کد خبر: ۵۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان:
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان اظهارداشت: اقشار مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید زیرا اگر مشارکت حداکثری داشته باشیم می‌توانیم به نتیجه مطلوب مردم برسیم وگرنه مجبور به تکرار مجلس فعلی هستیم.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان اظهارداشت: اقشار مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید زیرا اگر مشارکت حداکثری داشته باشیم می‌توانیم به نتیجه مطلوب مردم برسیم وگرنه مجبور به تکرار مجلس فعلی هستیم.

به گزارش گفتارنو، محمد رحیم ابوسعیدی در همایش بزرگ حماسه حضور با بیان این که خبرگزاری رسمی دولت یعنی ایرنا اعلام کرده که تولید و صادرات نفت به ۲.۷ میلیون بشکه رسیده و آن را با افتخار اعلام کردند و خط و نشانی کشیدند که تولید و فروش نفت نسبت به دولت دوم روحانی بیشتر شده است گفت: مردم سوال می‌کنند پول این نفت کجا رفته؟، ما که چیزی نمی‌بینم، چرا نصیب ما نشده است؟

وی افزود: فروش نفت در دولت روحانی ۲ میلیون بشکه بود و در برهه‌ای از اواخر دولت روحانی تحت تاثیر تحریم‌های شدید به ۸۰۰ هزار بشکه با نرخ ۵۰ دلار رسید، وضع ما از امروز بهتر بود پس چگونه است نفت با این صادرات بالا با این قیمت خوب، اثری بر اقتصاد مردم نمی‌گذارد؟ می‌توان گفت یک عامل آن مجلس فعلی است که نمایندگانی با اقلیت حضور مردم به این مجلس راه یافتند و اگر مشارکت بالا برود چنین مجلسی تشکیل نمی‌شد.

وی افزود: مجلسی که در بحث برخی قوانین تدوین و تحویل آنها فقط ۱۱ غلط املایی داشت و آیا این چنین مجلسی مورد قبول مردم است؟ همچنین در بحث برنامه هفتم مشکلات زیادی در آینده برای اقتصاد، فرهنگ و اجتماع کشور ایجاد خواهد کرد اما با وجود تصویب قانون‌گذار در قوه مقننه، دولت مجبور بر اجرای آن است و این قانون چه کارشناسی باشد و چه ضعیف! بنابراین در مجلس قوی که از کاندیداهای معقول و با تجربه، همراه با مردم تشکیل شود چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان گفت: مگر در حال حاضر دو تا از نمایندگان فعلی استان کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی و نایب رییس کمیسیون اقتصادی نیستند آن شعار توسعه اقتصادی و مسائل دیگر را چرا فراموش کردند  که الان عنوان می‌کنند با شعار تغییر آمده‌ایم از شما سوال می‌کنم آقایان نماینده شما این چهار سال کجا بودید و چکاری برای استان کردید که می‌خواهید در چهار سال بعدی تغییر ایجاد کنی؟ چرا در مقابل این مسائل سکوت کردید شما با اقلیت حضور مردم در انتخابات به مجلس راه یافتید و سکوت کرده‌اید شما کار زیادی نه تنها برای استان بلکه در سطح ملی هم متاسفانه انجام نداده‌اید.

ابوسعیدی خاطرنشان ساخت: مجلس ما می‌تواند اثر گذار باشد و آرزو می‌کنم مجلس دوازدهم غیر از این مجلس باشد و با نمایندگان معقول همراه با مردم تشکیل شود تا مشکلات فعلی مردم را نبینیم، نگران فردای خودمان نباشیم و بتوانیم در مسئولیت اجتماعی خود اثرگذار باشیم.

وی افزود: اقشار مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید زیرا اگر مشارکت حداکثری داشته باشیم می‌توانیم به نتیجه مطلوب مردم برسیم وگرنه مجبور به تکرار مجلس فعلی هستیم.

ابوسعیدی تصریح کرد: چند روز قبل در یک بنر فضای تبلیغاتی کرمان نوشته شده بود عدم مشارکت برابر با رضایت از وضعیت موجود است و این در کل کشور منتشر شد لذا خودشان خودشان را قبول ندارند و ناراضی هستند از وضعیت فعلی اما مجدد پا به عرصه گذاشتند و در پی جلب رضایت مردم هستند، نمایندگان فعلی که در مجلس حضور دارند و کاری برای مردم نکردند و خیلی راحت می‌خواهند دوباره ورود بکنند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان گفت: امیدوارم در استان کرمان نمایندگان خوبی به مجلس بفرستیم زیرا این مشارکت نه تنها در مجلس به ویژه در نظام تاثیرگذار است و در بحث کلیت نظام مشارکت مردم سطح امنیت و توانمندی جامعه را بالا می‌برد، و نشان می‌دهد مردم ما در این وضعیت هم به نظام خود علاقه‌مندند و می‌خواهند در چارچوب دموکراسی تغییراتی انجام دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

بازدید از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان رایگان شد

رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی/هشدار به طبیعت‌گردها

بارندگی‌ها 1700 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی راور خسارت وارد کرد

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود

استاندار کرمان: واگذاری معادن به واحدهای تولیدی در سایر استان‌ها پذیرفته نیست

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی به میزبانی کرمان

امکان خرید بلیت نیم‌بها قطار و هواپیما برای معلولان شدید

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه 8 اردیبهشت 1403

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان منصوب شد   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)