کد خبر: ۱۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
ارسال به دوستان
ذخیره
در بازدید شهردار و خبرنگاران از پروژه‌های شهر کرمان مطرح شد:
"موسی نجفی" مدیر پروژه‌ی گروه شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان در حاشیه بازدید شهردار کرمان از پروژه میدان آزادی با بیان این‌که در تلاش هستیم زیرگذر آزادی زودتر از موعد و در دهه‌ی فجر به بهره‌برداری برسد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی دور میدان آزادی تا اول دی‌ماه برطرف می‌شود.

"موسی نجفی" مدیر پروژه‌ی گروه شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان در حاشیه بازدید شهردار کرمان از پروژه میدان آزادی با بیان این‌که در تلاش هستیم زیرگذر آزادی زودتر از موعد و در دهه‌ی فجر به بهره‌برداری برسد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی دور میدان آزادی تا اول دی‌ماه برطرف می‌شود و مردم می‌توانند به‌راحتی دور این میدان تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، منطقه کویر، "علی بابایی" در حاشیه بازدید از پروژه های شهری به بازگشایی مسیر وحشی‌بافقی اشاره کرد و گفت: طبق توافق با آموزش و پرروش، مقرر شده 30 نقطه از شهر که مراکز آموزشی در مسیر معابر قرار دارند، تخریب و مسیرها بازگشایی شوند.

وی افزود: طبق این توافق، شهرداری کرمان در ازای املاکی که تخریب می‌شوند، در نقاطی که کم‌بود مراکز آموزشی وجود دارد، به آموزش و پرورش زمین می‌دهد تا با این کار ضمن بازگشایی معابر، از تردد شهروندان برای استفاده‌ی فرزندان‌شان از فضاهای آموزشی مرکز شهر جلوگیری شود و به کاهش حجم ترافیک منجر گردد.
 
شهردار کرمان نیز از بازگشایی بولوار سردار جهان اسلام (محور ادامه‌ی بولوار کوثر به سمت بولوار حسن‌آباد) و بازگشایی ادامه‌ی بولوار پزشک خبر داد و افزود: با بازگشایی این دو محور، بخشی از مشکلات ترافیکی بولوار جمهوری‌اسلامی حل می‌شود.

"رامین امیرمداح" شهردار منطقه دو نیز در‌باره‌ی بازگشایی بولوار سردار جهان اسلام گفت: از انتهای بولوار کوثر تا پل شهدای خلبان، سه کیلومتر است که تاکنون 900 متر آن بازگشایی شده است.

وی افزود: این مسیر شامل دو فاز است که در فاز نخست تا پیچ اختیارآباد (بولوار امام حسن علیه‌السلام) و در فاز دوم تا پل شهدای خلبان بازگشایی خواهد شد.

شهردار منطقه دو ادامه داد: به‌دلیل وجود خرده‌مالک‌های زیاد در طول مسیر، کار تملک با تأخیر مواجه شده، اما تاکنون با بیش‌تر مالک‌ها توافق شده و مسیر تا پیچ اختیارآباد طی یک ماه آینده بازگشایی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق قراداد با پیمان‌کار، بولوار سردار جهان اسلام تا دهه‌ی فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه، شهردار کرمان درباره‌ی زمین‌هایی که در دو طرف این معبر قرار دارد، گفت: بخشی از زمین‌های دو طرف بولوار سردار جهان اسلام که کاربری باغ و کشاورزی دارند، باید به فضای سبز تبدیل شوند.
 
بابایی در بازدید از بازگشایی ادامه‌ی بولوار پزشک نیز با اشاره به وجود 20 هزار واحد مسکونی در شهرک الهیه اظهار کرد: 80 هزار نفر جمعیتِ این شهرک برای تردد به بولوار جمهوری‌اسلامی می‌آیند که اگر محور ادامه‌ی بولوار پزشک بازگشایی شود، این جمعیت در این محور تردد خواهند کرد.

وی افزود: هم‌اکنون محور بولوار پزشک از یک‌‌طرف به سمت خوارزمی تا بولوار حجاج و از طرف دیگر به سمت بولوار کشاورز در حال بازگشایی است.

شهردار کرمان ادامه داد: بین بولوار جمهوری‌اسلامی و بولوار شهید صدوقی (جاده تهران) نیز مسیرهایی در حال اجراست تا به‌عنوان شبکه‌ی مویرگی موجب کاهش حجم ترافیک شود.
 
بابایی به پایین بودن سرانه‌ی فضای سبز در قسمت غرب شهر کرمان اشاره کرد و از ساخت پنج پارک حاشیه‌ای در بولوار جمهوری‌اسلامی تا عید نوروز خبر داد.

