کد خبر: ۲۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
ارسال به دوستان
ذخیره
کریمی:
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمان گفت: یقین داریم آنچه به نفع اصلاحات و نظام جمهوری اسلامی است و آنچه می تواند ضامن ادامه راه آیت الله هاشمی رفسنجانی شود، بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات است.
ایرنا محمدعلی کریمی در همایش اعتدال و توسعه با حضور فاطمه هاشمی افزود: ما یقین داریم آنچه به نفع اصلاحات و نظام جمهوری اسلامی است و آنچه می تواند ضامن ادامه راه آیت الله هاشمی رفسنجانی شود، بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که نمی خواهند این مشارکت صورت گیرد بدانند جوانان و مردم ما در روز 29 اردیبهشت پای صندوق های رای خواهند رفت و اجازه نخواهند داد، کشتزاری که امروز نهال های کوچکی دارد و باید آبیاری شود تا ثمره آن را نسل های آینده بردارند، به دست توفان سپرده شود.
وی اظهار کرد: همانطور که خانم فاطمه هاشمی گفتند ما قطع و یقین داریم پیروز این انتخابات هستیم و اصلا شکی در این واقعیت نیست.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کرمان گفت: اتفاقا کناره گیری جناب آقای قالیباف برای من این پیام را داشت زیرا هر کس قدری تعقل کند زمانی که قرار است صحنه انتخابات را به این شکل به قول یکی از بزرگان اصولگرا بدجوری به رقیب ببازد قاعدتا منطق حکم می کند حداقل کنار برود تا بعد بتواند بگوید من در صحنه رقابت نبودم.
وی ادامه داد: بنابراین ما قطعا بر این باوریم که جناب آقای روحانی در دور اول پیروز صحنه انتخابات خواهد بود.
کریمی گفت: اگر به جمهوری اسلامی و این نظام بیشتر رای داده شود نظام می تواند در برابر دنیا سربلندتر و پر افتخارتر بایستد و تیم بسیار حرفه ای آقای ظریف محکم تر می تواند بایستد و باقیمانده تحریم ها که البته از فعالیت های هسته ای ما ناشی نشده و امروز بسیاری از رقیبان ما می گویند تحریم ها برداشته نشده آنها هم همانطور که دکتر روحانی گفت برداشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر یک رای بیشتر به صندوق بیندازید به همان نسبت تاثیر مثبت خواهد داشت، ما در قالب کارزار مبارزات انتخاباتی روحانی یک هدف مشترک دیگر را هم دنبال می کنیم و آن مشارکت حداکثری برای ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان کرمان افزود: هر یک رای که بیشتر به آقای روحانی داده شود دست وی را برای پیگیری مطالبات شما بازتر خواهد کرد.
وی اظهار کرد: شما باید بیایید و روحانی با 65 و 70 درصد رای بیاورد و دست ایشان برای پیگیری مطالبات باز شود و بتواند با قدرت کار انجام دهد لذا هر یک نفر 11 نفر بلکه 111 نفر و بلکه هزار و 111 نفر را پای صندوق های رای بیاورد.

وی همچنین از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان فخر استان کرمان نام برد و گفت: خانواده هاشمی و آیت الله هاشمی در قلب ملت ایران بوده و خواهند بود.

وی اظهار کرد: مردم قدرشناس کشور و دیار کریمان خدمات و زحمات ارزشمند آیت الله هاشمی و این خانواده به انقلاب و کشور را فراموش نخواهند کرد و یاد و خاطره آن بزرگمرد زنده است تا این کشور و اصلاحات زنده و تا این جوانان پرشور در صحنه هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)