کد خبر: ۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳
ارسال به دوستان
ذخیره
نگاهی به خبرهای سیاسی روز >7
شجاعي کياسري درباره وحدت اصولگرايان با جبهه پايداري گفت:اگر جبهه پايداري از خواسته هاي افراطي خود عدول کند ما با اين جبهه ائتلاف مي کنيم .
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.

واکنش دلواپسانه دلواپسان به اظهارات هاشمی در مورد دلواپسان
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که جام زهر را به امام نوشاندند، خون به دل ایشان کردند و امام را اذیت کردند نه دلواپسان.
مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار نیز گفت: به این مشکوکم که آقای هاشمی رفسنجانی در حال حاضر بابت فرزندش دلواپس دستگاه قضایی است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در همایش بانوی انقلاب گفته بود اگر می‌بینید خشکه‌مقدس‌ها و دلواپسان گاهی اذیت می‌کنند آنها همان‌هایی هستند که در گذشته امام خمینی(ره) را اذیت می‌کردند.

نشست جوانان احزاب اصلاح‌طلب؛ این هفته
محمد خونچمن رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیرامون برنامه‌های آتی کمیته دانشجویان و جوانان این شورا که به تازگی مسوولیت آن را به عهده گرفته است، گفت: با حضور کمیته جوانان کلیه احزاب عضو شورای هماهنگی، هسته مرکزی این کمیته را تشکیل می‌دهیم و برای پیش‌برد بحث انتخابات مجلس برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

شهاب مرادی کاندیدا نمی‌شود
یک منبع آگاه پیرامون چرایی کناره‌گیری شهاب مرادی از ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، گفت: در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سری مشکلات ساختاری وجود دارد که آقای مرادی آن‌ها را با شورای شهر و شهردار در میان گذاشته بود.
وی در خصوص چرایی کناره‌گیری حجت‌الاسلام مرادی اظهار داشت: در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یک سری مشکلات ساختاری وجود دارد که آقای مرادی آن‌ها را با شورای شهر و شهردار در میان گذاشته بود.

تحلیل جالب تابش از دلیل هجمه نمایندگان به بیانیه لوزان
محمدرضا تابش  درباره برخی انتقادها و هجمه‌ها به بیانیه لوزان و مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 که از سوی برخی نمایندگان و منتقدان دولت مطرح می‌شود، گفت: به هر حال در دولت قبل اتفاقاتی افتاد که شاید از روی حسن نیت بود، اما در راستای تضمین و ارتقای منافع ملی نبود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آن رویه غلط از سوی دولتمردان در حال اصلاح است و از آنجا که بسیاری از نمایندگان مجلس نهم از طرفداران دولت سابق هستند، این موضوع خیلی برایشان خوشایند نیست که دولت یازدهم به دستاورد مهمی که مورد انتظار مردم و راهگشا برای جمهوری اسلامی است، دست یابد.

نماینده اردکان در مجلس با بیان این مطلب، تصریح کرد: منتقدان دولت از طرف دیگر می‌ترسند که بعدها به خاطر اشتباهات قبلی‌شان در حمایت از دولت نهم و دهم مورد مؤاخذه قرار گیرند و دغدغه بیشتر آنها از این حیث است. از این روست که به تفاهم سوئیس هجمه می‌برند.

احمدی‌نژاد اگر بیاید با اصولگرایان می‌آید
معاون پارلماني رييس دولت دهم  در واکنش به مخالفت بخشي از اصولگرايان با حضور احمدي نژاد در انتخابات، اظهارداشت:آقاي احمدي نژاد هنوز به طور صريح درباره حضور در انتخابات اظهارنظري نکرده  که اصولگرايان بخواهند ايشان را درجمع خود نپذيرند .آقاي احمدي نژاد در عرصه انتخابات مجلس ورود مستقيم نخواهد داشت.
ميرتاج الديني تاکيد کرد:اگر آقاي احمدي نژاد لازم ببيند در انتخابات فعاليت داشته باشد قطعا با طيف هاي اصولگرا يکي خواهد شد درواقع اينگونه نيست که ايشان پرچم جداگانه اي بلند کند. آیت الله علم الهدی در همایش اخیر اصولگرایان گفته بود احمدی‌نژاد مرد و تمام شد. محسن کوهکن عضور ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اصولگرا خواندن احمدی‌نژاد را ترفند اصلاح‌طلبان دانسته بود.

