کد خبر: ۵۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
ارسال به دوستان
ذخیره
فرماندار جیرفت از فعالیت ۷۰ هزار کارت مهاجر در شهرستان جیرفت خبرداد و گفت: این موضوع قاچاق سوخت را تشدید کرده است و متاسفانه تعداد پرسنل شرکت نفت جوابگوی این همه مشکل نیست.

فرماندار جیرفت از فعالیت ۷۰ هزار کارت مهاجر در شهرستان جیرفت خبرداد و گفت: این موضوع قاچاق سوخت را تشدید کرده است و متاسفانه تعداد پرسنل شرکت نفت جوابگوی این همه مشکل نیست.

به گزارش ایسنا، احمد بلند نظر اظهار کرد: تخلفات با ورود کارت‌های مهاجر شدت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ۵۰۰۰ کارت سوخت مهاجر غیرفعال شده و نیز کارت سوخت تعدادی از شهروندان هم غیرفعال شده است؛ با مدیریت شرکت نفت به این افراد تا صدور کارت المثنی  حواله داده می‌شود.

فرماندار جیرفت، تفاوت قیمت سوخت را زمینه روی آوردن به قاچاق عنوان و تصریح کرد: در زمینه سوخت اتفاقی افتاده است و قیمت بنزین در جایگاه ۳ هزار تومان و در پشت دیوار جایگاه ۱۳ هزار تومان است و این تفاوت قیمت‌ها باعث وسوسه به سمت سودهای سرشار و کاذب شده است.

فرماندار جیرفت با این توضیح که تا زمانی کارت آزاد در جایگاه‌ها باشد قاچاق سوخت ادامه دارد، افزود: وقتی سوخت مورد نیاز از استان تامین می‌شد مشکل کمتر بود اما در حال حاضر ۵۰ درصد سوخت از استان هرمزگان تامین می‌شود که با توجه به عدم ارتباط اداری شاهد مشکلات عدیده‌ای هستیم.

وی میزان مصرف روزانه سوخت در جیرفت را ۶۵۰ هزار تا ۷۰۰ هزار لیتر اعلام کرد که با ابراز تاسف گفت: طی یک روز این میزان به یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر رسید که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی عنوان کرد: یک سری کاستی‌هایی وجود دارد و مشکلات ناخواسته بوده و تمام سعی و تلاشمان را برای بهبود زندگی مردم بکار گرفتیم تا اینکه مردم کمتر تحت فشار باشند.

فرماندار جیرفت از تخصیص اعتبارات در سال‌جاری نسبت به سنوات گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ کل اعتبارات جیرفت ۲۷۵ میلیارد تومان بوده در حالی که در سال‌جاری به ۴۰۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است؛ هدف ما این بود بیشتر در زمینه‌های کاهش تنش آبی هزینه صورت بگیرد که در این راستا مبلغ ۷۰ میلیارد تومان به بهبود وضعیت آب شُرب اختصاص دادیم.

فرماندار جیرفت برگزاری انتخابات سالم به دور از جانبداری را یادآور شد و افزود: در سال جاری بحث انتخابات مجلس را داریم که خبرنگاران امید آفرینی و کمک کنند و وظیفه اصلی فرمانداری، برگزاری انتخابات و سرشماری نفوس و مسکن است که تلاش داریم انتخابات باشکوه و سالم و بدون جانبداری برگزاری کنیم و ثبت نام ۱۰۷ نفر را به فال نیک می‌گیریم.

بلندنظر از رسانه‌ها خواست در فراهم کردن زمینه مشارکت مردم کمک کنند و افزود: اتحاد، همدلی و همراهی در مجموعه شورای اداری وجود دارد اما رسانه‌ها در این امر می‌توانند نقش آفرینی کنند.

بلندنظر گفت:  در بخش ساردوئیه برای گازدار شدن  ۱۷۹ روستا  قرارداد منعقد شده و گازکشی در جبالبارز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی عملیات گازرسانی درحال تکمیل است و همچنین در بخش اسفندقه هم رایزنی کردیم که از مسیر مطاع کار را شروع کنیم که نسبت به مسیر رابر از نظر طول خط مقرون به صرفه‌تر است.

وی  از وضعیت مدیریت اداره تعزیرات  در برخورد و رسیدگی به تخلفات و پرونده‌ها انتقاد کرد و از مدیر کل تعزیرات استان درخواست چاره‌اندیشی کرد و گفت: در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد یک اداره تعزیرات داریم که مدیر آن سه روز در جیرفت و سه روز در بم برای مدیریت حضور دارد که با این وضعیت نظارت و رسیدگی نتیجه بخش نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر حای گذاشت

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

تخریب بخشی از یخدان محمودآباد سیرجان در بارش‌های اخیر

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

انسداد 10 راه روستایی در بم و آبگرفتگی برخی از منازل روستایی

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

کشف مواد مخدر و سلاح جنگي از قاچاقچیان مواد مخدر در ریگان

روستای چاه‌غلامعلی زرند مسدود شد  

رفع ۱۶ نقطه حادثه‌خیز و اجرای پل عابر پیاده در پنج نقطه حادثه‌خیز شهر کرمان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)