کد خبر: ۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
محمدعلی عرب‌نژاد پدر و برادر شهید:
یک رزمنده دفاع مقدس و پدر شهید گفت: رزمندگان دفاع مقدس مراقب باشند رفتاری از آن‌ها سر نزند که نسل جوان کشور نسبت به دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس ذهنیت منفی پیدا کند.
یک رزمنده دفاع مقدس و پدر شهید گفت: رزمندگان دفاع مقدس مراقب باشند رفتاری از آن‌ها سر نزند که نسل جوان کشور نسبت به دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس ذهنیت منفی پیدا کند.

محمدعلی عرب نژاد در گفت‌وگو با گفتارنو با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته در خصوص مراسم روز پنج‌شنبه اصلاح‌طلبان گفت: من یادم نمی‌آید که در زمان جنگ به ما گفته باشند امروز بروید با دشمن بجنگید و فردا مراسم‌های قانونی کشور را بهم بریزید.

وی گفت: کاری که از سوی فرد مذکور در روز پنج‌شنبه صورت گرفت اصلا قابل دفاع نیست و این را نباید به کل رزمندگان دفاع مقدس تعمیم داد چرا که اکثر کسانی که در سالن حاضر بودند یا خود ایثارگر و رزمنده بودند یا از خانواده ایثار و شهادت بودند ولی از نظر فکری اصلاح‌طلب هستند.

عرب‌نژاد افزود: سال‌هاست که یک جریان مشخص سیاسی قصد مصادره ارزش‌های دفاع مقدس را دارد و سعی می‌کند با غوغاسالاری خود را یگانه نماینده رزمندگان قلمداد کند در حالی که همه می‌دانند اینگونه نیست.

برادر دو شهید دفاع مقدس گفت: رزمندگان دفاع مقدس امروز رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید ذهن نسل جوان را نسبت به ارزش‌ها و فتوت و جوانمردی روزهای با شکوه دفاع مقدس آشنا کنند نه اینکه با یک رفتار غیرقانونی و ایجاد تشنج و ملتهب کردن فضای سیاسی بخواهند ارزش‌های دفاع مقدس را زیر سوال ببرند.

این پدر شهید افزود: رزمندگان دفاع مقدس امروز بیش از هر زمان دیگر مراقب باشند رفتاری از آن‌ها سر نزند که نسل جوان کشور نسبت به دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس ذهنیت منفی پیدا کند.

عرب نژاد با اشاره به حاشیه‌های صورت گرفته گفت: کاملا روشن است که وقتی یک جریان مشخص رسانه‌ای با تمام امکانات خود می‌آید تا واقعیت را تغییر دهد رفتار این فرد در آن مراسم یک رفتارخودجوش نبود و کاملا سازمان‌یافته بوده است.

وی با بیان اینکه در رسانه‌ها گفته شده که یک فرد می‌خواسته سوال بپرسد و اگر جواب داده بودند این اتفاق رخ نمی‌داد افزود: سوال پرسیدن آدابی دارد باید فرد از سخنران اجازه بگیرد و با لحن آرام سوال بپرسد نه اینکه با پرخاش سوالی مطرح شود ضمن اینکه اصلا سوال مشخصی در کار نبود.

عرب‌نژاد افزود: ما موی خود را در آسیاب که سفید نکرده‌ایم این فرد آمده بود تا مراسم را برهم بزند سابقه او گواه چنین امری است.

این فعال سیاسی گفت: واقعا تاسف خوردم که فردی که خود را رزمنده دفاع مقدس می‌داند چگونه قصد دارد واقعیت را تحریف کند و عمل خود را توجیه نماید.

این پدر شهید ادامه داد: اگر او این رفتار را از خود نشان نمی‌داد و آن‌گونه که می‌گوید فقط قصد سوال داشت پس از پایان جلسه می‌رفت و از سخنران سوالش را می‌پرسید و پاسخش را دریافت می‌کرد یا سوالش را به مجری جلسه می‌داد.

وی افزود: افراد باید این را توجه داشته باشند که هنگامی که نشستی برای یک جریان سیاسی تشکیل شده و برای آن برنامه پرسش و پاسخ پیش بینی نشده نباید بدون هماهنگی به طرح سوال بپردازند.

