کد خبر: ۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
ارسال به دوستان
ذخیره
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در کرمان مطرح کرد
انصاری گفت: در دولت قبل تحریم ها به مرزی رسید که نفت در مقابل دارو و غذا قرار گرفته بود و امروز تعامل و همکاری بین المللی مقابل ایران هراسی قرار گرفت و قراردادهای متعدد اقتصادی و همکاری بینابینی منعقد شده است.
گفتارنو/ گروه سیاست: قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در کرمان با بیان این‌که درآمد نفتی دولت نهم و دهم از مجموع درآمد نفتی دولت‌های دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات بیش‌تر بود، گفت: اگر درآمد حاصل از نفت به صورت اصولی در دولت احمدی‌نژاد استفاده می‌شد، امروز تمام جاده های آسفالت،   اتوبان می شد و خط های ریلی به اتمام می رسید و نیازبهداشت و درمان و مسایل بهداشتی در حد بهترین استانداردهای بین المللی امکان تحقق می یافت. 

به گزارش  گفتار نو، غلامرضا انصاری عصر امروز در اولین گردهمایی ستاد تبلیغاتی دکتر حسن روحانی با حضور جمع کثیری از مردم اظهار کرد: به برکت دولت تدبیر و امید و اقدامات موثر در حوزه نفت و گاز جشن برداشت برابر با قطر را در هفته گذشته شاهد بودیم.

عضو اصلاح طلب شورای فعلی شهر تهران با تشریح ناکارآمدی دولت نهم و دهم در عرصه های مختلف اقتصادی، بهداشت، اجتماعی و بین المللی اظهار کرد: حقوق ها در حد بسیار پایینی بود و حداقل حقوقی که در سال 92 بود تنها 40 درصد نیاز خانوار را تامین می کند و همچنین در سال 2011 میزان بدهی های خارجی 17 هزار میلیارد دلار بود که به حدود 106 میلیارد رسیده است.

وی گفت: امروز در شرایطی قرر گرفتیم که قرارداد خرید 203 هواپیما بسته شده و چند هواپیما وارد کشور شده است که سیستم گران و مندرس خطوط هواپیمایی سالانه حدود 5 میلیون دلار هزینه سربار بوده اما امروز هواپیماها به صورت فاینانس خریداری شده است و یک تحول در صنعت هوایی روی داده است.

وی با اشاره به وعده یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر ایجاد 5 میلیون شغل در کشور، بیان کرد: امروز می بینیم که شعار 5 میلیون شغل می دهد که جز یک حرکت پوپولیستی و یک فریب برای اقشار کم درآمد نیست و اگر کارنامه این نامزد ریاست جمهوری را مورد ارزیابی قرار دهیم که در طول چند سال گذشته مدیریت تهران به این فرد سپرده شده می توان عملکرد او را دید.

انصاری گفت: تهران به به عنوان یک باغستان مشهور بود اما امکروز ساختمان ها چهره این شهر را تخریب کردند و ساختمان پلاسکو به عنوان ساختمان مدرن و نماد توسعه مشهور بود که متاسفانه فروریخت و آوار برداری شد که میتوانست از آتش سوزی و تخریب آن جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز  سازمان آتش نشانی را از هویت تهی کردند و متاسفانه در بهترین شرایط بیش از 50 درصد بودجه ها را به آن اختصاص داده اند تا مدرنترین ماشین آلان را خریداری کنند و باز این اقلام اختصاص پیدا نکرد و فشل بودن مدیریت در این دوره اینقدر زیاد بود که گزارش شده ساختمان پلاسکو مشکل دارد اما پیگیری برای حل مشکلات را شاهد نبودیم و متاسفانه آتش باعث فروپاشی ساختمان شد.

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ادامه داد: متاسفانه برای رای جمع کردن در شرکت مترو نیروی مازاد گرفته شده بود تا از رای آنها استفاده شود و بخش قابل توجهی از استخدام ها زیر دیپلم و یا بالای 60 سال بودند و میزان نیروی انسانی شهرداری را حداقل دو برابر افزایش داده است و بخش قابل توجهی از املاک و باغات تهران برای حرکات نمایشی از بین رفته است.

وی تصریح کرد: امروز آن فرد با عملکردی که در شهرداری تهران داشته و در ساختمان پلاسکو شاهد آن بودیم آمده و می گوید که من می توانم 5 میلیون شغل ایجاد کنیم ولی باید بدانیم اگر هر روز که فتح الفتوحی در عرصه بین المللی می شود از اقدامات اندیسیده شده و با تدبیر است.
انصاری متذکر شد: امروز برای دکتر روحانی هر نه ساعت یک بحران را ایجاد می کنند و بخاطر ضعفی که در بیان دارند به دنبال مذاکرات ضبط شده بودند و می خواستند در این موضوع دولت را مقصر جلوه دهند.

