کد خبر: ۴۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
استاندار کرمان در دیدار با تشکل‌های جوانان:
استاندار کرمان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: جوانان باید برای مشارکت در انتخابات و فعالیت‌های اجتماعی بجنگند و انتظار داریم جوانان با انگیزه و پشتکار بالا برای مشارکت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها ثبت نام کنند.

 استاندار کرمان با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال بسیار سختی از لحاظ بیماری کرونا، تحریم‌ها و گرانی بود، گفت: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته، ولی سال بسیار سختی بود که آرزو می‌کنیم سال ۱۴۰۰ و سال‌های بعدی هیچ شباهتی با این سال پر فراز و نشیب و سخت نداشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی زینی وند در نشست با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: استان ما هم در این سال از شرایط بهتری که در کشور ایجاد می‌شود، استفاده کند و شرایط بهتری برای جوانان و مردم فراهم شود.

زینی وند افزود: بسیار علاقه مندم وقتم را با تشکل ها، احزاب، سمن‌ها، جوان‌ها، گردشگری‌ها و ورزشکاران بگذارنم و از تاثیرات کارگشایشان در امورات مختلف جامعه استفاده کنیم.

او تصریح کرد: علاقه مندیم این جلسات ادامه پیدا کند و تخصصی‌تر شود و حتی با تشکل‌های تخصصی در سفر‌ها و جا‌های مختلف حضور پیدا کنیم.

استاندار کرمان به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه نبود پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها کشور را فلج کرده و ظرفیت‌های کشور را معطل، سرمایه‌های ما را راکد و سرمایه‌های مردمی را نهفته گذاشته است.

زینی وند با بیان اینکه به مطالبات به حق جوانان و تشکل‌ها باید پاسخ دهیم، افزود: خلا خاصی در مورد مسائل قانونی برای بها دادن به تشکل‌ها نداریم، اما کشور درگیر قوانین متعدد و تفسیر سلایق غیرواقعی از قوانین است.

او تصریح کرد: نیازمند انقلاب اداری برای عبور از نظام اداری بروکراتیک، پیچیده، مانع تراش، غیرشفاف و بعضا فسادزاد هستیم.

زینی وند گفت: فعلا تا زمانی که مجلس قواعد زائد را دور می‌اندازد و دولت‌ها بر روی تشکیل دولت الکترونیک اتفاق نظر کنند و مقررات زدایی زائد صورت گیرد، راه میانبر، استفاده از مدیرانِ با دانشِ با انگیزهِ دارای ذهن حل مسئله است.

استاندار کرمان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: جوانان باید برای مشارکت در انتخابات و فعالیت‌های اجتماعی بجنگند و انتظار داریم جوانان با انگیزه و پشتکار بالا برای مشارکت در شورا‌های اسلامی روستا‌ها ثبت نام کنند.

زینی وند حضور نماینده‌ای متخصص از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوان را در کارگروه‌های استان و شهرستان‌ها ضروری دانست و تصریح کرد: تشکل‌های تخصصی دارای مجوز اولویت اصلی در واگذاری و برون سپاری مسئولیت‌های ادارات هستند.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بدون نظر کارشناسی اجازه نمی‌دهیم، پروژه‌ای اجرا شود، تأکیدکرد: پروژه‌ها به ویژه مبلمان شهری حتما باید با دقت اجرا شوند.

زینی وند با اعلام اینکه گردشگری کرمان به هیچ‌وجه در شان استان و قدمت آن نیست، گفت: وقتی به تمدن، ظرفیت، آثار ملی و جذابیت‌های کرمان نگاه می‌اندازیم، می‌بینم که هیچ کاری در گردشگری انجام نشده است.

او همچنین فعالیت بر مدار قانون، تخصص و داشته‌ها را لازمه کار دانست و بر آن تأکید کرد.  

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: ذهن و اندیشه پویا و بازوان توانای جوانان و تشکل‌های جوان طی پارسال کمک‌های فراوانی به حاکمیت بودند.

او افزود: ۶۶۲ تشکل مردم نهاد در استان کرمان زیر مجموعه ورزش و جوانان، بهزیستی، نیروی انتطامی و استانداری وجود دارد که در مباحث مختلف فعالیت دارند.

در این جلسه، نمایندگان تشکل‌های جوانان به بیان دیدگاه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

راه‌اندازی خانه جوانان شهر کرمان، توجه به دیدگاه‌های تشکل‌های جوان در امور استان، توجه به صنعت گردشگری، رفع محرومیت از نقاط مختلف استان از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)