کد خبر: ۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹
ارسال به دوستان
ذخیره
از سوی دکتر میرزایی عنوان شد
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان گفت: در انتخابات سال 94 نیز باید انتخابات پیشین را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم رمز موفقیت و پیروزی، اتحاد است.
سیاست> احزاب و شخصیت‌ها:‌ رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان گفت: در انتخابات سال 94 نیز باید انتخابات پیشین را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم رمز موفقیت و پیروزی، اتحاد است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، دکتر محمد میرزایی شامگاه امروز 4 اردیبهشت ماه که در اولین نشست هم اندیشی مجمع عمومی سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان سخن می گفت، با طرح این سوال که عموما بحث بر سر این است که سیاست چه گوشه ای از زندگی انسان‌ها را در برمی‌گیرد اظهار کرد: سیاست یعنی تدبیر امور با توجه به آینده و هیچ گریزی از آن در زندگی امروزه بشر نیست.

وی با ذکر این مطلب که ممکن است برخی افراد به سیاست علاقه مند نباشند افزود: با این حال نمی‌توان سیاست را از زندگی حذف کرد و عملا هیچ گریزی از اِعمال سیاست بر زندگی وجود ندارد. معتقدم جامعه بشری بدون اِعمال سیاست، حرکتی رو به جلو نخواهد داشت و اگر امروز تمام زوایای زندگی انسان ها را سیاست پر کرده است به این دلیل است که وجود آن، نیاز روز بشریت است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به منش افرادی که به سیاست علاقمند هستند ولی آنرا فقط برای خود دانسته و نمی گذارند سایر افراد توانا و مستعد در این عرصه حضور داشته باشند ادامه داد: حضور افراد دیکته شده به سیاست، جز رخوت و درجا زدن چیز دیگری به همراه ندارد و این رویکرد مدت‌است که منسوخ شده است.

رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان با تصریح بر اینکه فعالیت‌های سیاسی نه تنها در کشورهای جهان سوم همچون ایران امری پر مخاطره است بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز مسئله ای چالشی و خطر آفرین است توضیح داد: دلیل آنرا نیز می‌توان اینگونه بیان کرد که چون سیاست در هر جامعه‌ای از تاثیرگذارترین حوزه‌ها به شمار می‌آید بنابراین از مخاطرات بیشتری نیز برخوردار می‌باشد.

میرزایی با بیان اینکه اگر کسی علاقمند به تاثیرگذاری در جامعه پیرامون خود باشد و از توانایی مناسبی نیز برخوردار باشد می‌تواند پا به عرصه سیاست بگذارد تاکید کرد: بی شک سیاست یکی از پر نفوذترین حوزه‌های هر جامعه بشری می‌باشد و عملا بدون سیاست‌ورزی خردمندانه نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری گفت: در سالی که پیشِ رو داریم انتخابات و نیز بحث تحزب در محافل سیاسی از اهمیت مضاعفی برخوردار هستند. استقامت مردم و طیف اصلاح طلب کشور، کار را به جایی رسانده است که سایر گروه ها از جمله اصولگرایان تندرو و معتدل نیز به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ امری بدون تحزب پیش نمی‌رود.

میرزایی با تاکید بر اینکه احزاب برنامه‌دار و شناسنامه دار باید در کارزارهای سیاسی حضور پیدا کنند ابراز امیدواری کرد: عرصه سیاسی آنقدر قانونمندانه و منصفانه شکل بگیرد که امکان حضور همه افراد توانمند، شایسته، متعهد و کارآمد فراهم گردد.

وی با ذکر این مطلب که جایگاه مجلس بر هیچکس پوشیده نیست گفت: باید مجلسی کارآمد، پویا و شایسته ملت ایران شکل بگیرد، مجلسی که تک صدایی و خودرایی در آن وجود نداشته باشد و به گونه ای نشود که فقط صدای یک جناح خاص در آن شنیده شود.

رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمان با بیان اینکه مجلس اگر اصلاح شود و افراد تندروی اصولگرا، جای خود را به افراد معتدل، کارآمد و متخصص تر بدهند کشور با اقداماتی که دولت یازدهم انجام می‌دهد گام‌های خوبی به جلو برخواهد داشت افزود: البته امیدوار هستیم که اکثریت قاطع مجلس در دست اصلاح طلبان و اعتدالگرایان باشد و اگر چنین نشد حتی الامکان افراد شایسته، پاک دست و شجاع به مجلس وارد شوند.

میرزایی با تاکید بر اینکه همدلی و اتحاد اصلاح طلبان در انتخابات سال 92، اردوگاه اصولگرایان را دچار ترس و واهمه کرد اضافه کرد: در انتخابات سال 94 نیز باید انتخابات پیشین را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم رمز موفقیت و پیروزی، اتحاد است.

وی در پایان با خطاب قرار دادن جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) استان کرمان خاطرنشان کرد: جمعی از بهترین جوانان اصلاح طلب استان کرمان هم اکنون ذیل سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام (ره) گردهم درآمده‌اند، ما را حامی خود بدانید و مطمئن باشید روز به روز اوضاع بهتر خواهد شد و با همکاری و تلاش هم می‌توانیم سال 94 را به سالی پرنشاط همراه با موفقیت و پیروزی در انتخابات تبدیل کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)