کد خبر: ۱۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
معاون استاندار کرمان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه تبلیغات بسیار ضعیف است و حتی ابتکارات استاندار کرمان در مناطق مختلف استان هم مطرح نشده است، افزود: دستاوردهای دولت یازدهم باید در بخش‌های مختلف برای مردم تشریح شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه تبلیغات بسیار ضعیف است و حتی ابتکارات استاندار کرمان در مناطق مختلف استان هم مطرح نشده است، افزود: دستاوردهای دولت یازدهم باید در بخش‌های مختلف برای مردم تشریح شود

به گزارش ایسنا، منطقه کویر، "حمید ذکاء اسدی "  در نشست مشورتی دهیاران، بخشداران و شوراهای روستایی استان کرمان با بیان اینکه روستا پشتوانه تولید، حیات، غذا و موجودیت کشور است، اظهار کرد: هدف از رونق اقتصادی و سازندگی نزدیک شدن به عدالت اجتماعی و زدودن فقر و محرومیت از دامان مناطق مختلف کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بدترین نوع زندگی را فقر دانست و تصریح کرد: اگر بهترین طرح ها و برنامه ها در مراکز طراحی گردد اما دهیاران و بخشداران به عنوان خط مقدم آن را به خوبی عملیاتی نکنند، به موفقیت دست نخواهیم یافت.

وی مناطق هشتگانه اقتصادی را از دیگر ابتکارات استاندار کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: بطور مثال شهرستان کرمان در اختیار هواپیمایی ماهان قرار گرفته است که مدیر این مجموعه یکی از شهیدان زنده می باشد و تا کنون مدیریت خوبی در مجموعه هواپیمایی ماهان داشته اند و این سرمایه وارد جریان سازندگی کرمان شده است.

ذکا اسدی ادامه داد: باید با ایجاد بانک اطلاعات، استفاده از ظرفیت های موجود، سرمایه ها و دارایی های خدادادی، به گونه ای کارها را پیش برد تا وضعیتی فراهم شود که زندگی در روستا از هر منظر به مانند شهر باشد.

وی با بیان این مطلب که در استان کرمان به دنبال مدیریت جهادی می باشیم و این مدیریت باعث عمران و آبادانی می گردد، ابراز کرد: باید سرشماری نفوس و مسکن 95 مورد توجه ویژه قرار گیرد، بطوریکه اگر اطلاعات و آمار دقیق داشته باشیم، می توانیم تصمیم گیری های کارآمدتر و دقیق تری در راستای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به انتخابات پیش‌رو اعلام کرد: باید دهیاران و مسئولین شهرستانی و روستایی آمادگی‌های لازم را داشته باشند تا با دستور و اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه سیاسی دیگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشیم؛ به گونه ای که افراد کارآمد، نخبه، سرمایه‌گذار و کارآفرین را فارغ از هرگونه گرایش‌های سیاسی برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب و تشویق کنید.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم در حوزه تبلیغات بسیار ضعیف است و حتی ابتکارات استاندار کرمان در مناطق مختلف استان هم مطرح نشده است، افزود: دستاوردهای دولت یازدهم باید در بخش‌های مختلف برای مردم تشریح شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در پایان خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی هدف نهایی ما در تمام استان کرمان می باشد تا عملکرد ما مورد رضایت مقام معظم رهبری، شهدا و مردم قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)