برادر دو شهید دفاع مقدس افزود: آقایانی که این روزها در رسانه‌های خود داد رزمندگان دفاع مقدس را می‌زنند کجا بودند که چند سال قبل فرماندار دولت گذشته در جلسه شورای اداری یکی از شهرستان‌ها به یک رزمنده دوران دفاع مقدس در غیاب او رسما توهین و جسارت کرد ولی آن‌ها سکوت کردند.

عرب‌نژاد گفت: معنای سکوت آن روز دوستان ما کاملا مشخص است چون آن‌ها نه نگرانی برای ارزش‌های دفاع مقدس دارند و نه برای آن دل می‌سوزانند.

وی گفت: نگرانی آن‌ها چیز دیگری است، اما توصیه من به عزیزان این است که رزمندگان دفاع مقدس را وجه‌المصالحه بازی‌های سیاسی قرار ندهید.

عرب‌نژاد با تاکید بر این نکته که کشور نیازمند آرامش است افزود: در موقعیت کنونی که مذاکرات هسته‌ای در جریان است همه گروه‌های سیاسی باید تلاش کنند تا آرامش کشور حفظ شود. 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
3
1
آها فهمیدم منظورتون از جریان رسانه ایی خود شما هستید که از فتنه گران حمایت می کنید مگر ابن ملجم از یاران حضرت علی نبود پس چرا خود حضرت را یه شهادت رساند
آدم کلاش که خودش انقلابی جلوه می ده فراوونه
ای فتنه گران بیدار باشید.
صد جلسه هم که داشته باشید
این کشور انقلابی
زمین نخواهد خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
خیلی به قرآن پر رو تشریف دارید. مراسم قانونی مردم رو بهم ریختید طلبکار هم هستید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
ما نمی فهمیم این چطور شهروند معمولی بوده که یک لشکر رسانه ای از کیهان فارس و رجا یهو می آیند پشت سرش و باهاش مرتب گفت و گو می کنند. عجیبه.
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
4
حاجی مگه خبر نداری؟ اون موقع توی قدرت بودن. یادت نیست یه مدتی کفن پوشها نبودن. الان دیگه دولت دستشون نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
5
از اینکه یک رزمنده متین و منطقی مطالبی بیان می کنند جای بسیار خرسندی است و جای تشکر از سایت وزین گفتار نو خدا قوت
UGD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
حاج اقا هرکسی به شکلی سو گیری می کند . عده ای فضاهای اقتصادی را بستر مناسبی برای منفعت طلبی خود تشخیص داده و بهتر دیده اند با آرامش و ادب، هدف های منفعت طلبی ومال اندوزی را تعقیب کنند. هر جا فرصت سرمایه گذاری است ،نامشان دیده می شود . تا وام و اعتباری به عنوان خاصی اختصاص می یابد ، نام این افراد در صدر متقاضیان است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
حرکت اصلاح طلبان با این فرد به نظر شما برهم زننده جلسه کاری انسانی است آقای موسفید کرده؟دوستان شما در جاهای مختلف صحبت از اخلاف می کنند حتی درارتباط با اخلاق اظهار نظر می کنند فرمایید نحوه برخورد با این یک عمل اخلاقی است یا غیر اخلاقی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

برگزیدگان نخستین رویداد داستان مصور دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند

زمان پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» مشخص شد

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی هوا در مناطق مختلف کرمان

پانسمان‌های سوختگی بیمه نیست، اغلب بیماران قادر به تهیه آن نیستند / گلایه از غیراستاندارد بودن تخت‌های سوختگی کشور

قیمت طلا، سکه و ارز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

امکان ثبت نام سرویس مدرسه از اول خرداد

مسئولان ذغالسنگ استان به دستگاه قضایی احضار شدند

اظهارات «تاج» درخصوص جزئیات جدید پرونده فساد در فوتبال

تاکید فرماندار بر رفع نقاط حادثه‌خیز کرمان: حفظ جان شهروندان مهمترین وظیفه است

ریزش زغال سنگ جان کارگر معدن کوهبنان را گرفت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

افرادی که کارت سوخت آنها خارج از طرح کدینگ است به شرکت نفت مراجعه کنند   (۱ نظر)