کد خبر: ۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
مهدی سیاوشی:
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که تفکر اصلاح‌طلبان می‌تواند مملکت را در این شرایط کمک کند و نجات دهد و حضورشان ضروری است.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که تفکر اصلاح‌طلبان می‌تواند مملکت را در این شرایط کمک کند و نجات دهد و حضورشان ضروری است. 

به گزارش گفتارنو مهدی سیاوشی که پس از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور تصریح کرد: به دعوت شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و فعالان سیاسی و اجتماعی به صحنه انتخابات آمدم.

وی با بیان اینکه مطمئنا اصلا‌ح‌طلبان در کرمان و شهرستان‌ها به وحدت می‌رسند، تصریح کرد: در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان که با هماهنگی بخش‌های مختلف جریان اصلاحات تشکیل شده به منظور ایجاد هماهنگی و انشاا... رسیدن به دو کاندیدای واحد تلاش می شود و معمولا در استان کرمان همیشه به این ترتیب بوده که دوستان با تفاهم و همکاری به جمع‌بندی رسیدند و من هم تابع نظر شورای اصلاح‌طلبان هستم و به هرترتیب شورا تصمیم گرفت ما هم تمکین می‌کنیم.

معاون استاندار کرمان در دولت اصلاحات با اشاره به شرایط کنونی اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که تفکر اصلاح‌طلبان می‌تواند مملکت را در این شرایط کمک کند و نجات دهد و حضورشان ضروری است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در شرایطی بر سر کار آمد که کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود بدهی‌های سرسام‌آور دولت قبل به بخش‌های مختلف، پروژه‌های نیمه تمام فراوانی از زمان دولت قبل در سراسر کشور و استان کرمان و جاهای دیگر وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود. 

سیاوشی به روش مدیریتی دولت‌های نهم و دهم اشاره و عنوان کرد: تجربه دو دولت گذشته نشان داد که کشور را با این شیوه نمی‌توان اداره کرد و این وضع اسفناک در اقتصاد که امروز شاهدش هستیم نتیجه آن روش اشتباه مدیریتی بود.

وی ادامه داد: مطمئنم این دوره به دلیل احساسی مسئولیتی که دوستان داشتند که باید در صحنه حاضر شوند و با تفکر اصلاح‌طلبی به رفع مشکلات کمک کنند آمدند و انشاا... هرچه نتیجه انتخاب مردم باشد همان را تابع خواهیم بود.

وی در مورد وضعیت کیفی کسانی که برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا شده‌اند نیز گفت: همه کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند این توانایی را در خود دیده‌اند که وارد شده‌اند و معتقدم همه توانمند هستند و مابقی بستگی دارد به نظر مدم که نهایتا چه کسانی را انتخاب می‌کنند. 

سیاوشی در سخنانش به ثبت‌نام اولیه خود در فرمانداری سیرجان اشاره و ابراز کرد: از آن جایی که احساس می‌کردم در جریان اصلاحات افرادی هستند که برای انتخابات کاندیدا شوند و نیازی به حضور من نیست برای یک سفر کاری راهی بندعباس شدم و در حاجی‌آباد هرمزگان در مسجد که برای نماز توقف کرده بودم با سیل درخواست‌ها و تماس دوستانی مواجه شدم که به من لطف داشتند به همین دلیل برگشتم به سمت کرمان و چون وقت ثبت‌نام به پایان می‌رسید به فرمانداری سیرجان مراجعه کردم برای ثبت‌نام و سپس به کرمان منتقل خواهم کرد که خوشبختانه وقت ثبت‌نام تمدید شد و الان هم در فرمانداری کرمان هستم.

معاون استانداری کرمان در زمان زلزله بم با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی جانباختگان زلزله بم خاطر نشان کرد: در آن سال فکر می‌کنم جزء اولین گروهی که از کرمان به بم رسید بودم و خبر عظمت زلزله و ابعاد گسترده آن را به کرمان منتقل کردیم چون هیچ‌کس فکر نمی‌کرد عظمت و عمق زلزله در آن حد باشد.

وی ادامه داد: در آن گروه دوستان صداوسیما به اتفاق آقای مرعشی و طبیب‌زاده حضور داشتند و با هلی‌کوپتر رسیدیم و دوری برفراز شهر بم زدیم و سپس به اقای مهندس کریمی که استاندار کرمان بود اطلاع دادیم که ابعاد فاجعه خیلی وسیع‌تر از آن است که فکر می‌کردید. امیدوارم با عنایت خدا و با تدبیری که مسئولین به کار می‌برند انشاا... همه شهرها به گونه‌ای ساخته شوند که شاهد چنین فاجعه‌ای در هیچ کجا نباشیم و یاد همه جانباختگان زلزله را گرامی می‌داریم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

آفت برگخوار پاییزه در مزارع گندم کنترل شد

پیام تسلیت محمدعلی کریمی در پی درگذشت محمدعلی علومی

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رفع تنش آبی ۳۹۸ روستای استان با افتتاح 20 حلقه چاه آب

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)