وی  در بازدید از ساخت راست‌گرد سه‌راه سیلو، ضمن تشکر از شرکت غله گفت: با شرکت غله توافق و مسیر آزاد شد؛ ضمن این‌که توافقات اولیه با مرکز تحقیقات هم شده و 5700 متر زمین این مرکز که در طرح قرار دارد، آزادسازی خواهد شد.

شهردار کرمان در بازدید از پل شهید بادپا هم از اجرای بیش‌تر شمع‌ها و فونداسیون‌های این پل خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده محدودیت‌های ترافیکی محدوده‌ی این پل برطرف می‌شود.
 
وی در بازدید از زیرگذر میدان آزادی نیز گفت: تمام 812 شمع زیرگذر آزادی اجرا شده و کار در سه فاز در حال پیش‌رفت است.

"موسی نجفی" مدیر پروژه‌ی گروه شهید رجایی قرارگاه خاتم در کرمان نیز از اجرای 1400 متر زیرگذر در پروژه‌ی آزادی خبر داد و گفت: زیرگذر میدان آزادی به‌صورت یک وان مدفون در داخل آب عمل می‌کند.

وی افزود: هم‌چنین با تملک املاک مسیری در محور استقلال توسط شهرداری، به‌زودی کندورهای مسیر استقلال بازگشایی خواهد شد.

نجفی با بیان این‌که در تلاش هستیم زیرگذر آزادی زودتر از موعد و در دهه‌ی فجر به بهره‌برداری برسد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی دور میدان آزادی تا اول دی‌ماه برطرف می‌شود و مردم می‌توانند به‌راحتی دور این میدان تردد کنند.
 
در ادامه، در بازدید از بازگشایی محور گلبازخان، شهردار کرمان گفت: 80 درصد املاک مسیری محور گلبازخان خریداری شده است.

بابایی افزود: پنج ملک در این مسیر بلاصاحب است که باید یک میلیارد و 800 میلیون تومان بابت این تعداد ملک به حساب صندوق ثبت واریز کنیم.

وی افزود: قرار است طی دو ماه آینده مسیر گلبازخان بازگشایی شود و به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمان ادامه داد: حداکثر تا عید نوروز این مسیر بازگشایی و میدان توحید به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد.

"علی سعیدی" شهردار منطقه یک نیز با بیان این‌که باید 30 پلاک در مسیر محور گلبازخان تملک می‌شد، گفت: تاکنون 16 پلاک تملک شده است.
 
در ادامه، از حمام باغ‌لـله بازدید شد، که شهردار کرمان گفت: با توجه به خاک‌برداری پشت‌بام‌حمام باغ‌لـله، این محدوده به‌زودی نورپردازی خواهد شد.

وی افزود: با نورپرودازی پشت‌بام حمام باغ‌لـله، این مجموعه به یکی از جاذبه‌های شهر کرمان تبدیل خواهد شد.

بابایی ادامه داد: پس از مرمت حمام باغ‌لـله، بخشی از این مجموعه به حمام سنتی و بخشی به مجموعه‌ی پذیرایی و تفریحی تبدیل می‌شود.
 
وی در بازدید از پارک پدر واقع در خیابان شهدا نیز گفت: در این پارک از ظرفیت کوه‌ها برای نورپردازی و ساخت آب‌نما استفاده می‌کنیم تا پارک پدر، به یکی از زیباترین محل‌های تفریحی شهر کرمان تبدیل شود.
 
شهردار کرمان در پایان بازدید با بیان این‌که شعار امسال شهرداری کرمان، مشارکت مردم برای آبادانی شهر است، از رسانه‌ها خواست مردم را نسبت به پرداخت حق و حقوق شهرداری ترغیب کنند.

بابایی افزود: با توجه به این‌که مدیریت استان و تمام دستگاه‌های مربوط به‌دنبال آبادانی شهر کرمان هستند، مردم هم باید قدر این شرایط را بدانند و با هم‌کاری با شهرداری، کمک کنند تا شهر کرمان را در خور نامش بسازیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قریب به 20 هزار پرونده در کرمان با صلاح و سازش مختومه شد / نجات ۱۶۵ نفر از قصاص

اهدای اعضای بدن بانوی جیرفتی به سه بیمار نیازمند عضو

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

هشدار یک متخصص داخلی از وضعیت نگران کننده چاقی در کشور

معاون دادگستری کرمان: وسایل نقلیه توقیفی برابر قانون تعیین تکلیف شوند

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)