کد خبر: ۱۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان با بیان اینکه هیچ کس در مسیر توسعه نمی تواند احساس بی مسوولیتی کند گفت: هیچ فردی نباید برای خودشیرینی یا برای ایجاد محبوبیت خود، کوتاهی و مانعی برای پیشرفت فراهم کند زیرا اولین کسی که ضرر می کند مردم خواهند بود.
 استاندار کرمان با بیان اینکه هیچ کس در مسیر توسعه نمی تواند احساس بی مسوولیتی کند گفت: هیچ فردی نباید برای خودشیرینی یا برای ایجاد محبوبیت خود، کوتاهی و مانعی برای پیشرفت فراهم کند زیرا اولین کسی که ضرر می کند مردم خواهند بود.

به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت استان کرمان افزود: مدیریت جهادی در استان کرمان به همت همه مدیران محقق شده و زمینه را برای ورود سرمایه گذاران به این استان فراهم کرده است.

وی گفت: به عنوان مثال مردم هیچگاه خدمات بنیاد مستضعفان که ایده پرداز اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج بوده است را فراموش نمی کنند.

وی بیان کرد: استان کرمان در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی جزء استان های برتر است که نشان دهنده وحدت موجود در این استان است.

استاندار کرمان افزود: ما باید همت کنیم تا سرمایه گذاران در این استان بمانند و ظرفیت های والای استان کرمان را به درستی مورد استفاده قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با جهل و فقر نمی توان به امنیت پایدار و توسعه رسید گفت: دولت مردمی در استان کرمان و در کشور با وجود دولت تدبیر و امید ایجاد شده و به زودی سازمان اقصاد مقاومتی بر مبنای ظرفیت های مردمی در این استان راه اندازی می شود.

رزم حسینی تاکید کرد: همه باید در برابر اقتصاد مقاومتی افتادگی و تواضع داشته باشند و مدعیان ولایتمداری باید این امر را در عمل به اثبات رسانند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با دست خالی جنگیدیم و درآن دوران دعوا و بحثی نبود و فقط و فقط خدا بود.

وی گفت: فداکاری های دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و نباید دعوای آب، نان و اصلاح طلبی و اصولگرایی داشت؟ امروز باید دعوای اعتلای فرهنگی و اقتصادی داشته و اعتلای اقتصاد مقاومتی درد همه ما باشد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مگر شش هزار و 500 شهید رفتند که خواهر و برادر آنها دچار آسیب های اجتماعی، فقر و گرفتاری شوند؟ مگر شهدا برای خدمات مادی رفتند؟ 

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهدا را نمی توان قیمت نهاد گفت: اجازه نخواهیم داد در استان کرمان زمینه های اختلاف و قومیت گرایی ایجاد شود.

رزم حسینی افزود: اگر اعتقادات ما در حالی که آتشفشانی در اطراف ماست، قوی تر نشود موفق نخواهیم بود و امروز امنیت ملی ما مدیون فداکارانی چون رزمندگان دفاع مقدس و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

وی عنوان کرد: باید شهید علی بینا، شهید تاجیک و شهید شهسورای را برای جنوب معرفی کرد تا مردم بدانند اینها چه کسانی بودند زیرا معدن و نفت تمام شدنی است اما عاشورا و فرهنگ دفاع مقدس تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه هیچ کس در مسیر توسعه نمی تواند احساس بی مسئولیتی کند گفت: هیچ فردی نباید برای خودشیرینی یا برای ایجاد محبوبیت خود، کوتاهی و مانعی برای پیشرفت فراهم کند زیرا اولین کسی که ضرر می کند مردم خواهند بود.

استاندار کرمان ضمن قدردانی از خدمات دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی استان گفت: نباید اخلالی در حوزه امنیت استان کرمان ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت موضوع امنیت برای همگان کاملا روشن است ادامه داد: مولفه های مربوط به امنیت بسیار زیاد هستند.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه سطح آگاهی های مردم با امنیت کشور و جامعه ارتباط مستقیم دارد تصریح کرد: هرچه میزان آگاهی مردم بیشتر باشد، امنیت نیز ارتقاء بیشتری خواهد یافت.

