کد خبر: ۴۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
ارسال به دوستان
ذخیره
گزارش گفتارنو از سخنان استاندار کرمان در نشست با خبرنگاران:
استاندار کرمان گفت: من آدم هیچ فرد یا جریان سیاسی نیستم، اما اعتقاداتی دارم که باید پای این اعتقادات بایستم. گروه‌های سیاسی توقعاتی دارند و وقتی با یک عده نمی‌بندم از همه طرف مورد هجمه قرار می‌گیرم که برای من مهم نیست و سعی می‌کنم وظیفه خودم را انجام دهم.

مهدیه السادات هاشمی:

استاندار کرمان گفت: من آدم هیچ فرد یا جریان سیاسی نیستم، اما اعتقاداتی دارم که باید پای این اعتقادات بایستم. گروه‌های سیاسی توقعاتی دارند و وقتی با یک عده نمی‌بندم از همه طرف مورد هجمه قرار می‌گیرم که برای من مهم نیست و سعی می‌کنم وظیفه خودم را انجام دهم.
به گزارش خبرنگار گفتارنو محمدمهدی فداکار شامگاه سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال به دلیل فروکش کردن کرونا در کشور در سالگرد شهادت سردار سلیمانی زائر بیشتری نسبت به سال‌های گذشته وارد استان شود بنابراین باید زیر ساخت‌های استان را تقویت کنیم.
وی افزود: شهر کرمان هر پنجشنبه شاهد حضور تعداد زیادی از همشهریان در گلزار شهدا و مجموعه پردیسان قائم است که در سالگرد سردار سلیمانی این جمعیت چند برابر خواهد شد لذا تدابیری در خصوص زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است.
استاندار کرمان گفت: در خصوص مسیرهای دسترسی به گلزار شهدا و مجموعه پردیسان قائم اقداماتی صورت گرفته که در حال حاضر خدمات زیربنایی و زیرساخت‌ها تکمیل شده و امسال برای مراسم مشکلی نخواهیم داشت.
فداکار تصریح کرد: در خصوص مراسم از سایر دستگاه‌ها کمک گرفتیم تا هماهنگ سازی جهت برگزاری بهتر مراسم انجام گیرد.
وی با بیان این که گروه‌های زیادی در استان در خصوص مراسم پای کار آمده‌اند گفت: از اهالی رسانه می‌خواهم که اطلاع‌رسانی و آماده‌سازی اجتماعی را گسترش بدهند.
وی در بخشی از سخنان خود به خدمات دهی اماکن گردشگری کرمان در دهه مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: قرار نیست خدمات رایگان داده شود ولی ظرفیت باید برای عده زیادی از زائران در نظر گرفته و برای اسکان آنها باید فکر شود حجم زائران و میهمانان با ظرفیت هتلینگ قابل قیاس نیست و میهمانان باید جایی برای اسکان داشته باشند.
فداکار ادامه داد: با توجه به اینکه در فصل سرد سال قرار داریم قرار شده سالن‌های ورزشی نیز برای اسکان آماده شوند.
فداکار با بیان این که ما در خصوص برنامه‌‌های مراسم سالگرد مجری نیستیم و پشتیبانی خواهیم کرد یادآور شد: شهید سلیمانی به گردن بشریت حق دارد و مایه افتخار ما کرمانی هاست و همه ما خلوص و صمیمیت ایشان را دیده‌ایم بنابراین از اصحاب رسانه می‌خواهم تا با توجه به مشکلات برگزاری مراسم طی سال‌های گذشته پیشنهادات خود را جهت رفع آنها ارائه دهند.
وی در ارتباط با پیشنهاد دیدار مردم کرمان در آستان سالگرد سردار سلیمانی با مقام معظم رهبری بیان داشت: پیشنهاداتی در خصوص دیدار به دفتر ایشان ارسال شده است و در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
استاندار کرمان با بیان این که بیش از ۳۰ موکب در دهه مقاومت در سطح شهر کرمان فعال خواهد بود تصریح کرد: در این ایام مردم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم باید پای کار بیایند زیرا همه ما مدیون حاج قاسم هستیم.
فداکار در ادامه افزود: من آدم هیچ فرد یا جریان سیاسی نیستم اما اعتقاداتی دارم که باید پای این اعتقادات بایستم گروه‌های سیاسی توقعاتی دارند لذا من با همه چهره‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا در ارتباط هستم اما وقتی با یک عده نمی‌بندم از همه طرف مورد هجمه قرار می‌گیرم که برای من مهم نیست و سعی می‌کنم وظیفه خودم را انجام دهم.
وی در ادامه به مسائل اخیر کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: کسانی که فریب خورده‌اند بچه‌های خودمان هستند که باید به آنها کمک کنیم و تعداد کمی از آن‌ها عامل دشمن هستند ضمن این که عموم فریب خوردگان آزاد شده‌اند.
استاندار کرمان افزود: هیچیک از مسئولان امنیتی و انتظامی به دنبال انتقام نیستند ضمن این که ما بنا داریم که حرف مردم را بشنویم و فحش مردم را به لبخند منافق ترجیح می‌دهیم زیرا نوکری مردم به آقایی عالم می‌ارزد همین مردمی که در این شرایط اقتصادی به یاری ما آمده‌اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)