کد خبر: ۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
ارسال به دوستان
ذخیره
امام جمعه رفسنجان:
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مدیران به فکر معیشت مردم باشند و آن را در اولویت قرار دهند، گفت: شعار و حرفی که بعضی اطرافیان رئیس جمهور سر می‌دهند، همه‌اش نزد مردم دروغ است، زیرا مردم از سفره‌هایشان رکود را می‌فهمند.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مدیران به فکر معیشت مردم باشند و آن را در اولویت قرار دهند، گفت: شعار و حرفی که بعضی اطرافیان رئیس جمهور سر می‌دهند، همه‌اش نزد مردم دروغ است، زیرا مردم از سفره‌هایشان رکود را می‌فهمند.

به گزارش فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: تقوا و عمل صالح بهترین توشه برای عالم قبر و آخرت است.

وی با بیان اینکه مدیران به فکر معیشت مردم باشند و آن را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: شعار و حرفی که بعضی اطرافیان رئیس جمهور سر می‌دهند، همه‌اش نزد مردم دروغ است، زیرا مردم از سفره‌هایشان رکود را می‌فهمند.

امام جمعه رفسنجان افزود: برای رکود ظالمانه فکری کنید و رئیس جمهور نسبت به تیم اقتصادی تجدید‌نظر کند، این تیم به رئیس جمهور دروغ می‌گوید، اگر مردم اعتماد کردند و رأی دادند شما باید به اعتماد مردم پاسخ دهید و به‌ گونه‌ای صحبت نکنید که انگار در کشور مشکل اقتصادی نیست.

وی ادامه داد: البته برای کسانی که بالای 8 میلیون تومان حقوق می‌گیرند، مشکلی نیست، اما کارگری که زیر یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد، معنی فقر و بدبختی را می‌فهمد.

آمار رسمی حکایت از رکود 30 درصدی دارد
رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رونق اقتصادی باید در دستور کار دولت قرار گیرد، ابراز داشت: آماری که از رکود می‌دهید، توهم است، آمار رسمی معیشت مردم رکود 30 درصدی است و آمار واقعی این است.

وی با بیان اینکه برجام با صبر و استقامت ملت ایران و تیم دیپلماسی که رهبر انقلاب به آن اعتماد داشتند به نتیجه رسید و باید تلاش شود و به ظرفیت داخلی توجه کنیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه الان دیگر دولت‌مردان نمی‌توانند بهانه‌ای داشته‌باشند، تأکید کرد: این قدر که به حضور سرمایه‌گذاران خارجی اعتقاد دارید که رونق اقتصادی توسط آنها صورت می‌گیرد، اگر به همین میزان به فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان داشتید و عمل می‌کردید، زودتر به نتیجه می‌رسیدید.

وی به کار انسان‌دوستانه تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی اشاره کرد و بیان داشت: این افراد خودفروختگان آمریکایی و ایرانی بودند.

حمایت رئیس جمهور از فتنه‌گران و حامیان فتنه عجیب و توهین‌آمیز است
رمضانی‌پور از دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط چهار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و عنوان داشت: ذلت و حقارت این آمریکایی‌ها زمانی که دست روی سرشان گذاشتند و در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشته‌شد، نشان از اقتدار و هوشمندی فرزندان این مرز و بوم و پاسداران ما دارد.

وی شورای نگهبان را دژ محکمی در برابر نامحرمان و نااهلان انقلاب اسلامی خواند و سخنان رهبر در جمع کارگزاران انتخابات را فصل‌الخطاب همه امور دانست.

خطیب جمعه رفسنجان با ابراز تعجب از سخنرانی رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران کشور افزود: حمایت رئیس جمهور از یک طیف که یا در فتنه نقش داشتند یا حامیان فتنه بودند، عجیب و توهین به مجلس کنونی است.

وی ادامه داد: اول اینکه در مجلس فعلی از همه احزاب و جناح‌ها وجود دارد و ثانیا این انتخاب خود مردم بوده؛ مردم خود شما را نیز انتخاب کردند، رفتارهای رئیس جمهور قابل تحمل نیست.

آقای رئیس جمهور شما مدیون شورای نگهبان هستید
امام جمعه رفسنجان با اذعان به اینکه اگر دقت‌های شورای نگهبان نبود، شما هم الان رئیس جمهور نبودید، خاطرنشان کرد: افرادی که حامیان فتنه بودند، سال 92 برای انتخابات آمده‌بودند شما هم مدیون شورای نگهبان هستید این رفتارهای شما دلسردی، تفرقه و اختلاف‌افکنی می‌کند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «مردم انسان‌های صالح را انتخاب کنند و هرکس حتی اگر هم که به نظام علاقه‌ای ندارد در انتخابات شرکت کند».

رمضانی‌پور با اشاره به رد صلاحیت‌شده‌ها و یا عدم احراز صلاحیت‌ها، توضیح داد: بیش از 700 نفر از این افراد تأیید نشدند.

واردات بنزین توجیهی ندارد
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به واردات بی‌رویه در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود پر بودن انبارها از کالاهای داخلی اما اقلامی وارد می‌شود، باید تعرفه واردات بالا برود و مافیای قدرت این حیات ظالمانه را پایان دهد.

رمضانی‌پور با تأکید بر اینکه کشاورز و تولیدکننده داخلی باید حمایت شود، تصریح کرد: در دولت قبل بنزین به اندازه کافی تولید می‌شد، الان هم تولید بنزین داریم، اما واردات بنزین توجیهی ندارد.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی و قضایی شهرستان رفسنجان گفت: خدمات این نیرو باید رسانه‌ای شود تا مردم خوشحال شوند که امنیت شهرستان تأمین می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بر ضرورت حذف مانکن‌ها که مظاهر بدی در جامعه ایجاد کرده‌اند، تأکید کرد و بیان داشت: مغازه‌های که لوازم یدکی دارد و یا کود و سم و ... دیگر اقلامی که نیاز به فروشنده مرد دارد، زن فروشنده است، اما فروشگاه زنانه توسط مرد اداره می‌شود و این مهم باید از جامعه برچیده شود و این‌گونه کسب‌ها حلال نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)