کد خبر: ۲۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه استان در خطبه های خود چه گفتند؟
تشریح دلایل خروج زودهنگام آمریکا از برجام، تبعات خروج آمریکا از برجام برای آن کشور، لزوم گرفتن تضمین از اروپا محور اصلی خطبه‌های جمعه استان را تشکیل می‌داد. به گزار ش گفتارنو، نتایج انتخابات لبنان و پیروزی حزب‌الله بخش یکی از فراز های اصلی خطبه‌های جمعه استان بود .

تشریح دلایل خروج زودهنگام آمریکا از برجام، تبعات خروج آمریکا از برجام برای آن کشور، لزوم گرفتن تضمین از اروپا محور اصلی خطبه‌های جمعه استان را تشکیل می‌داد. به گزار ش گفتارنو، نتایج انتخابات لبنان و پیروزی حزب‌الله بخش یکی از فراز های اصلی خطبه‌های جمعه استان بود .

چکیده خطبه ها استان در پی می آید: 

ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

کار کردن برای مردم بسیار مهم است و مسؤولان باید از این فرصت استفاده کرده و به فکر مردم، فقرا و درماندگان باشند و این روحیه را در خود تقویت کنند، زیرا اکنون زمان توجه به مشکلات اجتماعی است.

مسؤولان کشور از جمله رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و ... در معرض امتحان بزرگی قرار دارند و باید از شرافت و عزت این ملت دفاع کنند.

 در زمینه خروج آمریکا از برجام، به نظر می‌رسد که با اروپا تقسیم کار شده است، آمریکا ما را تحریم و تهدید کند، اما اروپا، ایران را در برجام نگه دارد و وقتی هم در برجام ماندیم، باید به اصول آن پایبند باشیم و برنامه‌های خود را پی نگیریم، اگر این‌طور نیست، چرا اروپا از برجام در مقابل آمریکا حمایت نکرد.

 بدون گرفتن تضمین، نباید به اروپا هم اعتماد کرد.

 

جیرفت

حجت‌‌الاسلام رضا سعادت‌فر

 مردم ما دشمنی آمریکا را، شیطان بزرگ بودن آن را، باطل بودن نظریه تعامل با آمریکا و باطل بودن کدخدایی آمریکا را از اعماق وجود خود درک کرده‌اند و هیچ نیازی به تجربه مجدد نداشته‌اند، اگر چه با ابراز تأسف برخی از مسؤولان ما نیاز به شرکت در کلاس دشمن شناسی آمریکا و تجربه دشمن شناسی را دارند تا شاید متنبه شوند.


خروج آمریکا از برجام را روز جشن ملی و روز وفاق، وحدت و همدلی ملی می‌دانند و این ضرورت اعتماد به شعار سال و توان داخلی را بیشتر می کند و امروز نیز در راهپیمایی خود به گوش همه دنیا و تمام مسؤولان لیبرال داخلی این پیام مهم را می‌رساند.

ما باید دوست و دشمن داخلی خود را و افراد خادم، دلسوز و ولایتمدار را از افراد لیبرال و دارای بصیرت ضعیف و زاویه‌‌دار با ولایت جدا کنیم، ما دنبال وحدت هستیم در مقابل دشمنان خارجی همگی متحد عمل می‌کنیم، اما دلیل نمی‌شود که برخی از افراد که ساده لوحی هم کرده‌اند از صبر انقلابی مردم با بصیرت سوء استفاده و چهره خود را تطهیر کنند و خود را جزء دلسوزان نظام معرفی کنند.

 آن کسانی که می‌گفتند، امضای جان‌ کری تضمین است، حالا برخی از آن‌ها از دنیا رفته‌اند و خداوند از سر تقصیرات آن‌ها بگذرد، اما آن‌هایی که زنده‌اند، نباید عذرخواه باشند، آن‌هایی که صحبت مذاکره برد برد را می‌کردند و می‌گفتند کلیه تحریم‌های یک‌جا برداشته می‌شود و به منتقدین این جریان بیسواد، بروید به جهنم، چرا می‌لرزید، کاسبان تحریم و .... می‌گفتند، امروز نباید ابراز شرمندگی کنند، مردم ما در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند و کوتاهی شما را جبران و عزت ملی خود را حفظ می‌کنند.

آیا این افراد نباید شرمنده باشند و از مردم عذرخواهی کنند، نباید این افراد محاکمه شوند، نباید این افراد به واسطه خونی که به دل مقام معظم رهبری کرده‌اند، عزل شوند خسارت های مادی و معنوی برجام را نباید جواب دهند آیا صحیح است که هر کسی وعده‌ای بدهد و برود.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

ترامپ اعلام کرده بود که ۲۲ اردیبهشت ماه خروج خود از برجام را اعلام می‌کند، اما برای انحراف افکار عمومی ۱۸ اردیبهشت ماه تصمیم به اعلام این کار گرفت تا سفارتخانه خود را از تلاویو به قدس شریف انتقال دهد.

 اگر مردم را فریب ندهید، مردم تا پای جان  از دولت، مجلس و نظام حمایت می‌کنند، باید با فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری روی پای خود بایستیم و با استقامت، ما آمریکا را تحریم کنیم.

