کد خبر: ۲۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
شامگاه گذشته صورت پذیرفت:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: طی یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان و با محوریت دادستان‌های جنوب و شرق استان کرمان، 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: طی یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی در اداره کل اطلاعات استان و با محوریت دادستان‌های جنوب و شرق استان کرمان، 11 انبار بزرگ احتکار کالا در جنوب و شرق استان کرمان کشف و ضبط شد.

دادخدا سالاری ارزش ریالی کالاهای مکشوفه شامگاه و عصر روز گذشته را میلیاردها ریال برآورد کرد و افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، عزم دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است و هیچ نقطه‌ای در استان کرمان برای سودجویان و مخلان نظام اقتصادی امن نخواهد بود.

کشف بیش از 10 هزار قلم کالای احتکاری در رودبار جنوب
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: شامگاه گذشته در راستای مبارزه بی‌امان با محتکران و مخلان نظام اقتصادی کشور، مجموعاً بیش از ده هزار قلم کالای احتکاری  از سه انبار در یک‌منزل مسکونی در این شهرستان کشف شد.

 حامد عمرانی اظهار داشت: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان عج مبنی بر احتکار لوازم‌خانگی در سه انبار در یک‌منزل مسکونی بلافاصله موضوع در دستور کار دادستان رودبار جنوب قرار گرفت و با حضور میدانی درصحنه دستور فک قفل درب‌های انبارهای خانگی صادر گردید.

دادستان رودبار جنوب افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام چنین اموری را تحت کنترل و رصد قرار داده و هرگز به سوءاستفاده گران و مخلان نظام اقتصادی اجازه ادامه این اقدامات را نخواهد داد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای طرح مبارزه با محتکران مخلان نظام اقتصادی  کشور تیمی متشکل از فرمانداری، اداره اطلاعات، اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات، پلیس و با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب در این شهرستان تشکیل‌شده است .

وی گفت: در ادامه این طرح شب گذشته  سه انبار  دیگر در این شهرستان  مورد بازرسی قرار گرفت که الحمدالله مورد خاصی محرز نگردید.

کشف  2 انبار احتکار کالاهای اساسی مردم به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در کهنوج
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف دو انبار بزرگ احتکار کالاهای اساسی مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ‌بر 20 میلیارد ریال می‌باشد.

مجید سیمی اظهار داشت: با توجه به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام  زمان (عج) در اداره اطلاعات و پس از ارائه گزارش مبنی بر احتکار مقادیر زیاد مواد غذایی و لوازم‌خانگی در این شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی به بازدید میدانی از انبارهای احتکار کالا اشاره کرد و گفت: شامگاه گذشته به همراه اعضای کارگروه احتکار شهرستان کهنوج و عوامل انتظامی  از دو انبار احتکار مواد غذایی و لوازم‌خانگی بازدید به عمل آمد و درنهایت دستور پلمب و توقیف کالاهای احتکار شده صادر گردید.

انبار احتکار دارو در شهرستان منوجان پلمب شد
معاون دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منو جان از کشف دو انبار احتکار دارو و مواد غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالای 20 میلیارد ریال باشد.

امید رضایی اظهار داشت: شامگاه گذشته در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران نظام اقتصادی این دو انبار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شناسایی و کشف شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این انبارها مقادیر زیادی داروی ایرانی و خارجی و همچنین اقلام خوراکی از قبیل برنج و مایحتاج اساسی مردم کشف و ضبط‌شده است.

کشف یک انبار احتکار کالا با بیش از 10 هزار پوشک بچه  در بم
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف بیش از 10 هزار پوشک بچه از نوع خارجی در یک انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.

محمد ضیاءالدینی اعلام کرد: طی چند روز گذشته با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شرق استان چندین انبار بزرگ احتکار کالا شامل یک انبار احتکار 100 تنی برنج خارجی، یک انبار لوازم‌آرایشی، بهداشتی عمدتاً تاریخ‌مصرف گذشته و همچنین یک انبار دارو و مکمل‌های ورزشی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته در این شهرستان کشف و پلمب گردیده است.

در یک عملیات ضربتی 5 انبار نگهداری کالاهای اساسی احتکار شده در شهرستان زرند شناسایی و پلمب شد
یعقوب احمدی رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند با اعلام این خبر افزود: بنا به دستور سید مهدی قویدل دادستان شهرستان زرند در راستای در راستای جلوگیری از احتکار کالا و طرح تشدید بازرسی‌ها در این شهرستان تیم ویژه نظارت بر بازار متشکل از جانشین دادستان، رئیس پلیس اطلاعات، نماینده فرمانداری، رئیس صنعت و معدن و رئیس اتاق اصناف تشکیل و پس از شناسایی ده انبار و بازدید سرزده از آن‌ها انجام شد که مقدار قابل‌توجهی آهن‌آلات، مواد غذایی، مواد پروتئینی و سیگار قاچاق، جمعاً به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف شد؛ و در این راستا 5 انبار غیرمجاز پلمپ و پرونده قضایی تشکیل شد.

احمدی گفت. دستگاه قضایی مصرانه و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در تعقیب و شناسایی مفسدین و مخلان اقتصادی بوده و در این راستا با هیچ شخص و هیچ منصب و مقامی مسامحه نخواهد داشت ادامه داد: اگر این‌گونه افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند جریمه‌ و زندان و همچنین توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و تا گرفتار این مسئله نشده‌اند از انبار کردن اجناس جدا خودداری نمایند.

وی بابیان اینکه متأسفانه برخی از بازاریان و اصناف باوجود فراوانی اجناس اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کرده‌اند که شدیداً با آن‌ها برخورد می‌کنیم و پرونده متخلفین خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم عرضه و احتکار و یا هرگونه اقدام خلاف عرف بازار. با شماره 124 و ۱۱۳  تماس گرفته و به مسئولان اطلاع بدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پربازدید ها

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

رییس کل دادگستری استان کرمان: برخورد با صاحبان مراکز کسب و پیشه که اسم خارجی دارند  

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت هوا در روزهای پایانی سال

مصوبه کاهش زمان خدمت سربازی تایید شد

دانش آموزان برای امتحانات نهایی فقط کتب درسی را بخوانند

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

تله کابین کرمان بالاخره مجوز فعالیت را از اداره استاندارد گرفت

توصیه‌ های تغذیه‌ای برای روزه‌داران

2308  کلاس درس طی ایام عید در کرمان میزبان مسافران نوروز خواهد بود

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)