوم که دیدم «م» سر کوچه ایستاده است. به او گفتم چرا اینجا ایستاده‌ای؟ او گفت به تو ربطی ندارد! که همین موضوع موجب جر و بحث بین ما شد. وقتی ما در حال مشاجره بودیم، خواهر کوچکترم «ک» نیز آمد و با «م» درگیر شد که در این لحظه «م» دستش را روی خواهرم بلند کرد. هنگامی که درگیری شروع شده بود، خواهر دیگرم نیز که از آنجا رد می‌شد، با ضربه شمشیر مجروح شد.

گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات متهمان، مقام قضایی با صدور قرار بازداشت موقت، عامل اصلی این جنایت را در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا بررسی‌های بیشتری درباره چگونگی وقوع و علت نزاع انجام شود. این در حالی است که یکی دیگر از متهمان این پرونده نیز هنوز در مرکز درمانی بستری است.

سابقه خبر
نزاع مذکور، شنبه گذشته در منطقه شهرک شهیدباهنر مشهد رخ داد که طی آن جوان 20 ساله‌ای به قتل رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، متهم اصلی پرونده که متواری شده بود، پس از تماس‌های تلفنی و ارشادهای قاضی ویژه قتل عمد، روز گذشته خود را تسلیم قانون کرد و مقابل میز عدالت نشست. 
برچسب ها: قتل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

مدیرکل منابع طبیعی کشور عنوان کرد: ضرورت اجرای انجام عملیات آبخیزداری در جنوب کرمان

کشف 41 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در بم

امتحانات نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود

وزارت بهداشت: اعتبار درمان رایگان مصدومان تصادفاتی کامل پرداخت نمی‌شود

 ۶ نفر در رابطه با  آتش‌سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

ثبت‌نام مدارس فقط با ثبت در سامانه املاک و اسکان

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی؛ گرد و خاک کرمان را فرا می‌گیرد

توصیه های مهم پلیس راهور کرمان به عابران پیاده

مهم‌ترین علامت کنسروهای فاسد/ به ظاهر قوطی کنسرو توجه کنید

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)