کد خبر: ۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
جامعه روحانیت مبارز و به ویژه سیدرضا تقوی، قائم‌مقام این تشکل مذهبی- سیاسی برای ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان به‌شدت فعال است.
اعتماد نوشت: جامعه روحانیت مبارز و به ویژه سیدرضا تقوی، قائم‌مقام این تشکل مذهبی- سیاسی برای ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان به‌شدت فعال است.

جامعه روحانيت پس از كناره‌گيري جامعه مدرسين حوزه علميه قم بايد هم نقش شوراي داوري را براي اصولگرايان بازي كند و هم آنكه شوراي هماهنگي را تاسيس كند و فصل‌الخطاب مصاديق انتخاباتي آنها باشد. اينگونه است كه اعضاي كميته سياسي جامعه روحانيت جداي از رايزني‌هاي متعدد با چهره‌ها و گروه‌هاي اصولگرا جلسات انتخاباتي را مدام برگزار مي‌كنند.

آخرين اين جلسه‌ها ديشب در دفتر مركزي اين تشكل سياسي- مذهبي به رياست آيت‌الله موحدي كرماني برگزار شد. در اين جلسه كه آيات محمدعلي موحدي كرماني، محسن مجتهد شبستري، محمدعلي تسخيري، سيدهاشم حميدي و رضا تقوي، حجج اسلام ابراهيم رييسي، مصطفي پورمحمدي، محمدحسن ابوترابي‌فرد، غلامرضا مصباحي‌مقدم، عبدالمقيم ناصحي، مهدي مطلبي، حسين ابراهيمي، مهدي طباطبايي، رضا اكرمي و محمدتقي عبدوس حضور داشتند، اعضا به تبادل اخبار و بررسي مسائل سياسي روز پرداختند.

حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در توضيح مباحث مطرح شده در اين جلسه با اشاره به جلسات آيات يزدي، مصباح و موحدي كرماني اظهار كرد: در جلسه جامعه روحانيت مبارز گزارش تفصيلي نشست علما كه هفته گذشته برگزار شد به اعضاي جامعه ارايه شد.

ابراهيمي تاكيد كرد: برگزاري جلسات وحدت در جريان اصولگرايي ادامه دارد و من بايد اعلام كنم كه هيچ اقدام خلاف وحدتي از سوي هيچ بخشي از اصولگرايان صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

اين جلسه در حالي برگزار شد كه سيد رضا تقوي در آخرين اظهارنظرهاي خود هشدارهاي جدي‌اي را به اصولگرايان داده بود و گفته بود: نبايد از مردم جدا شويم و بايد با مردم صادق باشيم و در جهت خير و صلاح آنها گام‌برداريم ولي متاسفانه در برخي شرايط ما اينگونه نيستيم. تشكلي موفق است كه در دل مردم باشد و اگر مردم اين مسائل را احساس كنند به ما اقبال خواهند كرد. نكته بعدي ايمان است؛ تشكل و جمعيتي موفق است كه به راه، مواضع و شعارهايش ايمان داشته باشد و آثار و نتيجه ايمان، تعهد در كار است. اگر به كارمان ايمان داشته باشيم انگيزه ما تقويت مي‌شود.

تقوي با اشاره به انتخابات مجلس گفته بود: اصولگرايان بايد رشد خود را با وحدت‌شان در صحنه سياسي انتخابات به اثبات برسانند و اگر مشكلي در جايي وجود دارد، بايد آنها را به هم نزديك كنيم و در جهت وحدت و يكپارچگي قدم‌برداريم. همچنين بايد از تفكرات نفساني و تنگ‌نظرانه و خودستايي پرهيز كرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

عامل شرارت و تيراندازي در عنبرآباد زمين گير شد

عوارض تزریق نوروبیون چیست؟

نوسان شدید قیمتی در بازار خودرو امروز 20 اردیبهشت1403

اجلاس پیرغلامان فرصتی برای تکریم جایگاه ذاکران امام حسین

وزش باد و گرد و خاک مهمترین پدیده جوی در کرمان

هیچ مبلغ غیرمجازی هنگام ثبت نام نباید از اولیاء دریافت شود؛ دریافت پول صرفا برای کتاب، بیمه و فرم مدرسه

انبار کارخانه خودروسازی بم در آتش سوخت

سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت تغییر کرد

ارائه خدمات شرکت آب منطقه‌ای به کشاورزان، صرفا با سند مالکیت تک‌برگ

توضیح شهرداری کرمان در خصوص انسداد یک هفته‌ای تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)