کد خبر: ۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
هشدار معاون سیاسی-امنیتی استاندار به حاشیه سازان:
وی تاکید کرد: شورای تامین استان کرمان به هیچ وجه اجازه این را که افراد و گروه ها، خارج از چارچوب قانون حرکت کنند نمی دهد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: فعالیت های سیاسی نباید موجب شود آرامش استان به هم بخورد.

به گزارش ایرنا حمید ذکاء اسدی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استاندار کرمان امروز در شورای تامین استان به اعضای این شورا دستور اکید داد که تمام فعالیت های سیاسی باید بر اساس قانون باشد.

وی گفت: همه گروه ها و افرادی که می خواهند درون نظام رقابت کنند از حالا باید توجه داشته باشد کرمان و محدوده جغرافیایی این استان محل نزاع، سخنرانی های تنش زا و تحریک آمیز نیست.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره ای شوراهای اسلامی در اسفند سال آینده اظهار کرد: قصد ما برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، پرشور، امن و با حضور گسترده مردم است.

معاون استاندار کرمان افزود: آنچه مد نظر ما بنا به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستورات رییس جمهور و وزارت کشور قرار دارد، این است که فصل الخطاب قانون است.

وی تاکید کرد: هیج گروه یا شخصیت حقوقی و حقیقی از قانون مبرا نیست.

ذکاء اسدی گفت: توجه دارید عده ای طبق روال معمول بنا دارند به فرموده رهبری انتخابات را که فرصتی برای نظام است به چالش امنیتی تبدیل کنند.

وی افزود: در این استان با توجه به اینکه استاندار از فرماندهان دفاع مقدس است و با توجه به پیشینه فعالیت های اقتصادی وی در بخش خصوصی و فرموده رهبری در نامگذاری سال به فرهنگ و اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی، مثلث توسعه اقتصادی تدوین شد و محور کارها قرار گرفت.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 75 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در استان کرمان امضا شده که حدود شش تا هفت درصد اجرایی شده و معادل 10 سال بودجه عمرانی استان کرمان است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به توفیقات استان کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: این موفقیت ها به دلیل وجود آرامش سیاسی در استان کرمان به وقوع پیوست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جذب حداکثری و دفع حداقلی و ریاست جمهور نیز در بیانیه آغاز کار خود گفت ما بر نقاط اشتراک افراد و گروه ها تاکید و تکیه می کنیم. 

وی اظهار کرد: شعار ولایت مداری و توسعه در استان کرمان بر این اساس عنوان و این شعار با توجه به دستور مقام عالی وزرات کشور به همه استان ها اعلام شد.

ذکاء اسدی گفت: شورای تامین استان کرمان به دستور استاندار موظف شد کمیسیون امنیتی انتخابات آینده را تشکیل دهد و تمام مقررات قانونی و جزئیات موارد مربوط به امن بودن انتخابات را بررسی کند.

وی تاکید کرد: شورای تامین استان کرمان به هیچ وجه اجازه این را که افراد و گروه ها، خارج از چارچوب قانون حرکت کنند نمی دهد.

وی گفت: امنیت مردم، امنیت روانی جامعه و امنیت انتخابات را به همه چیز ترجیح می دهیم.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: همانطور که استاندار کرمان با حاشیه نشینی برخورد قاطع کرد مطمئن باشد شورای تامین این استان نیز با حاشیه سازی برخورد می کند.

وی گفت: بدترین حالت این است که دشمنان دانا و دوستان نادان کاری کنند که ما به جای فعالیت های اصلی و رسیدگی به مباحث فرهنگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و توسعه استان به دنبال حاشیه برویم و ما طبق قانون اجازه این کار را نمی دهیم.

وی افزود: یکسری سخنرانی های مختلف در شهرستان های مختلف استان آغاز شده که از سوی گروه های مختلف تحریک آمیز بوده و موجب شده یکسری تنش هایی پیش بیاید.

ذکاء اسدی با اشاره به موضوعات اخیر در همایش اصلاح طلبان استان کرمان گفت: شورای تامین استان کرمان به منظور پیگیری این موضوع تشکیل و قرار شد رسیدگی شود چه کسی خلاف قانون انجام داده و چه کسی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
2
در دولت قبل شعار زیاد شنیدیم وقت عمل به قانون در دولت تدبیر ! فرا نرسیده؟ فقط بفرمایید سخنرانی اصلاح طلبان ولو با مجوز باید به هم بخورد ولی امثال طائب به دعوت مویدی و تیم شهرداری بیاید وهرچه خواست در حاشیه امن وحمایت نانوشته فرمانداری کرمان به خورد بازاریان مظلوم بدهد.دستمریزاد اعتدال همین است؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)