وی گفت: امروز در جهانی به سر می بریم که باید برای ارتقای سطح آگاهی و اطلاعات مردم تلاش کرد و اگر این کار را انجام دهیم از تهدیدات سرد و گرم تا حدی در امان خوهیم بود.

رئیس شورای تامین استان کرمان افزود: امروز بنگاه های خبری موجب شده دسترسی افراد به اطلاعات به گونه ای باشد که هیچ خبر و اطلاعی مخفی نماند و این دسترسی باعث می شود به این بخش توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و به موقع موجب افزایش اعتماد مردم به نظام می شود گفت: هرچه صداقت آسان تر، روان تر و و با صداقت بیشتر انجام شود، اعتماد مردم افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: هرچه در زمینه آگاهی بخشی به مردم اقدام شود در حوزه امنیت گام های اساسی برداشته می شود.

رزم حسینی بر انجام کارهای زیربنایی در حوزه آگاهی بخشی تاکید کرد و گفت: هرچه جوانان از خطرات احتمالی آگاه تر باشند، آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد تا سطح آگاهی مردم افزایش یابد و حجم مطبوعات و رسانه ها نیز سطح آگاهی مردم را ارتقاء بخشیده است.

وی یادآور شد: مردم به خوبی می دانند آنچه امروز نظام را بیمه می کند، وحدت حول محور ولایت به عنوان خیمه انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمان به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: استان کرمان اقتصاد مقاومتی متفاوتی نسبت به سایر استان ها را در دست انجام دارد.

وی ادامه داد: در استان کرمان علاوه بر اقدامات دولتی که پیشرفت خوبی در استان کرمان داشته، آنچه اهمیت بیشتری دارد و در منویات رهبری نیز این نکته بیشتر مد نظر است، باید به سمتی برویم که از ظرفیت مردمی استفاده شود.

وی بیان کرد: دولت ها برای نجات کشور و رسیدن به توسعه پایدار، وسیله و ابزار هستند و توسعه باید از سوی مردم و شرکت های غیر دولتی محقق شود.

رزم حسینی افزود: 11 موسسه ملی با اقتصاد استان همراه شده اند و پذیرفته اند که در مسیر توسعه استان به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

وی گفت: امروز مساله آب در استان کرمان موضوعی حیاتی است و این موضوع در دولت تدبیر و امید به صورت ویژه مد نظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: طرح همیاران آب به عنوان طرح مورد اجماع همه کارشناسان در استان کرمان به خوبی اجرایی شده است.

استاندار کرمان بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: راه اندازی بازار آب را به عنوان یک سیاست گام به گام پیش خواهیم برد.

وی افزود: شاید باید زودتر به موضوع آب توجه می کردیم و لازم است ائمه جمعه و جماعات موضوع صرفه جویی و گفتمان اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

وی اظهار کرد: یکی از عوامل بازدارندگی و ایجاد امنیت پایدار، جلب همراهی مردم در مسیر توسعه است.

رزم حسینی گفت: رسانه ها در حوزه اتحاد باید نقش آفرینی کنند و نشان دهند وحدت مناسبی در این استان وجود دارد و هیچ کس در مسیر توسعه نمی تواند احساس بی مسئولیتی کند.

وی تاکید کرد: این همایش ها اگر منجر به خروجی مشخص و اثر گذار برای مردم نشود وقت خود و وقت مردم را تلف کرده ایم.

نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت با حضور جمعی از مسئولان نیروی انتظامی و استان کرمان در محل مجتمع اندیشه پلیس برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

این غذاها عمرتان را کوتاه می‌کند

تغییرات قیمتی در بازار سکه، طلا و ارز

مصرف دخانیات به سن ۹ سالگی رسید / دختران نوجوان گروه هدف مافیای دخانیات

پیش بینی هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در کرمان

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص کلاهبرداری‌های پروژه هرمي اوربیت نتورک orbitnetwork

حکم مجازات تتلو صادر شد

بیش از 7700 مددجو از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند

پارسا پیروزفر با سریالی جدید به نمایش خانگی می‌آید

کرمانی‌ها سال گذشته بیش از 10 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)