 پیروزی حزب‌الله شکست مجدد آمریکا، صهیونیست و آل سعود بود. علاوه بر شیعیان حتی یهودیان و مسیحیان هم به حزب‌الله رأی دادند.

سیرجان

حجت‌الاسلام حسین حیدری

امروز کلام رهبری بر تمام دنیا ثابت شد، اما شاید مسؤولانی که دیر می‌فهمند، هنوز هم دلخوش به برخی وعده‌های دشمنان باشند، اما بدانند، خروج آمریکا از برجام نشانگر عدم پایبندی رئیس جمهور آمریکا به قوانین بین‌المللی است.

 بدانیم که اروپا هم طرف ما نیست و به دنبال منافع خود است و تا روزی با ما می‌ماند که منافعش تأمین شود در غیر این صورت به آمریکا نزدیک‌تر است.

 مقام معظم رهبری طی دهه‌های گذشته تهاجم فرهنگی را خطر بزرگ هدایت شده از سوی دشمنان عنوان کردند، اما عملکردهای مسؤولان به‌گونه‌ای بود که باید امروزه از وضعیت شبکه‌های مجازی، بی‌بندوباری و بی‌حجابی‌ها که همان ضعف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بوده است، تأسف خورد و انتقاد کرد.

 

زرند

حجت‌الاسلام محمد زواره‌ای

تمام تلاش دشمن دوقطبی کردن انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه است تا به اهداف شوم خود برسد، بنابراین ضرورت دارد، مسؤولان و مردم به ویژه وزارت امور خارجه با وحدت بیش از پیش در سایه ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.


انار

حجت‌الاسلام حسن منتظری

آمریکایی‌ها نه‌تنها به تعهدات خود عمل نکردند، بلکه با گرفتن ده‌ها امتیاز و وضع تحریم‌های جدید شیره برجام را تا آخرین قطره مکیدند و تفاله آن را بیرون انداختند، اما ملت ایران و مسؤولان نظام یک‌صدا و متحد جواب یاوه‌گویی‌های شیطان بزرگ را می‌دهند.

حمایت قاطع مردم لبنان از جبهه مقاومت در انتخابات اخیر، شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و حکام آل سعود را بیش از پیش نگران کرده است.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی 

 

امروزه با گسترش ارتباط‌های مجازی کمرنگ شدن ارزش دین، حفظ ناموس و غیرت‌ورزی بلای جان خانواده‌ها شده است. بزرگترین خطری که امروزه هستی ما را در بر گرفته، همین فضاهای مجازی است

 بزرگترین قدرت کشور انسجام و اتحاد ما است که دشمن از این مسئله هراس دارد، امروز مسؤولان را متهم نمی‌کنیم، بلکه باید با همدلی و پرهیز از هرگونه اختلاف در جامعه پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

فاریاب

حجت‌الاسلام علی رفیعی

هم‌سو با رهبر فرزانه انقلاب و مردم شوید و نگاهتان به ظرفیت‌های داخلی کشور باشد، همان‌طور که عمر سعد از گندم ری نخورد، کسی از گلابی و میوه‌های برجام نمی‌خورد.

موضع ما در زمینه برجام بعد از خروج آمریکا خوب است، البته باید هرچه سریع‌تر به اروپایی‌ها فشار آورد که موضع خود را به همراه تضمین‌های جدی اعلام کنند تا تصمیم قطعی در این مورد گرفته شود.

اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام فرامرز زمانی

باید از روز اول  شروط رهبری در برجام به‌طور کامل عمل می‌شد تا امروز شاهد چنین اقدامی نبودیم، مردم اکنون در وضعیت بد اقتصادی و گرانی به سر می‌برند و در جنوب کرمان کشاورزان به خاک سیاه نشسته و در داخل تحریم شده‌اند.

در چنین شرایطی با ابراز تأسف مسؤولان از مذاکره مجدد با اروپا صحبت می‌کنند، کدام مذاکره، همان مذاکره‌ای که سه سال وقت و هزینه این ملت را گرفت و قرار شد، هم چرخ زندگی مردم بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژها، اما امروز شاهد نابودی هر دو هستیم.

ریگان

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی

کسانی که نظریه با دنیا و کدخدا را مطرح و گروه‌های انقلابی را تندرو و دلواپس معرفی می‌کردند، فراموش نکنند، آمریکا در حالی از برجام خارج شد که در مسیر انرژی هسته‌ای ده‌ها امتیاز نقد از ما گرفت.

ما با خروج از برجام نه شماتت می‌کنیم، نه خوشحال هستیم و نه قصد انتقام داریم، زیرا سیاست دشمن دامن زدن به اختلافات داخلی است.

انتخابات لبنان یک شکست مفتضحانه برای آمریکا بود و بازنده اصلی انتخابات لبنان، آمریکا، رژیم صیهونیستی و عربستان و برنده اصلی جریان مقاومت و حزب‌الله با کسب 67کرسی بود.

نصب تابلوهای سفارت آمریکا در قدس همزمان با خروج آمریکا از برجام شده است برای اینکه بتواند، جریان مقاومت را کنترل و امنیت رژیم صیهونیستی را تأمین کند.

 

آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)