کد خبر: ۱۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
ارسال به دوستان
ذخیره
اردوگاه اصولگرايي در سيطره ترديد

آرمان نوشت:

 عبور اصلاح‌طلبان از روحاني تنها يك رويا براي مخالفان دولت است؛ رويايي كه خود مي‌دانند بايد در حد همان رويا باقي بماند. آنان اين روزها بسيار از نيامدن روحاني مي‌گويند تا با سرگرم كردن افكار حاميان خود به اين موضوع، نگذارند اختلافاتشان علني شود. ديروز محمدرضا باهنر در قامت دبيركل جامعه اسلامي مهندسين گفت:«به نظر مي‌رسد كه طيف اصلاح‌طلبان از روحاني عبور نمي‌كنند و روحاني نامزد اين طيف و برخي ميانه روها خواهد بود.» او موضوع مشخصي را با شك و ترديد بيان كرد و مشخص است كه خوب مي‌داند اصلاح‌طلبان به سمت كانديداي ديگري در سال ۹۶ نخواهند رفت. او همچنين گفته است كه«آمار روحاني ريزش كرده و طبيعي است كه به برخي اهداف خود رسيده و به برخي هم نرسيده باشد. برخي مسائل مانند اشتغال و ركود شايد به ذائقه مردم ننشسته باشد و ذائقه مردم از اينها و بيكاري در كشور تلخ است و نگراني عمده خانواده‌هاي ايراني است و خيل عظيم فارغ‌التحصيلان جوياي كار در خانواده‌ها وجود دارند.»

باهنر نگران است

حزب موتلفه چند روز قبل ميرسليم را به عنوان كانديداي خود در انتخابات رياست جمهور سال ۹۶ معرفي كرد اما اين معرفي در زماني بود كه ساير احزاب اصولگرا به دنبال راهكاري براي تبيين برنامه حضور در انتخابات ۹۶ بود. در این‌باره باهنر ديروز گفت:«ميرسليم هنوز كانديداي جبهه نيست و در اين مورد بحثي نكرده و كانديداي نهايي جبهه همان كانديداي نهايي است كه بايد روي آن تفاهم كنيم.» ماجرا به ميرسليم ختم نشد و او درباره برخي اخبار مبني بر معرفي بعضي از شخصيت‌ها مانند آیت‌ا... مقتدايي از طيف اصولگرايان (براي رياست‌جمهوري) و حمايت از وي گفت:«اصلا نشنيده‌ام و هيچ خبري درباره ايشان نشنيده‌ام.»

زاهدي در ترديد كانديداتوري!

اردوگاه اصولگرايي چنان به هم ريخته است كه هر شخصي در آن اعلام آمادگي مي‌كند وبرخي نيز از سوي خود ديگران را كانديدا معرفي مي‌كنند. روز يكشنبه بود كه برخي سايت‌ها از آمادگي وزير علوم دولت احمدي‌نژاد براي كانديدتوري در انتخابات ارديبهشت نوشتند اما ديروز محمدمهدي زاهدي در واكنش به انتشار خبر اعلام‌ كانديداتوري خود در يكي از خبرگزاري‌هاي اصولگرا گفت: برويد از همان كسي كه اين ادعا را مطرح كرده، سوال كنيد. وي بدون آنكه اين خبر را تكذيب كند، نسبت به آن واكنش نشان داد. او در واكنش به اين سوال كه درصورت عدم صحت اين خبر، علت بازنشر آن در كانال تلگرامي رسمي‌اش چيست، گفت: اين خبر از روي كانال تلگرامي بنده حذف شده است. 

شما بايد پاسخ اين سوال را از آقاي مردوخي بپرسيد. نماينده اصولگراي كرمان در پاسخ به اين سوال كه چرا شيوه اعلام‌كانديداتوري و تكذيب آن تا اين حد غيرشفاف بوده، گفت: من چيزي را تكذيب نكردم و صرفا تاكيد دارم كه براي گرفتن پاسخ سوالتان به آقاي مردوخي كه چنين ادعايي را مطرح كرده، مراجعه كنيد. زاهدي با تاكيد بر اينكه به هيچ عنوان نبايد از قول او چيزي تكذيب شود، تصريح كرد: صرفا حق داريد از قول من ذكر كنيد كه گفتم برويد از آقاي مردوخي بپرسيد.

 موضوع كانديداتوري زاهدي به اندازه‌اي جدي مطرح شد كه ديروز رئيس مجلس در واكنش به خبر كانديداتوري محمدمهدي زاهدي رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات گفت: آقاي زاهدي اين‌گونه راي نمي‌آوري، راي بده. شما كه كانديداي رياست‌جمهوري هم شده‌ايد. در زمان راي‌گيري نيز لاريجاني بار ديگر خطاب به زاهدي كه با اين پيشنهاد مخالفت مي‌كرد، گفت: آقاي زاهدي اين‌گونه راي نمي‌آوريد، لطفا راي بدهيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقيف تريلر حامل 9هزار ليتر سوخت قاچاق در رفسنجان

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه 1403

دستگیری عامل انتشار فیلم قدرت‌نمایی و ضرب و جرح یک شهروند در فضای مجازی

راهکارهایی برای داشتن استخوان‌های قوی

ضرورت سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ کرمان در زیرساخت ناوگان هوایی

بانک‌ها پای کار مسکن نیایند، هیچ مسکنی ساخته نمی‌شود

تداوم روند ناپایداری‌های جوی در کرمان تا اوایل هفته آینده

قیمت خودروهای داخلی روند کاهشی به خود گرفت

فعاليت هرمي شرکت پايکو و تبليغ پذيرش دانشجو در کشور عمان کلاهبرداري هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جلوگیری از کاهش پرونده‌ها با حدنگاری اراضی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)