کد خبر: ۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
ارسال به دوستان
ذخیره
ائمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟
عدم مذاکره با آمریکا محور خطبه های این هفته استان بود. پرداختن به مشکلات اقتصادی و عبور از این بحران ها در سایه وحدت از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های این هفته استان بود. این در حالی است که در برخی خطبه ها انتقادات تندی علیه دولت و رییس جمهور شد. مبارزه با اژدهای هفت سر فساد از دیگر مباحث طرح شده در این خطبه ها بود.
عدم مذاکره با آمریکا محور خطبه های این هفته استان بود. پرداختن به مشکلات اقتصادی و عبور از این بحران ها در سایه وحدت از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه های این هفته استان بود. این در حالی است که در برخی خطبه ها انتقادات تندی علیه دولت و رییس جمهور شد. مبارزه با اژدهای هفت سر فساد از دیگر مباحث طرح شده در این خطبه ها بود.

ائمه جمعه در خطبه‌های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی

کسانی که مرکب‌های گران‌قیمت سوار می‌شوند و در جامعه به‌دنبال خودنمایی هستند در به انحراف کشیدن دیگران نقش دارند.

 

می‌طلبد کسانی که در بخش اقتصادی تا زمان حال فعال بودند و موفق عمل نکردند جای خودشان را به افراد لایق و توانا بدهند تا جلوی افزایش قیمت‌ها و دیگر مشکلات اقتصادی گرفته شود.

 

هدف آمریکا از مطرح کردن جنگ، صرفا صحنه‌سازی و شعار است.

 

آمریکا باید همه مراکزش نابود شود تا حیاتش کاملا از بین رود بنابراین باید هوشمندانه عمل کنیم تا جریانات سیاسی علیه نظام به کشور صدمه نزند.

رفسنجان

حجت الاسلام رمضانی پور

اینکه بگوییم همه مدیران فاسد هستند یک گناه نابخشودنی است در یک مجموعه ای ممکن یک یا چند نفر فاسد باشند هرچند همین هم زیاد است ولی ما مدیران خوبی داریم که زحمت میکشند طبیعی است که افرادی که چوپ لای چرخ نظام می کنند یک نفر هم باشد زیاد است

 

باید از افرادی که بشتر برایشان حرف درست می کنند بیشتر قدردانی کنیم همچون شهردار محترم که همت می کنند و شهر با کمبود منابع درامدی در حال حرکت جدیدی است اما شایعه درست می کنند که شهردار می خواهد برود حرفهای بی پایه و سند است باید کمک کنیم. به کمک مسئولان بروید اگر عیب و نقصی دارند دوستانه تذکر دهید.

 

کودتای 28 مرداد درس خوبی است به همه کسانی که در دلشان عشق رابطه به آمریکا دارند، در سال ۳۲ عده ای نسبت به آمریکایی ها اعتماد کردند آیت الله کاشانی را رها کردند و جاپایی برای آمریکا ایجاد کردند و باعث شد عرصه را از زیر پای انان بکشنند و محمد رضای خائن را دوباره باز گردانند.

 

اینکه امروز بحث مذاکره با آمریکا را بیان می کنند برای همه ملت نیست برای برخی پروژه های فشار است برای ترسوهاست  برای واپس گرایان ، این کشورهای ظالم غربی و اروپایی هستند که اعمال فشار کنند برای دولتمردان و مسئولان؛ این یک سناریو و یک ترفند است یک نقشه است می خواهند وانمود کنند که ما حاضریم مذاکره کنیم اما مسئولان نظام حاضر نیستند. این مذاکره نیست یک ابزار است یک چماق و یک پتک بر سر ملت است ما نباید خام بشویم

 

امروز ما در کشورمان ابوموسی هایی نداریم که زیر بار زور و فشار و تحمیل اینچنین مذاکراتی بروند.

 

آقای رئیس جمهور زندگیتان را به سان متوسطین جامعه برسانید آیا با یک میلیون تومان می توانید زندگی کنید چرا بیفکر و بی غم هستید به فکر مردم نیستید پشت تلویزیون حرف بی مدرک می زنید خدا راضی نیست این ملت هم ناراضی اند.

 

 

رئیس جمهور کشورمان می بایست حداقل چند وزیر را کنار می گذاشتند، وزرای صنعت، رفاه، اقتصاد و مسکن را با سرعت کنار می گذاشتم عمده مشکلات مربوط به اینهاست که گرفتاری ایجاد کردند، تعلل رئیس جمهوری قابل پذیرش نیست و مجلس بایستی با استیضاح این وزرا را برکنار کند؟!

 

فساد اژدهای هفت سر است باید از ریشه با آن مبارزه کرد و خشکاند سطحی مبارزه کردن با فساد موجب می شود دوباره سر برآورد.

