کد خبر: ۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
ارسال به دوستان
ذخیره
هاشمی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نگرفته ام، ولی اگر بخواهم ثبت نام کنم قطعا از تهران کاندیدا خواهم شد.
هاشمی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نگرفته ام، ولی اگر بخواهم ثبت نام کنم قطعا از تهران کاندیدا خواهم شد.

دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی و عضو حزب اعتدال و توسعه در خصوص رابطه اخلاق و سیاست، گفت: من این جمله را که می گویند "سیاست پدر و مادر ندارد" به هیچ عنوان قبول ندارم. یک سیاست مدار ورزیده و سیاستمداری که می تواند با تفکر خودش در جامعه منشا خیر شود، قطعا اخلاق برایش حرف اول را می زند و جزو اصول اولیه او در کار سیاسی خواهد بود.

فاطمه هاشمی در حاشیه بازدید از غرفه پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: سیاستمدارانی که واقعیت ها را می بینند و دلسوز مردم هستند، قطعا اخلاق را به عنوان اصلی ترین رویه خودشان قرار می دهند. این موضوع را می توان در تفکر امام راحل و کسانی که همراه، نزدیک و مورد اعتماد ایشان بودند نیز دید.

وی درباره مطالبه 30 درصدی فعالان سیاسی زن از لیست های انتخاباتی مجلس آینده نیز گفت: مطالبه من بالاتر از 30 درصد برای زنان در انتخابات آتی است؛ چرا که زنان باید نسبت به توانایی هایشان انتخاب شوند.

این فعال سیاسی ادامه داد: زنان باید نسبت به توانایی هایشان انتخاب شوند و ما زنانی را در کشور داریم که اگر در انتخاب آتی کاندیدا شوند، قطعا با توجه به توانایی هایشان بالاتر از 30 درصد ترکیب مجلس آینده را از آن خود می کنند.

وی تصریح کرد: 2 فاکتور اصلی و مهم در انتخابات مطرح است. اول اینکه افرادی که برای کاندیداتوری اقدام می کنند، باید در بین مردم شناخته شده باشند. در انتخابات های قبلی به این موضوع اهمیت داده نمی شد و زنان کمتر شناخته شده در انتخابات کاندیدا می شدند و دوم اینکه زنان باید در انتخابات ها از زنان حمایت کنند.

هاشمی اضافه کرد: اگر فقط زنان در انتخابات آتی به زنان رای دهند، آمار حضور بانوان در مجلس بیش از 30 درصد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زنان به دلیل عدم شناخت کافی از کاندیدای زن، در انتخاب افراد اصلح به مشکل بر می خورند؛ درباره حضور پررنگ تر زنان در شورای شهر نیز عنوان کرد: جنس انتخابات شورای شهر با انتخابات مجلس متفاوت است و طیف گسترده تری از زنان در محدوده محلی کاندیدا می شوند و به دلیل شناخته شدن در محل شانس بیشتری دارند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه  خاطر نشان کرد: خوشبختانه در جامعه به سمتی پیش می رویم که زنان فعال در کشور اقدامات خوبی در جامعه انجام داده اند و من از جامعه به ویژه زنان ایران می خواهم در انتخابات آتی به تعداد بیشتری از زنان رای دهند.

هاشمی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: هنوز تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نگرفته ام، ولی اگر بخواهم ثبت نام کنم قطعا از تهران کاندیدا خواهم شد
برچسب ها: فاطمه هاشمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی

این غذاها عمرتان را کوتاه می‌کند

تغییرات قیمتی در بازار سکه، طلا و ارز

مصرف دخانیات به سن ۹ سالگی رسید / دختران نوجوان گروه هدف مافیای دخانیات

پیش بینی هواشناسی از وزش باد و گرد و خاک در کرمان

هشدار پلیس آگاهی کرمان در خصوص کلاهبرداری‌های پروژه هرمي اوربیت نتورک orbitnetwork

حکم مجازات تتلو صادر شد

بیش از 7700 مددجو از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند

پارسا پیروزفر با سریالی جدید به نمایش خانگی می‌آید

کرمانی‌ها سال گذشته بیش از 10 میلیارد مترمکعب گاز مصرف کردند

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)