کد خبر: ۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
ارسال به دوستان
ذخیره
در اطلاعیه شوراى اصلاح طلبان استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت:
شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: اصلاح‌طلبان استان کرمان همراه با همفکران خود در سراسر کشور اولویت خود را تشکیل مجلسی معتدل با حضور چهر‌ه‌هایی که منافع ملی را مقدم بر منافع سیاسی بدانند، قرار داده است.
شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: اصلاح‌طلبان استان کرمان همراه با همفکران خود در سراسر کشور اولویت خود را تشکیل مجلسی معتدل با حضور چهر‌ه‌هایی که منافع ملی را مقدم بر منافع سیاسی بدانند، قرار داده است.

به گزارش گفتارنو در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: لذا از همه اقشار محترم مردم و همفکران و همراهان خود می‌خواهیم تا ضمن حفظ امید و انگیزه خود را برای حضور فعال در انتخابات آماده نمایند تا شاهد تشکیل مجلسی در شان ملت ایران باشیم.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

مردم شريف استان کرمان

انتخابات به عنوان مهمترين مظهر مشارکت عمومى، در نظام جمهورى اسلامى جايگاه والا و ارزشمندى دارد. مجلس شوراى اسلامى نيز از جايگاهی رفیع و تاثيرگذار برخوردار است. بطوريکه حضرت امام(ره) آن را در راس امور دانسته‌اند.

اصلاح طلبان به عنوان یکی از جناح‌های سياسى کشور به منظور حضور در رقابت‌هاى سياسى از مدت‌ها قبل برنامه خود را مشارکت فعال در انتخابات قرار دادند. لذا با دعوت از چهره‌هاى خوشنام، خدمتگذار و دلسوز نظام  برای ثبت‌نام در انتخابات گام بزرگی را به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برداشتند.

بدون تردید اصلاح طلبان استان کرمان نامزدهایی را برای حضور در رقابت‌ها انتخاب کرده اند که ضمن پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی دارای سوابق روشنی در خدمت به مردم می باشند و صداقت، پاکدستی و درستکاری از ویژگی‌های بارز آنان به شمار می‌آید.

اما با اعلام نتايج بررسى صلاحيت‌ها در هيات‌هاى نظارت، اصلاح طلبان با بهت و شگفتى روبرو شدند. بطوريکه نه تنها چهره‌هاى شناخته شده اصلاح‌طلب در سراسر استان تاييد صلاحيت نشده‌اند، بلکه بسیاری از چهره‌های کمتر شناخته شده اصلاح‌طلب نیز نتوانستند از فیلتر نظارت عبور کنند.

مردم قدرشناس کرمان
اصلاح طلبان استان در شرايطى که نامزدهاى اصلی خود را در این مرحله از بررسى صلاحيت‌ها از دست داده‌اند اميدوارند در مراحل بعدى صلاحیت بسیاری از آنان تایید شود. لذا از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت مُر قانون اعتراض نامزدهای اصلاح طلب را مورد بررسی قرار داده و زمینه را برای برگزاری یک انتخابات رقابتی و باشکوه آنگونه که مورد خواست معظم‌له می‌باشد فراهم نموده و از دلسردی و ناامیدی بخش کثیری از جامعه جلوگیری نماید.

شورای اصلاح‌طلبان استان کرمان همچنین ضمن تقدیر از موضع‌گیری ریاست محترم جمهوری در خصوص رد صلاحیت نامزدها در انتخابات مجلس شورای اسلامی به استحضار مردم شریف استان کرمان می‌رساند بر اساس سیاست کلی اصلاح‌طلبان در سراسر کشور این مجموعه وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی که نقش موثری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دوران پس از آن داشته‌ مشارکت در انتخابات و ارائه فهرست انتخاباتی را قطعی می‌داند.

بر همین اساس در موعد قانونی و پس از بررسی اعتراض‌ها در شورای نگهبان نسبت به ارائه لیست اقدام خواهد کرد.

اصلاح‌طلبان استان کرمان همراه با همفکران خود در سراسر کشور اولویت خود را تشکیل مجلسی معتدل با حضور چهر‌ه‌هایی که منافع ملی را مقدم بر منافع سیاسی بدانند، قرار داده و در این راه از همه ظرفیت‌ها و توان خویش بهره خواهند برد. لذا از همه اقشار محترم مردم و همفکران و همراهان خود می‌خواهیم تا ضمن حفظ امید و انگیزه خود را برای حضور فعال در انتخابات آماده نمایند تا شاهد تشکیل مجلسی در شان ملت ایران باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)