 

سیرجان

حجت الاسلام حسین حیدری

مقام ولایت و رهبری فساد را به اژدهای هفت سر تعبیر کردند که در نظام اسلامی نباید باشد که باید از بروز آن جلوگیری کرد

 

دشمن تبلیغ می کند جنگ می شود در صورتی که قدرت دفاع و بازدارندگی ما آنقدردر همه زمینه ها زیاد هست که وقوع جنگ خیلی بعید خواهد بود.

 

کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند بدانند این کشور دارای دولتی زورگو و متقلب است و با این زورگویی هیچ عاقلی حاضر نیست با آمریکا مذاکره کند.

 

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

خرماداران زکات خرما را فراموش نکنند

 

هر چه دشمنی دشمنان با ما بیشتر شود ما اطمینان بالاتری پیدا می کنیم که در مسیر مستقیم حرکت می کنیم چرا که اگر دشمنی آمریکا به نوازش تبدیل شد باید بدانیم از مسیر انقلاب فاصله گرفتیم.

 

مردم می خواهند مسئولان شفافانه دارایی های خود را اعلام کنند.

فاریاب

حجت الاسلام علی رفیعی

به نظر اغلب کارشناسان مشکلات اقتصادی کشور در سوء مدیریت در قوه مجریه است بالاخص سه وزارت خانه صنعت ومعدن وتجارت،وزارت مسکن و وزارت اقتصاد می باشد

 

سیاست ترامپ مثل سیاست معاویه در جنگ صفین است معاویه وقتی شکست را جلو چشم خود دید از مشاوران خود استمداد طلبید و مشاوره دادن که قرآن ها را بالای نیزه و کار به حکمیت رسید و کلاه سر ابو موسی اشعری گذاشتند امروز هم مشاوران ترامپ مشورت میدهند مذاکره بدون پیش شرط ودو قطبی کردن جامعه و چه بسا کلاه گذاشتن سر ابو موسی های اشعری غرب زده بگذارند.

 

 

نکته دیگر از بیانات رهبر فرزانه این بود که جنگ نخواهد شد چون ما اقتدار نظامی داریم و بخاطر همین اقتدارمان دشمن جنگ را از دستور کار خود خارج کرده و مذاکره با آمریکا نخواهیم کرد. و همین اجازه ای هم که داده شد اشتباه بود البته ایشان قبلا هم فرموده بودند و من خوشبین نیستم ولذا شروط نه گانه گذاشت که متاسفانه نادیده گرفت شد و توجیه کردند در نتیجه مذاکره تاثیر ندارد که البته صددرصد تاثیر گزار هم بود و امریکا از نبود همین شرایط سوء استفاده کرد و بد عهدی نمود امروز اگر مذاکره شود معنایش این است که ابزاری دست دشمن داده ایم وآنها از همین ابزار استفاده کرده و فشارهایی را بر ما وارد میکنند مذاکره با آمریکا یعنی نقد دادن و نسیه گرفتن.

 

رودبارجنوب

حجت الاسلام عباس گروهی

آل سعود نمونه ای از کسانی هستند که ولایت ندارند و به اسلام ضربه می زنند، آل سعود بویی از اسلام نبرده است.

 

خدا با عرفه مشکلات ما را حل خواهد کرد که دعا سلاح انبیا است،دشمن از این مراسمات ما می ترسد باید این مراسمات را پرشور برگزار کنیم.

 

 

 

آخرین اخبار

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز دوشنبه ۲۸ اسفندماه1402

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان هشدار داد: مطالبه مهریه و درخواست طلاق بیشترین پرونده‌های دادگاه خانواده کرمان

اضافه‌وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/ چاقی مهمترین علت ابتلا به دیابت نوع ۲ است

وقوع باران و طوفان شن طی روزهای آینده در مناطقی از کرمان  

خروجی جشنواره رسانه و عدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی زن جوان با انگیزه اخاذی

خودروهای حادثه‌ساز تا ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند

استان کرمان در حوزه میراث ناملموس در صدر قرار دارد

101 مصدوم و  چهارکشته تصادفی طی 24 ساعت در کرمان

آخرین پیش بینی هواشناسی از وضعیت هوا در کرمان

پربازدید ها

جزییات نامه جدید حسن روحانی به شورای نگهبان: ادعاهای پنج‌گانه شورای نگهبان شامل انتسابات کلی است/ مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود

مرعشی: «آراء باطله» یعنی مردم رنجیده‌اند و از سیاست فاصله گرفته‌اند / باید مردم را قانع کنیم

هشدار روحانی اصلاح طلب به مدیران حوزه های علمیه: به افراد معمم آداب معاشرت بیاموزید/ جامعه ایران روی بشکه باروت قرار گرفته است

مسکن و سرمایه‌گذاری مهمترین اقدامات استان در سال آینده است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)