کد خبر: ۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به خبرهای سیاسی روز >12
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.

اظهار نظر عجیب مسوول بسیج دانشگاه باهنر: به هاشمی می‌گویند حاج آقا خاطره!
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی عجیب گفت: همیشه افرادی که خودشان پشتوانه محکم و استدلال درستی نداشته اند؛ سعی می کنند از افرادیکه در افکار عمومی مقبولیت دارند استفاده کنند.
اسماعیل شریفی  ادامه داد: اینکه به هاشمی رفسنجانی لقب حاج آقا خاطره را دادند برای همین نوع برخوردش است، وی تا می توانست از حضرت امام (ره) مایه گذاشت و حال نوبت به همسر امام رسیده است.
 
انتقاد بانک از صداوسیما در خصوص مذاکرات
معاون کل نهاد ریاست جمهوری با انتقاد از حمایت‌های رسانه‌ای از دولت اظهار کرد: در دولت قبل به واسطه کار کوچک و بی دلیلی همچون حضور رئیس جمهور در دانشگاه کلمبیای آمریکا، حمایت‌ها و فضاسازی های زیادی در کشور شد اما امروز وقتی حرکت بزرگی همچون توافق سوئیس امضا می شود شاهد حمایت سرد رسانه‌ها هستیم و این امر پسندیده نیست.
مرتضی بانک اظهار کرد: هر اقدام کوچکی که در دولت قبل انجام می‌شد با همراهی رسانه‌ها همراه بود اما امروز شاهد مظلومیت رسانه‌ای دولت یازدهم هستیم.
وی با انتقاد از حرکت رسانه ملی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای افزود: در شرایطی که هنوز تیم مذاکره کننده هسته‌ای به کشور بازنگشته است صداوسیما با حضور کارشناسان منتقد ، نقد توافق را آغاز کرد این در حالی است که طبیعتاً نقد همیشه از کار سازنده و اثرگذار آسان‌تر است.

همایش سراسری اصولگرایان در تهران
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصول‌گرایان از برگزاری نشست سراسری اصول‌گرایان کشور خبر داد و اظهار داشت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش کشوری اصول‌گرایان در تهران هستیم.
وی با بیان اینکه بنده قصد دارم در روزهای آینده به چند استان دیگر سفر کنم و با اصولگرایان آن استان‌ها دیدار داشته باشم، افزود: قرار است بعد از سفر به استان‌ها، نشست سراسری اصولگرایان در پایتخت برگزار شود.
رئیس شورای همگرایی اصولگرایان از حضور نمایندگان اصول‌گرایان استا‌ن‌ها در همایش سراسری اصولگرایان خبر داد و تأکید کرد: نمایندگان اصول‌گرایان در استا‌ن‌ها نیز در همایش سراسری اصول‌گرایان شرکت خواهند کرد.

سعید مرتضوی به دادگاه می‌رود
سعید مرتضوی از حضور خود در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در 5 اردیبهشت خبر داد و خواستار برگزاری علنی دادگاه پرونده سازمان تامین اجتماعی شد.
سعید مرتضوی با اشاره به پرونده تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی گفت: در این خصوص احضاریه دادگاه را دریافت کرده‌ام و باید ۵ اردیبهشت در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان حاضر شوم.


حضور وزیر کشور در مجلس درباره پول‌های کثیف
رئیس کمیسیون شوراها خبر داد که سه‌شنبه هفته جاری، وزیر کشور درباره پول‌های کثیف به کمیسیون شوراها توضیح می‌دهد.
امیر خجسته درباره توضیح وزیر کشور از پول‌های کثیف به مجلس اظهار کرد: وزیر کشور در روز سه‌شنبه در کنار پاسخ به سؤال ملی برخی از نمایندگان، درباره پول کثیف هم توضیح خواهد داد.

شرط علی مطهری برای حضور زنان در ورزشگاه
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه لازم است برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها ضوابط شرعی رعایت شود، تصریح کرد: باید برای تدوین هر آیین‌نامه‌ای در این باره، نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها با این کار مخالفت کنند.
 علی مطهری درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: باید برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها،‌ ضوابط شرعی رعایت شود؛ مثلا اگر حضور خانم‌ها برای بازی خاصی اشکالی نداشته باشد، لازم است تمهیداتی همچون جداکردن راه ورود و خروج خانم‌ها از آقایان یا جداکردن جایگاه آنها در ورزشگاه از آقایان و نظیر این قبیل موارد در نظر گرفته شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)