کد خبر: ۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
ارسال به دوستان
ذخیره
رییس شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌ی کرامت به شهروندان کرمانی گفت: به مردم کرمان قول می‌دهیم با نظارت و پی‌گیری مستمر شورای شهر، هیچ خللی در اجرای پروژه‌های شهری ایجاد نمی‌شود.
 به گزارش کرمان‌شهر آن‌لاین، فتح الله مویدی در نشست عمومی شب گذشته شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که با رفتن مهندس سیف‌الهی از شهرداری کرمان، پروژه‌های شهری عقب نمی‌مانند، تاکید کرد: ایشان شهردار پرتلاشی بودند و از این به بعد در پست بالاتری به شهرداری کرمان و شهرداری‌های دیگر استان خدمت می‌کنند.
وی با بیان این‌که حضور قرارگاه خاتم در طرح‌های عمرانی شهر کرمان یک نعمت است، افزود: شورا از پی‌گیری استاندار محترم و مهندس سیف‌الهی به‌عنوان معاون عمرانی ایشان که در حضور این قرارگاه در شهر کرمان نقش اساسی داشتند، تشکر می‌کند.
رییس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به 11 پروژه‌ی در دست اقدام قرارگاه خاتم گفت: علاوه بر طرح مترو، 10 تقاطع غیرهم‌سطح در شهر کرمان تعریف شده که اجرای آن‌ها با سرعت و قدرت آغاز شده است. 
وی از آغاز اجرای سه تقاطع غیرهم‌سطح در روزهای اخیر خبر داد و افزود: عملیات شمع‌کوبی و فونداسیون تقاطع غیرهم‌سطح شهید «الله‌دادی» واقع در میدان «ابوذر»، تقاطع غیرهم‌سطح سردار شهید «بادپا» در بولوار «راه‌آهن» و تقاطع غیرهم‌سطح «شهیدان خلبان» در «غدیر دو» در حال ساخت است. 
به گفته‌ی مویدی با شناسایی تاسیسات زیرساختی، ساخت زیرگذر میدان «آزادی» از خیابان «بهمنیار» تا خیابان «استقلال» آغاز شده است؛ ضمن این‌که و شاکله‌ی میدان «آزادی» در این طرح با اندکی تغییرات حفظ می‌شود. 
وی با بیان این که مهندس بابایی سرپرست شهرداری از نیروهای توانمند و باسابقه‌ی شهرداری کرمان است، افزود: تعداد زیادی از افراد به شورا معرفی شدند که اعضای شورا در حال بررسی شایستگی و توانمندی آن‌ها برای تصدی پست شهرداری کرمان هستند.
سرپرست شهرداری کرمان نیز در این نشست با بیان این‌که در ساخت زیرگذر میدان «آزادی»، نماد میدان حفظ می‌شود، افزود: طبق قرارداد با قرارگاه خاتم، زمان بندی ساخت زیرگذر میدان «آزادی» 23 ماهه است. 
علی بابایی با اشاره به مطالعه و شناسایی تاسیسات زیربنایی موجود در میدان «آزادی» تاکید کرد: این طرح در شورای ترافیک استان بررسی و تصویب شده است. 
وی از ارائه‌ی گزارش هفتگی از سوی سرپرست شهرداری به شورای شهر خبر داد و افزود: در حوزه‌های مختلف شهری، برنامه‌های کوتاه‌مدتی تدوین شده تا با اختصاص بودجه‌ی لازم اجرا شوند.
در ادامه‌ی این جلسه، علی منصوری رییس کمیسیون برنامه و بودجه‌ی شورا با بیان این‌که با سرپرستی مهندس بابایی، تفویض اختیارات شهردار ادامه پیدا می‌کند، گفت: مصوب شد اختیارات شهردار مانند برگزاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها به سرپرست شهرداری واگذار شود تا خدمات شهرداری با روند طبیعی خود ادامه یابد. هم‌چنین علی‌اکبر مشرفی رییس کمیسیون مسایل کلان شهر با اشاره به بررسی طرح زیرگذر میدان «آزادی» در کمیسیون مسایل کلان‌ شهر گفت: طبق طرح قبلی قرار شد نماد میدان «آزادی» حفظ شود.
وی هم‌چنین پیش‌نهاد داد نماد شهر کرمان در میدان نصب شود. 
زهرا لری رییس کمیسیون خدمات شهری نیز تکمیل آسفالت و جدول‌گذاری شهر را در اسرع وقت خواستار شد و گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ی فاضلاب در بولوار «جهاد»، مغازه‌داران و شهروندان منطقه را با مشکل مواجه کرده است. 
هم‌چنین صدیقه زاهدی رییس کمیسیون اجتماعی، ورزش و جوانان بررسی وظایف شورا و شهرداری در سند جامع مبارزه با موادمخدر را یک ضرورت دانست. 
رویا دیوان‌بیگی رییس کمیسیون فرهنگ و آ‌تی نیز ارائه‌ی گزارش مبسوطی از فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و فرهنگ‌سراهای شهرداری را خواستار شد و گفت: مصوب شد طرح تکریم بازنشستگان و اعطای کارت منزلت به آنان در راستای استفاده از خدمات شهری مانند حمل و نقل عمومی و استفاده از مراکز فرهنگی اجرا شود. 
برچسب ها: پروژه‌ها ، شهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

قریب به 20 هزار پرونده در کرمان با صلاح و سازش مختومه شد / نجات ۱۶۵ نفر از قصاص

اهدای اعضای بدن بانوی جیرفتی به سه بیمار نیازمند عضو

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار امروز 22 اردیبهشت 1403

هشدار یک متخصص داخلی از وضعیت نگران کننده چاقی در کشور

معاون دادگستری کرمان: وسایل نقلیه توقیفی برابر قانون تعیین تکلیف شوند

انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از فسادهای مالی افشاشده توسط اصولگرایان در هفته‌های اخیر/ دعوای‌شان سر این است که کی کمتر دزدیده!

پیش بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان؛ روند افزایش دما تا اواسط هفته

خسارات اقتصادی و تهدید سلامتی ثمره بیماری‌های مشترک انسان و دام

بیست‌و‌نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان به ‌کار خود پایان داد

3 کشته در برخورد دو دستگاه خودرو در جاده جیرفت کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)