کد خبر: ۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
ارسال به دوستان
ذخیره
در بیانیه اصلاح‌طلبان استان کرمان به مناسبت یوم‌الله 12 فرودین عنوان شد:
انقلاب اسلامی اگرچه در 22 بهمن ماه 1357 به پیروزی دست یافت، لاکن پیروزی نهایی زمانی حاصل شد که مردم جایگزین حکومت سلطنتی را انتخاب نموده و با آرای خیره کننده خود، به جمهوری اسلامی آری گفتند.
سیاست> احزاب‌و‌شخصیت‌ها: اصلاح‌طلبان استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم‌الله 12 فرودین بر ضرورت تحقق «همدلی دولت و ملت» تاکید و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش گفتارنو متن کامل بیانیه اصلاح‌طلبان استان کرمان به مناسبت 12 فروردین به شرح ذیل است:

یوم الله 12 فروردین تجلی اراده ملت تاریخ سازی است که با تدبیر امام خمینی(ره) فصلی جدید را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین ومردمی ترین انقلاب سده اخیر علاوه بر تاثیرات فرهنگی و اجتماعی، در حوزه سیاسی گفتمانی جدید را به دنیا عرضه کرد. تلفیق احکام اسلام و رای مردم که در عبارت جاودانه «جمهوری اسلامی» جاری و ساری شد، نشانگر عمق توجه و اعتقاد بنیانگذار جمهوری اسلامی به  اسلام ومردم و مشارکت سیاسی و نقش‌آفرینی آحاد ملت در تعیین سرنوشت خویش بود.

انقلاب اسلامی اگرچه در 22 بهمن ماه 1357 به پیروزی دست یافت، لاکن پیروزی نهایی زمانی حاصل شد که مردم جایگزین حکومت سلطنتی را انتخاب نموده و با آرای خیره کننده خود، به جمهوری اسلامی آری گفتند.

اکنون و پس از گذشت 36 سال از آن همه پرسی باشکوه، شایسته است تا نخبگان سیاسی، اساتید حوزه و دانشگاه و اصحاب قلم و اندیشه با بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی دلایل و زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این خیزش عظیم اسلامی را در اختیار نسل جدید قرار دهند.

نظربه اینکه سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «همدلی دولت و ملت» نامگذاری شده است امید است تا مردم عزیز ما که حضور مثال‌زدنی آنان در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی شایسته تقدیر است؛ با درک شرایط مهم کنونی از جمله مذاکرات هسته‌ای  و اوضاع ملتهب منطقه با حمایت و پشتیبانی مسبوق به سابقه خود دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف نظام یاری نمایند. از سوی دیگر انتظار می رود دولت و سایر قوا نیز با تلاش بیش از پیش به منظور رفع مشکلات موجود خصوصا مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در جهت «همدلی دولت و ملت» گام‌های ملموس و موثرتری یردارند. 

همچنین بر گروه‌ها و جناح‌های سیاسی فرض است با رعایت اخلاق سیاسی و پرهیز از اقدامات تشنج آفرین، در سالی که شاهد برگزاری دو انتخابات مهم خواهیم بود، در تحقق اهداف سال، یاری رسان ملت و دولت باشند.

 در پایان ضمن عرض تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک یوم‌الله 12 فروردین خدمت آحاد مردم استان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان تجدید میثاق نموده و به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی سلام و درود می‌فرستیم . 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)