کد خبر: ۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
ارسال به دوستان
ذخیره
رئیس دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه معلمان نیاز به علم بروز شده دارند، گفت: قطعا شما نسبت به دانش آموختگان دوره گذشته خود موفق تر عمل خواهید کرد و وقتی معلم وارد حرفه می شود آنچه که یاد گرفته را باید به عنوان امانت منتقل کند
گفتارنو/ گروه فرهنگ:


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه معلمان نیاز به علم بروز شده دارند، گفت: قطعا شما نسبت به دانش آموختگان دوره گذشته خود موفق تر عمل خواهید کرد و وقتی معلم وارد حرفه می شود آنچه که یاد گرفته را باید به عنوان امانت منتقل کند

حجت الاسلام توان عصر امروز در آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه دانشجویان امروز ثمره 4 سال فعالیت خود را می بینند و باید از این بابت خدا را شاکر باشیم، اظهار کرد: باید از نظام جمهوری اسلامی که این موقعیت را برای شما فراهم کرده است و این نظم و امنیت را برقرار نموده تا زمینه تحصیل برای شما فراهم شود و بتوانید به عنوان یک معلم نقش آفرینی کنید و در مرحله بعد باید از پدر و مادر خود شکرگزار باشید.

وی با انتقاد از نبود اساتید  دانشگاه در مراسم دانش آموختگی خاطرنشان کرد: حضور اساتید در این مراسم که شما دانش آموختگان نتیجه زحمات آنان هستید لازم است و امیدوارم در مراسم های بعد این حضور را شاهد باشیم.

وی با اشاره به حدیثی ازامام معصوم (ع) گفت: اولین ویژگی این است که باید در علم حاذق و ماهر باشید و وظیفه ما این است تا زمینه را فراهم کنیم که شما دانش کافی را کسب نمایید.

وی با بیان اینکه معلمان نیاز به علم بروز شده دارند، تصریح کرد: قطعا شما نسبت به دانش آموختگان دوره گذشته خود موفق تر عمل خواهید کرد و وقتی معلم وارد حرفه می شود آنچه که یاد گرفته را باید به عنوان امانت منتقل کند و شما دانش آموختگان باید روش تدریس را خوب یاد بگیرید و قدرت انتقال علم را با ابزار جدید به دانش آموزان داشته باشید.

حجت الاسلام توان عنوان کرد: معلم دنشگاهیان فرهنگیان باید مظهر اخلاق باشد برای اینکه شان و شخصیت معلمین در دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که آموزش و پرورش باید بیشترین نیاز خود را از دانشگاه فرهنگیان بگیرد.

وی ادامه داد: رسالت اصلی ما این است که معلم با اخلاق بار بیاوریم و اگر توانستیم انگیزه معلمی ایجاد کنیم آنوقت شما معلمی را به عنوان شغل انبیاء و خدمت به جامعه انتخاب کرده اید. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان از راه اندازی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این انجمن  سالانه اجلاسی را با حضور دانش آموختگان برگزار کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

واکسیناسیون دام‌های استان کرمان علیه طاعون نشخوارکنندگان

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)