عضو پایداری: سخت است  درباره شیخوخیت آيات موحدي کرماني،مصباح يزدي و محمد يزدي در بين اصولگرايان اظهار نظر کنیم
عضو جبهه پايداري ونماينده مردم تهران درمجلس شوراي اسلامي  اظهار داشت:جبهه پايداري چون برروي مواضع خود ايستاده است به تندروي متهم مي شود درحالي که آنچه اين جبهه برروي آن پافشاري مي کند چيزي نيست که ديگر اصولگرايان نداشته باشند.
طلا درباره شيخوخيت آيات موحدي کرماني،مصباح يزدي و محمد يزدي در بين اصولگرايان ،گفت:اگرچه سخت است درباره اين مساله اظهار نظر کنيم اما همه بايد به بزرگان جريان اصولگرايي احترام بگذارند درواقع اگراصولگرايان بخواهند موفق شوند راهي جز اين ندارند.
وي تاکيد کرد:در طيف اصولگرايان بايد يک نفر حرف آخررا بزند و مرجعيت داشته باشد لذا وقتي بزرگان دور هم جمع مي شوند بايد به نظرشان احترام گذاشت. 

عضو فراکسیون رهروان: اگر پایداری از خواسته‌های افراطی‌اش عدول کند، با آن ائتلاف می‌کنیم
سيد رمضان شجاعي کياسري،عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا از طرح 20+10اصولگرايان اظهار بي اطلاعي کرد و گفت:در طرح يا ائتلافي که همه اضلاع اصولگرايي درآن حضورنداشته باشند نمي تواند وحدت ايجاد کند.

شجاعي کياسري درباره وحدت اصولگرايان با جبهه پايداري گفت:اگر جبهه پايداري از خواسته هاي افراطي خود عدول کند ما با اين جبهه ائتلاف مي کنيم .

وزارت ارشاد: خبرنگار اسراییلی تحت پوشش گردشگر به ایران آمده بود
 حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد گفت : ورود خبرنگار وابسته به رژیم اشغالگر قدس به ایران تحت پوشش گردشگر بوده و مسوولیتی متوجه وزارت ارشاد اسلامی نیست.

سخنگوی وزارت ارشاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان آنکه این زن خبرنگار با پاسپورت آمریکایی و در قالب گروه گردشگر به ایران وارد شده گفت: وی به عنوان خبرنگار روادید ورود به ایران را نگرفته است.

اورلی آزولایی خبرنگار روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت که اخیرا گزارشی از اوضاع ایران را منتشر کرده تابعیت آمریکایی دارد و در شهر واشنگتن ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

انتصاب رییس ستاد انتخابات کشور
وزیر کشور با صدور حکمی، مقیمی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور حکمی، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور را به عنوان رئیس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

ضربه سربازان گمنام امام زمان به چندین تیم تروریستی در کرمان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش مشخص شد

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز 16 اردیبهشت1403

رئیس پلیس راهور استان کرمان: بیشترین آمار جانباختگان مربوط به عابرین پیاده است

شهریه برخی مدارس غیردولتی کاهش می‌یابد / امکان عودت شهریه در صورت انصراف

پیش بینی شرایط جوی نسبتا پایدار در آسمان کرمان

۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند

 رئیس کل دادگستری استان کرمان: با سهل انگاری دستگاهای متولی در بازتوانی معتادین متجاهر برخورد می‌شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان: حضور مدیر برای حل مشکلات شرکت‌ها به کرمان ضروری است

مصرف شیر غیر پاستوریزه احتمال انتقال بیماری تب مالت را بالا می‌برد

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)