کد خبر: ۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان:
استاندار کرمان  در شورای مسکن استان با تاکید بر تصمیم‌گیری قاطع و تعیین تکلیف سریع پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد: اقدامات به گونه‌ای پیگیری شود که کمترین ضرر به اعضا برسد به ویژه اقشاری که نیازمند هستند.

پروژه‌های مسکن مهر سریعا تعیین تکلیف شوند/آب مسئله‌ای نیست که دستوری در مورد آن اقدام شود/بر مولدسازی زمین‌های راکد تاکید داریم‌

استاندار کرمان  در شورای مسکن استان با تاکید بر تصمیم‌گیری قاطع و تعیین تکلیف سریع پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد: اقدامات به گونه‌ای پیگیری شود که کمترین ضرر به اعضا برسد به ویژه اقشاری که نیازمند هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند بیان داشت: در مورد نیاز لازم برای اقدام ملی مسکن، واحدهایی که تا الان متقاضی و واریز وجه داشته‌اند را راه‌اندازی کنید و در صورتی که متقاضی دیگری بود، تصویب زمین برای آنها نیز دنبال می‌کنیم.
استاندار کرمان گفت: بر مولدسازی زمین‌های راکد تاکید داریم‌.
زینی‌وند با اشاره به مشکل شهر کرمان برای تامین آب گفت: آب مسئله‌ای نیست که دستوری در مورد آن اقدام شود.
وی همچنین گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد اختلافات خود را قبل از آنکه با یکدیگر در جلسات داوری مطرح نشده در محاکم قضایی مطرح کند. مباحث داخلی ابتدا باید در جلسات داخلی بین دستگاهی حل و فصل شوند.
استاندار کرمان همچنین در مورد پروژه مسکن مهر ۱۹۲ واحدی بهزیستی گفت: در نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و حضور نمایندگان بهزیستی و راه و شهرسازی مسئله تعیین تکلیف شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز گفت: تا امروز در حوزه راه و شهرسازی استان 32 هزار و 834 واحد در قالب تعاونی‌ها و اجاره های بلند مدت 99 ساله، تسهیلات مسکن و خودمالکی و پروژهای تفاهم‌نامه سه جانبه در قالب انبوه‌سازان قرارداد داریم.
حاجی‌زاده ادامه داد: 28 هزار و 100 واحد تکمیل و تحویل شده و 4 هزار و 720 واحد باقیمانده داریم که 1690 واحد تعاونی، 1800 خودمالکی و 1500 واحد تفاهم نامه سه جانبه هستند.
حاجی‌زاده افزود: 340 هکتار زمین برای مسکن مهر و 228 هکتار برای اقدام ملی تا امروز آماده سازی اراضی داشته‌ایم در حوزه خدمات روبنایی و عمومی هم 3 مدرسه 13 کلاسه و یک مدرسه شش کلاسه در کرمان و سیرجان احداث شده است و در زرند، رفسنجان و کرمان هم نوسازی مدارس در حال ساخت دارند.
وی ابراز داشت: دو ایستگاه کلانتری نیز در سیرجان و کرمان از منابع سازمان احداث شده و یک تفاهم نامه نیز با نیروی انتظامی داریم که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: در حوزه خدمات زیربنایی آب و برق، 25 میلیارد تومان از یارانه های مسکن در این زمینه اختصاص داده شده است.
وی ابراز داشت: طرح اقدام ملی مسکن طی سه نوبت در استان کرمان انجام شده و 16 هزار و 800 نفر واجد شرایط هستند که باید با مراجعه به سایت و بارگذاری مدارک اقدام کنند که 7 هزار و 299 نفر انجام و به بانک معرفی شدند که 5 هزار و 300 نفر واریز اولیه وجه را داشته‌اند و 236 میلیارد تومان واریز به حساسب ها صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز از 65 درصد مقاوم سازی مسکن روستایی خبر داد و گفت: در سال 93، این ضریب 39 درصد بوده است.
سلطانی افزود: در این دولت اجرای 62 هزار واحد را آغاز کردیم که 56 هزار واحد ان تمام شده و 331 میلیارد تومان توانستیم تسهیلات بلاعوض برای مردم تامین کنیم.
سلطانی ابراز داشت: 3 هزار واحد نیمه تمام در شرق و جنوب استان داشتیم که با کمک‌های دولت و حساب 100 امام تمام شدند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای 10 هزار واحد مسکن روستایی را از مرکز تخصیص اعتبار گرفته ایم که با کمک بانک ها می‌توانیم به سرعت پیش رویم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۸ تیر، روز برگزاری انتخابات / دهم تا چهاردهم خرداد، زمان ثبت‌نام کاندیداها

زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم مشخص شد /کاندیداها ۱۰ تا ۱۴ خرداد ثبت نام کنند

زمان و مکان برنامه‌های بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در کرمان اعلام شد

رهبر انقلاب 5 روز عزای عمومی اعلام کردند

توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره روند قانونی اداره کشور در پی شهادت رئیس جمهور

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در کرمان

آموزش و پرورش: تمامی آزمون‌های مدارس امروز برگزار می‌شود

بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

رئیس‌جمهور ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید

کشف بالگرد رئیس جمهور/ آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده است

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۷ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)