کد خبر: ۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶
ارسال به دوستان
ذخیره
علیرضا رزم حسینی در اولین جلسه ستاد کنگره شهدای استان گفت: این کنگره به منظور گرامیداشت یاد و نام شهدا و پر فروغ شدن آرمان های شهدا در استان در اردیبهشت 1396 برگزار می گردد.
ستاد کنگره شهدای استان کرمان به ریاست استاندار کرمان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، علیرضا رزم حسینی در اولین جلسه ستاد کنگره شهدای استان گفت: این کنگره به منظور گرامیداشت یاد و نام شهدا و پر فروغ شدن آرمان های شهدا در استان در اردیبهشت 1396 برگزار می گردد.

وی افزود: با افزایش حجم جوانان و غریب بودن آن ها با فرهنگ دفاع مقدس این کنگره باید با محتوای بیشتر برای تاثیرگذاری در جامعه بویژه نسل جوان برگزار شود.

استاندار کرمان از شهدا به عنوان چراغ راه انقلاب یاد کرد و یادآور شد: نسل جوان باید بداند که شهدا با چه آرمان هایی به شهادت رسیدند لذا وظیفه داریم که کنگره دوم را با محتوای بیشتر از کنگره نخست سال 76 برگزار کنیم.

رزم حسینی بر فعال کردن کمیته های ستاد کنگره شهدای استان تاکید کرد و گفت: با توجه به حساس بودن موضوع، ستاد باید هر 2-3 ماه یکبار تشکیل جلسه بدهد و تا بهمن سال 95 کارهای مربوط به هر کمیته انجام شده باشد.

عالی ترین مقام اجرایی در استان کرمان به برگزاری مراسم تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب آن بیست و سه نفر نوشته جانباز احمد یوسف زاده نیز اشاره کرد و افزود: طبق گفته مسئولین برگزار کننده، این مراسم در استان کرمان به بهترین نحو برگزار شد لذا کنگره شهدای استان نیز باید همانندمراسم تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب آن بیست و سه نفر با محتوا و تاثیرگذاری بیشتر برگزار شود.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه همه استان ها در بحث برگزاری کنگره شهدا مشارکت دارند و سالیانه 4 استان به صورت فصلی و نوبتی نسبت به برگزاری ستاد کنگره شهدا اقدام می کنند، خاطر نشان کرد:  طی ابلاغ فرمانده کل سپاه این برنامه نیز برای 4 استان از جمله کرمان، اصفهان، تهران و هرمزگان ابلاغ شده است.

سردار روح الله نوری گفت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در راس این ستاد، استاندار کرمان به عنوان رئیس و فرمانده سپاه نیز به عنوان دبیر ستاد قرار دارند و در کنار آن کمیته هایی از جمله کمیته جمع آوری، طرح و برنامه ریزی و پشتیبانی، اطلاع رسانی، امنیت، تربیت بدنی، تبلیغات و فضاسازی، ایثارگران و بنیاد شهید، فرهنگی و هنری، مهندسی و یادمان های استانی، امور بانوان، بازرسی و نظارت تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه کمیته ها باید تا اول شهریور تشکیل و نسبت به شرح وظایف خود اقدام نمایند، افزود: مکان تشکیل جلسات این ستاد مشخص شده تا در اردیبهشت 96 کنگره شهدایی در شان شهدا در استان برگزار کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بهره‌مندی 800 واحد مسکونی بردسیر از نعمت آب شرب سالم و پایدار

جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

افراد مبتلا به کبد چرب لیمو را این طور مصرف کنند

به مناسبت روز دختر برگزار می شود؛ همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

استاندار کرمان: توسعه اقتصادی مستلزم توسعه فرهنگی است

کشف دو هزار قوطی شیرخشک احتکاری از انبار یک داروخانه در بم

رئیس سازمان سنجش کشور : دانش‌آموزان یک بار برای ترمیم نمره فرصت دارند/ زمان تمدید نمره

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار برای نیمه اول خرداد از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)