کد خبر: ۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده انتظامي "جيرفت" از شناسايي و دستگيري قاتل فراري كه فردي را در باغ مركبات به قتل رسانده بود درکمتر از يک هفته خبر داد.

فرمانده انتظامي "جيرفت" از شناسايي و دستگيري قاتل فراري كه فردي را در باغ مركبات به قتل رسانده بود درکمتر از يک هفته خبر داد.

به گزارش گفتارنو؛ سرهنگ " ماشاالله ملايي" گفت : هفته گذشته در پي وقوع يک فقره قتل در يکي از دهستانهاي اطراف شهرستان بلافاصله تيم ويژه انتظامي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد مردي حدوداً 70ساله بر اثر اصابت جسم سخت و شدت جراحات وارده فوت و قاتل جسد را به فاصله 10 متري از محل قتل انتقال و پس از مخفي كردن آن در باغ مرکبات ، بلافاصله اقدام به فرار كرده است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با تحقيقات موشکافانه و بررسي هاي کارشناسانه ماموران در صحنه جرم، مشخص شد مقتول داراي باغ مرکبات بوده و جهت انجام امورات اقدام به بکارگيري فردي جهت آبياري مرکبات كرده که نامبرده در روز حادثه پس از قتل صاحب باغ و مخفي كردن وي در زير شاخ و برگ درختان اقدام به فرار كرده ، لذا با شناسايي شخص ضارب ، تلاش ماموران جهت دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

" ملائي " بيان داشت: از آنجا که قاتل در لحظات اوليه پس از وقوع قتل سريعا به يکي از استان هاي شرقي متواري و محل اختفاي خود را بصورت مداوم تغيير مي داد ، لذا پرونده جهت رسيدگي به صورت ويژه در اختيار اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت : کاراگاهان پليس آگاهي با تحقيقات نامحسوس ، پايش ميداني و اقدامات تخصصي دريافتند که قاتل در منزل يکي از بستگان خود واقع در يکي از روستاهاي استان سيستان و بلوچستان مخفي شده و به صورت مخفيانه با اقوام نزديک خود در ارتباط است.

اين مقام مسئول افزود : نزديک بودن محل اختفاء متهم به مرزهاي شرقي و احتمال خروج وي از مرز، برحساسيت موضوع افزوده بود ، لذا بدون فوت وقت اکيپي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي پس از اخذ نيابت قضايي جهت دستگيري متهم به استان همجوار عزيمت كردند. وي گفت : سرانجام ماموران پس از يک هفته تلاش بي وقفه و شبانه روزي ، پس از مطمئن شدن از حضور متهم در مخفيگاه ، با هماهنگي هاي لازم در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه وي را دستگير و به شهرستان منتقل كردند.

"ملائي " با اشاره به اينکه متهم دستگير شده در تحقيقات تخصصي پليس به ارتکاب قتل اعتراف کرد،گفت: قاتل انگيزه خود را از قتل اختلاف حساب اعلام كرده ، لذا با اقرار صريح قاتل ، پرونده مربوطه جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان خاطر نشان کرد :متاسفانه فقدان مهارت هاي لازم در عدم کنترل خشم در بدترين زمان ممکن يعني عصبانيت، منجر به بروز اين اتفاق شوم شده است که يک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد ديگر را نيز با آينده اي تباه روبرو ساخته است.
برچسب ها: قتل
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نگین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
.... و در همه جای دیگر استان امنیت برقرار است جز جیرفت که شما شمال استانی ها علاقه وافری به انعکاس اخبار آن دارید!!. برای من خیلی جالب است چرا قتلهایی که در سیرجان و مخصوصا شهرکرمان و رفسنجان و .... می شود را به این صورت آنی منعکس نمی کنید؟!!!!!. امان از شما شمال استانی ها که نمی دانم با همه این بداخلاقی ها در مورد جنوب کرمان و جیرفت، چرا وقتی ما جنوب کرمانی ها از استقلال منطقه مان می گوییم، سخت جبهه می گیرید و کارشکنی می کنید. اما ما هر لحظه به درگاه خدا دعا می کنیم از شما جدا شویم و مستقل باشیم. انشاءاله و به امید آنروز.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نظارت دامپزشکی کرمان بر کشتار بیش از ۴۱ هزار دام

نگرانی‌ها از کمبود پزشک فوق تخصص در آینده نزدیک در کشور

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

بزرگ‌ترین گلدان‌های طبیعی جهان در فهرج

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

پربازدید ها

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

قاتل کشاورز کهنوجی دستگیر شد

وزیر کشور: ساماندهی اتباع به‌زودی آغاز می‌شود

کرمان خنک‌ترین نقطه کشور

کتاب‌های درسی از ۲۴ شهریور به دست دانش‌آموزان می‌رسد

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

عوارض مصرف نوشابه های رژیمی

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت جوی استان   (۱ نظر)

نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد   (۱ نظر)