کد خبر: ۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در جلسه مدیران ستادی استانداری:
استاندار کرمان گفت: مهمترین شاخص انتصاب افراد در استانداری به عنوان نماد حاکمیت، رعایت مصلحت نظام و مردم و توانمندی افراد است.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر محمد جواد فدائی صبح روز یکشنبه 23 دی ماه 97 در جلسه مدیران ستادی استانداری ضمن تقدیر از خدمات حمید ملانوری و معرفی دکتر محمد علی دهقان به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: حوزه اقتصادی استانداری در شرایط حساس کنونی که مسائل اقتصادی بر تمامی حوزه ها موثر است، مهمترین نهاد است و بهترین افراد باید چنین سمت هایی را اداره کنند.

وی با اشاره به وظایف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: پیگیری اشتغال به عنوان مهمترین مسأله کشور، بحث تولید، رفع موانع تولید، فعال کردن واحدهای راکد و نیمه راکد، مسأله بانک ها، نرخ ارز، رفع فقر و محرومیت و صادرات از جمله مهمترین مأموریت های این معاونت است.

استاندار کرمان با اشاره به برنامه های خود برای اصلاح سیستم اداری استان اظهار داشت: برای اصلاح سیستم اداری ابتدا استانداری باید اصلاح و الگو شود و در مرحله بعد سایر دستگاه ها نحوه ارائه خدمات را از استانداری آموزش ببینند.

دکتر فدائی با اشاره به ویژگی های فردی دکتر دهقان خاطر نشان کرد: دکتر دهقان سال های متمادی ریاست انجمن ریاضی کشور را برعهده داشته و در سمت دو دوره ای ریاست بر دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان توانسته است این دانشگاه را به جایگاه خوبی در سطح علمی کشور به لحاظ مرتبه علمی و امکانات برساند.

دکتر فدائی اظهار امیدواری کرد دکتر دهقان باتوجه به بنیه علمی بتواند به پیشرفت امور اقتصادی استان کمک کند.

وی همچنین با اشاره به انتصاب محسن جلال پور به عنوان مشاور استاندار در امور سرمایه گذاری و توسعه گفت: مهندس جلال پور با تجربه سالیان متمادی ریاست بر اتاق بازرگانی ایران و استان، به عنوان انسانی کارآفرین و صادر کننده ای نمونه می تواند منشأ خدمات زیادی به استان برای جذب سرمایه گذاری به عنوان لازمه و محرک اقتصاد باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اولویت مصالح نظام و مردم در تمامی انتصابات افزود: استانداری نماینده حاکمیت در استان است و باید به بهترین وجه عمل کند و لذا لازم است از بهترین نیروهای استان برای اداره بخش های حساس و مهم استفاده شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار کرمان گفت: همیشه تلاش کردم  هر زمان در سمتی مشغول شدم با تمام قوا برای ارتقای آن سیستم در سایه عنایت خداوند فعالیت کردم.

محمد علی دهقان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین فضای بین المللی اظهار داشت: در شرایط کنونی انتظار معجزه در کوتاه مدت را نمی توان داشت و برای برخی از تغییرات نیازمند امیدواری برای تغییر فضا و ارتباطات در محیط بین المللی باشیم.

وی با درخواست از تمامی فعالان حوزه اقتصادی استان برای همکاری افزود: با همدلی، اتحاد و بهره گیری از تجربیات مشترک می توانیم از شرایط کنونی عبور کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این جلسه با اشاره به سوابق و تجارب دکتر دهقان گفت: مسائل اقتصادی یکی از مهمترین عوامل موثر بر حوزه های امنیتی و اجتماعی است و نقش قابل ملاحظه ای در شرایط کنونی کشور دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز گفت: حوزه اقتصادی و اشتغال مهمترین دغدغه کنونی مدیریت عالی استان است و معاونت عمرانی استانداری در این زمینه آمادگی لازم برای هرگونه همکاری با تمامی دستگاه های استان را دارد.
برچسب ها: انتصاب ، استانداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز و فردا / روند افزایش دما از روز یکشنبه

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

سیل و بارندگی  ۱۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی عنبرآباد خسارت وارد کرد

باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)