کد خبر: ۱۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
ارسال به دوستان
ذخیره
چرخش محسوس اصولگرایان تندرو؛
پس از ابراز شادی و اعلام پیروزی این گروه باید یادآوری کنیم هنوز پرونده مُهرهایی که در حرم حضرت معصومه( س) که سمت علی لاریجانی پرتاب کردید باز است حال با همان مهرها به قول یکی از دوستان برای ریاست لاریجانی نماز شکر می خوانید?

نویسنده: یاسر صادقی

دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه هشتم خرداد ۹۵ شروع به کارد. پس از برگزاری انتخابات هفتم اسفند و دهم اردیبهشت وزن کشی گروه های سیاسی در مجلس تقریبا مشخص و گروه های مختلف شروع به برگزاری جلسه برای تشکیل فراکسیون و برنامه ریزی و رایزنی برای هم افزایی بیشتر در اداره مجلس کردند.

نتایج انتخابات سه دستاورد مهم داشت اول تک صدا نبودن مجلس و حضور نمایندگان گروه های مختلف در مجلس، دوم راه نیافتن تندروها به مجلس و سوم پیروزی و حضور حداکثری نمایندگانی با تفکر اعتدالی و همراستا با دولت که افراد گروه سوم از طیف های مختلف سیاسی اند اما با سیاست های اعتدالی، تنش زا و خردورزانه دولت همراه و همگام بوده اند.

تندروهای اصولگرا که با رای مردم از مجلس بیرون مانده اند برای پنهان کردن عصبانیت و ناراحتی خود از همان لحظه اول بعد از اعلام نتایج با چرخشی محسوس پیروزی نمایندگانی از اصولگرایان میانه رو را پیروزی خودشان دانستند. روز گذشته هم پس از برگزاری رای گیری در صحن مجلس برای انتخاب هیات رییسه موقت و نشستن لاریجانی بر صندلی ریاست شروع به شادی و پایکوبی کردند.

پس از ابراز شادی و اعلام پیروزی این گروه باید یادآوری کنیم هنوز پرونده مُهرهایی که در حرم حضرت معصومه( س) که سمت علی لاریجانی پرتاب کردید باز است حال با همان مهرها به قول یکی از دوستان برای ریاست لاریجانی نماز شکر می خوانید? هنوز اعلام برائت شما از لاریجانی با برگزاری چند همایش با نام اصولگرایان ناب فراموش نشده است. هنوز حملات و توهین ها به لاریجانی در جریان ریاست وی در مجلس نهم و حمل دست نوشته های اعتراضی علیه او و ریاستش مخصوصا در جریان بررسی برجام در مجلس فراموش نشده است و در نهایت باید صحبت ها و تلاشتان برای رای نیاوردن لاریجانی در جریان انتخابات را به شما یادآوری کنیم، حال چه شده است که برای ریاست لاریجانی و حضور اصولگرایان معتدل ابراز شادی و خوشحالی می کنید؟

مردم با رای خود شما را از مجلس بیرون گذاشتند و افراد معتدل از طیف های مختلف را راهی خانه ملت کردند اکنون شما با روزنامه ها و سایت های خاص هرچقدر هم ساز پیروزی کوک کنید تاثیری در تفکر و راهی که برای مجلس دهم از طرف مردم ترسیم شده است ندارد.

البته امیدواریم این اعلام حمایت نشان از تغییر روش و دست برداشتن از تندروی های شما داشته باشد که بعید است اما بجز چند نفر انگشت شمار دیگر نماینده ای از طیف شما و با روش و منشی که تا کنون پی گرفته اید برای سنگ اندازی در مسیر حرکت کشور به سمت رشد، توسعه و تعالی در مجلس نیست و این مجلس با همدلی و همراهی بیشتر با خواست مردم و بدور از تندروی کار خود را به پیش خواهد برد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند

 رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سهل انگاری دستگاهای متولی در بازتوانی معتادین متجاهر برخورد می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان: حضور مدیر برای حل مشکلات شرکت‌ها به کرمان ضروری است

مصرف شیر غیر پاستوریزه احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)