کد خبر: ۱۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در نشست با فعالان سیاسی:
استاندار کرمان با اشاره به بودجه 600 میلیارد تومانی شوراهای اسلامی و شهرداری ها از محل ارزش افزوده، گفت: مردم در انتخابات شوراها با انتخاب اصلح، سرنوشت خود را به دست افراد لایق و شایسته بدهند.
استاندار کرمان با اشاره به بودجه 600 میلیارد تومانی شوراهای اسلامی و شهرداری ها از محل ارزش افزوده، گفت: مردم در انتخابات شوراها با انتخاب اصلح، سرنوشت خود را به دست افراد لایق و شایسته بدهند.

 علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه در نشست با فعالان سیاسی استان که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی اسطوره شجاعت، آزادگی، حریت و هویت نظام بود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بویژه مردم استان کرمان به درستی در مراسم تشییع و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از زحمات بی شائبه ایشان قدرشناسی کردند، یادآورشد: حضور خودجوش و گسترده مردم در مراسمات آیت الله هاشمی رفسنجانی جای قدردانی دارد.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به وضعیت سیاسی و توسعه ای استان کرمان، خاطرنشان کرد: از ابتدای کار در استانداری کرمان به دنبال سیاستی یکنواخت بر مبنای اعتدال و توسعه بودیم که خوشبختانه این مهم تاکنون استمرار پیدا کرده است.

رزم حسینی گفت: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 40 شخصیت سیاسی از گرایش های مختلف در استان کرمان برنامه داشتند که کوچترین مشکلی در مراسمات به وجود نیامد و نمونه بارز آن حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان بود.

وی با اشاره به دیدار اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با آیت الله هاشمی رفسنجانی چهار روز پیش از ارتحال ایشان،افزود: پس از ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام گرفته در استان کرمان، آیت الله هاشمی رفسنجانی به خوبی مدل اقتصاد مقاومتی اجرا شده در استان و شهرستان قلعه گنج را درک کردند.

استاندار کرمان پیاده شدن مدل اقتصاد مقاومتی در استان کرمان را  نشات گرفته از عقلانیت و بلوغ سیاسی حاکم بر استان دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در استان و در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است اما اطلاع رسانی صحیح و به موقعی انجام نگرفته است.

رزم حسینی بر آگاهی بخشی مردم نسبت به محیط پیرامون خود و اقدامات انجام شده در استان کرمان تاکید کرد و یادآورشد: اگر اطلاع رسانی به موقع و صحیح صورت بگیرد یقینا قضاوت ها درست صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کشور در آستانه دو انتخابات مهم در اردیبهشت 96 است، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است زیرا که آینده شهر و روستا در گروی انتخاب درست است.

استاندار کرمان به معوقات ایجاد شده در شهرداری کرمان اشاره کرد و افزود: شوراهای اسلامی و شهرداری ها سالیانه 600 میلیارد تومان از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده بودجه در اختیار دارند و این در حالیست که  بودجه عمرانی استان 250 میلیارد تومان است.

رزم حسینی با تاکید براینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمند افراد نخبه است، یادآورشد: نخبگان هیچگاه برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کاندیدا نمی شوند لذا فعالان سیاسی می توانند نسبت به شناسایی نخبگانی که مشخصه کار آنها شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد، به صورت لیست شناسایی نمایند.

وی دولت را موظف به آماده نمودن فضا و بستر مناسب برای حضور باشکوه تر مردم در انتخابات پیشرو دانست و خاطرنشان کرد: گروه ها و تشکل های سیاسی وظیفه دارند به دنبال افرادی باشند که شایسته حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشته باشند.
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)