کد خبر: ۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴
ارسال به دوستان
ذخیره
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: رهبر انقلاب در دیدار با سفرا پیروزی نظام در توافق هسته ای را اعلام کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: رهبر انقلاب در دیدار با سفرا پیروزی نظام در توافق هسته ای را اعلام کردند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا و مسئولان وزارت خارجه خاطرنشان کرد:در حقیقت، می توان گفت که سخنان رهبری نقطه پایانی مذاکرات تا مرحله اجرای برجام بود.

 وی افزود: دراین مدت، شاهد نقدهای بسیاری بودیم و نقاط مثبت و منفی بیان شده و می توان گفت که تا به امروز هر آنچه گفته شد، دلسوزانه بود ه است.

عضو کمیسیون ویژه در زمان بررسی برجام در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که تیم مذاکره کننده از این آزمون سربلند بیرون آمد، نقطه نهایی را اعلام کرده و به عنوان بالاترین مسئول نظام، در پایان قسمت قسمت اول، تیم مذاکره کننده را پیروز اعلام کردند که البته صرفا تیم هسته ای نبود و در این آزمون، مجلس، دولت، شورای عالی امنیت ملی و در یک کلام، پیروزی نظام را اعلام کردند.

منصوری آرانی با بیان اینکه این موضوع بسیار مهمی است که رهبر انقلاب خطاب به تیم مذاکره کننده فرمودند شما پیروزمندانه از این آزمون خارج شدید و این اتفاق را باید به عنوان نقطه عطف تلقی کرده و به آن توجه ویژه کنیم، افزود: از این پس کسی حق ندارد این پیروزی را تبدیل به شکست کند یا از اهمیت آن کم کند به جز ضد انقلاب و کسانی که مخالف نظام هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: طبیعی است که مخالفان نظام در نقطه مقابل ما هستند و هر آنچه ما مثبت داریم، آن ها منفی می بینند؛ بنابراین همه دلسوزان نظام باید دور هم جمع شوند و گام دوم و قسمت بعدی پیمایش مان را در مسیری که حرکت می کنیم تبدیل به  حرکتی هم افزا و دلگرم کننده کنیم که برای آحاد ملت امید بخش است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان را سربلند و متدین خطاب کرده اند گفت: این در حالی است که عده ای وی را خائن  و بیگانه پرست می دانستند اما وی صبورانه این مطالب را گوش می کرد و در مسیری که از سوی رهبری و نظام برای ایشان تبیین شده بود، حرکت کرد.

منصوری آرانی در واکنش به اینکه برخي علي رغم حمايت رهبر انقلاب از تيم مذاکره کننده، قرائت خاص خودشان را از مواضع ايشان دارند و باز هم تيم مذاکره کننده را مورد عتاب قرار مي دهند، گفت:  رهبری که ما می شناسیم همین است که در سخنرانی ها، بیانات و فرمایش ها مواضع خود را صریحا اعلام می کنند. اما شاید دیگران که به رهنمودها و توصیه های ایشان گوش نمی دهند، رهبر دیگری برای خود داشته باشند و ما نمی دانیم که از چه رهبری تبعیت می کنند!
برچسب ها: منصور آرانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

مغز هنگام خواب سعی می‌کند آینده را پیش‌بینی کند

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

هوای کرمان گرم‌تر می‌شود

پخش میزگرد سیاسی دکتر پزشکیان از شبکه یک

ابتلای بیش از 400 نفر به بیماری تب مالت در کرمان

دادستان کرمان: سارقین سابقه‌دار با نصب پابند الکترونیک کنترل می‌شوند

اطلاعیه مهم دفتر رهبر انقلاب درباره نقل قول‌های غیر مستند و برداشت‌های شخصی کاندیداها از بیانات ایشان /فاقد اعتبار و استناد است /از تکرار پرهیز شود

فرصت پاسخگویی را فراهم کنید

تمدید زمان ثبت نام والدین برای سرویس مدرسه

نظر پزشکیان درباره مناظره اول

پربازدید ها

اولین برنامه «بدون تعارف» امشب به مسعود پزشکیان اختصاص دارد

پخش میزگرد سیاسی دکتر پزشکیان از شبکه یک

ساعت مناظره آخر کاندیداهای ریاست‌جمهوری تغییر کرد

سید حسن خمینی: هرکس دلش به حال خودش، اقتصاد، فقر و گرانی مملکت می‌سوزد، نسبت به حضور در انتخابات و تشکیل یک دولت قدرتمند مسئول است

تکذیب لیست کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان

پزشکیان: اگر بنزین قرار باشد گران شود باید خودروهایی وارد کنیم که مصرف آنها پایین است / نمی‌شود به زور به مردم ماشین بدهیم و بگوییم بنزین هم باید گران شود

ظریف در میزگرد سیاست خارجی، پزشکیان را همراهی خواهد کرد

اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امشب برگزار می‌شود

اینکه هرکس چه پوششی دارد به ما ربطی ندارد / عامل همه‌ی گرفتاری‌هایمان این است که فکر می‌کنند خودشان بر حقند و دیگران ناحق

نظر پزشکیان درباره مناظره اول

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از آئین پرسه شادروان فردوس کاویانی در کرمان   (۱ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)