کد خبر: ۴۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
شتاب گرفتن تغییرات مدیریتی در استان کرمان
تغییرات مدیریتی استان کرمان شتاب بیشتری گرفته است. با انتخاب استاندار کرمان در دولت سیزدهم پرونده تغییر مدیریت عالی در این استان کرمان بسته شد و اکنون با تغییر مدیریت‌های میانی تیم مدیریتی استان کرمان تکمیل‌تر می‌شود.

از انتخاب معاون جدید استاندار و مدیرکل ارشاد تا کاهش سهم زنان از مدریت‌های استانی+ سوابق مدیران جدید

تغییرات مدیریتی استان کرمان شتاب بیشتری گرفته است. با انتخاب استاندار کرمان در دولت سیزدهم پرونده تغییر مدیریت عالی در این استان کرمان بسته شد و اکنون با تغییر مدیریت‌های میانی تیم مدیریتی استان کرمان تکمیل‌تر می‌شود.
به گزارش گفتارنو استاندار کرمان امروز با صدور احکامی تکلیف برخی پست‌های استانداری کرمان را روشن کرد. در مهمترین تحول، علی بیگ‌زاده به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، مهدی طبرسی به سمت سرپرست دفتر استاندار، مجتبی اسدی‌زاده به سمت مشاور استاندار در امور رسانه و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان منصوب شدند. 
با انتصاب بیگ‌زاده، تنها زنی که موفق به تصدی معاونت استانداری در آمده بود برکنار شد و سهم زنان از صندلی‌های مدیریتی استان کاهش پیدا کرد.
استاندارکرمان همچنین با صدور حکمی علی یعقوبی را به عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان منصوب کرد. یعقوبی پیش از این رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان بوده است. 
امروز در کنار تغییر برخی مدیران داخلی استانداری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دست به قلم شد و حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان را به نام «محسن روحی» صادر کرد و تکلیف این اداره کل مهم را روشن کرد. پیش از این محمدرضا علیزاده مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت. 

آشنائی بیشتر با مسئولان تازه حکم گرفته 

آنگونه که سایت استانداری کرمان روایت کرده علی بیگ‌زاده از یادگاران دوران دفاع مقدس، جانباز و برادر شهید است و قبل از این، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی را عهده‌دار بودند.
مسئولیت‌هایی همچون رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی استان های جنوب شرق کشور (سیستان، هرمزگان و کرمان)، مدیرکل روابط عمومی و طرح و برنامه دانشگاه سیستان و بلوچستان، معاونت مالی و اداری دانشگاه بین المللی کیش، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری کرمان، مدیرکل حوزه استاندار کرمان و مدیرکل استاندارد استان کرمان در کارنامه اجرایی علی بیگ‌زاده ثبت شده است.

مجتبی اسدی که تصدی روابط عمومی استانداری کرمان را بر عهده گرفته دانشجوی دکتری مدیریت رسانه و دانش آموخته دوره مدیریت جهادی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو انجمن سواد رسانه ایران است.
مدرس مدرسه رسانه انجمن علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، مشاور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رئیس روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کرمان و کارشناس روابط عمومی سازمان بیمه سلامت کشور، مشاور استاندار کرمان در کمیته راهبردی دولت الکترونیک از جمله سوابق مجتبی اسدی‌زاده است.

مهدی طبرسی که به عنوان مدیرکل حوزه استاندار کرمان منصوب شده مدیریت امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان، رئیس بسیج کارکنان، مسئولیت حوزه ریاست در چندین دوره در دانشگاه پیام نور استان را بر عهده داشته است.

به نوشته سایت وزارت ارشاد، محسن روحی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متولد سال 1355 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی و برنامه ریزی‌های فرهنگی و در مرحله دفاع از رساله خود در مقطع دکتری «علوم سیاسی؛ مسائل ایران» است.
از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی روحی می‌توان به معاونت فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیرکلی سازمان جوانان، مشاور استاندار، مدیرکلی اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اشاره کرد.
روحی همچنین دارای مقالات علمی پژوهشی در حوزه «تربیت سیاسی الگوی ایرانی اسلامی مکتب شهید سلیمانی» و «مشارکت سیاسی و تربیت نسل منتظر در سبک زندگی مهدوی» است.
از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی روحی می‌توان به سرپرستی بنیاد فرهنگی کرمان‌شناسی، عضو شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء استان کرمان و رئیس کارگروه فرهنگی دینی شورای فرهنگ عمومی استان اشاره کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

توقیف اتوبوس حامل 11 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

قیمت طلا، سکه و ارز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ در انتظار خودروهای تک پلاک

سیل و طوفان بیش از هزار میلیارد به کشاورزی جنوب کرمان خسارت وارد کرد

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی امروز

تشکیل کمیته امنیت روانی جهت برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

استاندار کرمان: بازگشت حقوق معادن به قانون نیاز دارد / بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان نمی‌کنند

زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند

آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در پی بارندگی‌های اخیر

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)