کد خبر: ۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان کرمان:
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان کرمان گفت: براساس راهبردی که از قبل طراحی کرده بودیم با چهره های جدیدتر و کمتر شناخته شده در انتخابات حضور خواهیم داشت.
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان کرمان گفت: براساس راهبردی که از قبل طراحی کرده بودیم با چهره های جدیدتر و کمتر شناخته شده در انتخابات حضور خواهیم داشت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گفتارنو به نقل از ایرنا؛ محمدرضا نژاد حیدری افزود: استراتژی ما از مدت ها پیش حضور فعال در عرصه انتخابات هفتم اسفند بوده است.
وی بیان کرد: سیاست اصلاح طلبان در کل کشور حضور حداکثری در انتخابات است.
وی گفت: گزینه های اصلاح طلبان از نظر ما شخصیت های برجسته ای در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند که دعوت کردیم با نامزد شدن خود در انتخابات شرکت کنند اما تعداد زیادی از آنها نتوانستند به رقابت نهایی برسند.
این فعال سیاسی افزود: تاکنون سیاست کلی ما در خصوص شهرستان ها به این متکی بوده که شوراهای اصلاح طلبان شهرستانی مسئول انتخاب نامزد اصلاح طلبان در آن شهرستان خواهند بود.
وی تصریح کرد: در تعدادی از شهرستان ها کار به خوبی پیش رفت و در تعدادی شهرستان ها نیز به دلیل رد صلاحیتی که صورت گرفت هنوز دوستان ما در حال مطالعه هستند.
نژاد حیدری گفت: در برخی شهرستان ها هم هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدند که امیدواریم در یکی دو روز آینده به جمع بندی نهایی دست یابیم و فهرست استان را اعلام کنیم.
وی افزود: در برخی از حوزه های استان کرمان نامزدهایی را از طیف اصلاح طلبان داریم که کمتر شناخته شده هستند و بعضا به دعوت شوراهای اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شده بودند.
وی اظهار کرد: اکنون در شهرستان سیرجان نامزد اصلاح طلب نداریم و در شهرستان کرمان می توانیم دو نامزد معرفی کنیم که تاکنون به یک نامزد رسیده ایم و در حال مطالعه هستیم که نامزد دیگری را داشته باشیم.
قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان استان کرمان گفت: تعدادی نامزد برای حوزه انتخابیه کرمان و راور داشتیم که اکثر آنها رد صلاحیت شدند و در حال حاضر توانستیم یک نفر را در فهرست این حوزه نهایی کنیم و در حال بررسی و مطالعه هستیم که بتوانیم به گزینه دوم برسیم و اگر نتوانستیم از میان گزینه های موجود به جمع بندی برسیم فهرست یک نفره ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: در کل کشور این بحث مطرح است که با مجموعه اعتدال و توسعه که بدنه آنها از نیروهای اصلاح طلب شناخته شده هستند به جمع بندی نهایی برسیم و در همین راستا مذاکرات خوبی صورت گرفته و هنوز در حال مذاکره و گفت و گو با حزب اعتدال و توسعه هستیم که اگر به نتیجه برسیم، به احتمال زیاد با این حزب اقدام به ارائه فهرست مشترک خواهیم کرد.
نژاد حیدری بیان کرد: حضور در انتخابات یک حق است و هیچ مساله ای نباید شهروندان را به این نقطه برساند که از حق تعیین سرنوشت خود چشم پوشی و غفلت کنند.
وی افزود: حضور مردم ایران در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیت ملی کشور می شود و در مرحله بعد معتقدیم که چنانچه مردم نسبت به عملکرد مجلس و نمایندگان انتقاد دارند بهترین راه حل این است بین نامزدهای موجود به چهره های کارآمد و شناخته شده که ویژگی های یک نماینده خوب را دارند مراجعه کنند تا ان شاءالله یک مجلس دوراندیش داشته باشیم که در جهت رفع مشکلات مردم و دغدغه های رهبر معظم انقلاب کوشا باشد.
استان کرمان با ۲۳ شهرستان و حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای ۹ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۷ بهمن از سوی شورای نگهبان در اختیار وزارت کشور قرار می گیرد و سپس تبلیغات نامزدها از ۲۹ بهمن به مدت یک هفته آغاز می شود.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیدربرسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
2
1
من به لیست اصلاحات رای می دهم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)