وی با بیان اینکه امروز ظرفیت بالقوه ای در همینه زمینه ها در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز دنیا و جهان صنعتی به دنبال این هستند تا هزینه ها را کاهش دهند و اگر بتوانیم امنیت، آرامش و آسایش را به جامعه جهانی نشان دهیم درهای گسترده ای به روی سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در ایران باز می شود.

وی گفت: اگر به دنبال این هستیم تا بحران اشتغال را پایان دهیم تنها فردی که می تواند این بحران را با درایت و عقلانیت پشت سر بگذرد دکتر روحانی می باشد.
وی اذعان کرد: محصول دولت دلواپسان 18 قطعنامه بر غلیه ایران بود و دولت یازدهم با تدبیر، درایت، مدیریت و کارآمدی کاری کرد که در مقابل شش قدرت برتر ایران خود را نشان داد و سیاست های اصلی با نظر مستقیم مقام معظم رهبری دنبال می شود.

انصاری گفت: در دولت قبل تحریم ها به مرزی رسید که نفت در مقابل دارو و غذا قرار گرفته بود و امروز تعامل و همکاری بین المللی مقابل ایران هراسی قرار گرفت و قراردادهای متعدد اقتصادی و همکاری بینابینی منعقد شده است.

وی با ارزیابی مثبت عمکلرد دولت تدبیر و امید در سیاست های خارجی افزود: امروز بخش هایی از کشورهای آسیای میانه، قفقاز و عربی و غربی چشم امیدشان به ایران است و اگر درست رفتار کنیم و این سیاست ها دنبال شود ایران خود و توان خود را به خوبی نشان خواهد داد.

قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اظهار کرد: اولین خودکفایی در طول تاریخ کشور  را در زمان آقای خاتمی داشتیم و دومین خودکفایی را در دولت تدبیر و امید داشته ایم که قطعا با اتکاء به داخل و برنامه و مدیریت مبتنی بر منطق بوده که در مجموعه دولت تدبیر و امید شکل گرفته است  و باید با حضور حماسی خود در 29 اردیبهشت ماه خرداد 92 را تکرار کنیم.

وی بیان کرد: امروز رقبا با شعار های پوپولیستی و وعده هایی که بدون کارشناسی و واقعیت بیان می شود درصدد تخریب دولت هستند و باید پرسید که چرا صدای یکی در آن زمان در نیامد که فساد هست و با آن برخورد کنند.
وی گفت: امروز دریافت های حقوقی ا مطرح می کنند که قانونی بود البته بیش از عرف بود و صد در صد حل شد و باید گفت همین قانون در دولت دلواپسان شکل گرفت، اما در املاک نجوی هنوز مشکل حل نشده است و رسانه های دلواپس از آنان نام نمی برند.

انصاری افزود: امرو قطعا وظیف ما است که افشاگری های خود را انجام دهیم و در مقابل تخریب به صورت منطقی دفاع کنیم و به مردم بگوییم که اگر به عقب برگردیم  مشکلات دوباره برخواهند گشت و باید بگوییم که مشکل بیکاری امروز از نابودی زیرساخت ها در گذشته است.

وی بار دیگر تاکید کرد: اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا می کنند و رای می دهند و شکی وجود ندارد و انقلاب و اسلام را جزء شاکله اصلی می دانیم و باید رای های خاکستری را به سمت دکتر روحانی قرار دهیم و قطعا اگر عقب گردی به وجود آید امکان بازسازی وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز دوران انقلاب ها به سر رسیده و جامعه جهانی امکان تنش ها را نخواهد داد و امروز اگر در کوچه و خیابان های برخی کشورهای اروپایی قدم بزنیم افراد مهاجری وجود دارند که یک بحران این اتفاقات را به وجود آورده است و امروز جامعه بین المللی اجازه حرکت های فروپاشی را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های اقتصادی اجازه بازسازی کشور را نخواهد داد و می توان با تدبیر مشکلات را پشت سر بگذاریم و همه ما مسئولانه در این مدت باقیمانده از انتخابات سفیر دکتر روحانی باشیم  و برنامه های دولت که می تواند از این بحران ها ما را نجات دهد به زودی ارائه خواهد شد و مناظره ها این فضا را مهیا خواهند کرد.

وی عنوان کرد: متاسفانه مخالفان و رقبا با پا گذاشتن بر روی مرزهای اخلاقی به دنبال بدست آوردن فضا هستند و برنامه های تخریب دولت که از صدا و سیما پخش می شود افراد را بیدار می کند و انشا الله اینبرنامه های تخریب به امید در دل هواداران دگتر روحانی تبدیل می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)