کد خبر: ۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱
ارسال به دوستان
ذخیره
پایگاه اطلاع‌رسانی گفتارنو به منظور سهولت مخاطبان منتخبی از مهمترین خبرهای سیاسی را در ساعات پایانی هر روز منتشر می‌کند.


اعلام اسامی سه نفر از اعضای دولت احمدی‌نژاد که لیست اموال خود را اعلام نکردند
سخنگوی قوه قضاییه گفت: سه نفر از اعضای دولت‌های نهم و دهم در راستای اجرای اصل 142 قانون اساسی لیست اموال خود را به قوه قضاییه ارائه نکردند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت: طبق این اصل در ابتدای پذیرش سمت و پایان آن افراد باید لیست اموال خود و خانواده‌شان را ارائه کنند تا اگر دارایی آنها برخلاف حق افزایش یافته به این موضوع رسیدگی شود.

محسنی‌اژه‌ای گفت:‌ در دولت‌های نهم و دهم غیر از سه نفر مابقی لیست اموال خود را اعلام کردند. در دولت نهم یک نفر لیست اموال خود را ارائه نکرد. در دولت دهم آن یک نفر به اضافه دو نفر دیگر لیست اموال خود را ارائه نکردند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت دولت نهم کسی است که هم در دولت نهم و هم در دولت دهم لیست اموال خود را ارائه نکرده است. محمدجواد محمدزاده معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و آقای ملک‌زاده معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی نیز کسانی هستند که در دولت دهم لیست امول خود را ارائه نکردند.

حضور گسترده «سایه‌‏های احمدی‌نژاد» در انتخابات مجلس
سایت خرداد در تحلیل نوشت: احمدی‏‌نژاد برای حضور در ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان نیروهای آماده به رزم قابل توجهی دارد که می‌‏تواند آنها را به طور گسترده وارد میدان کند. بعید است شبکه استانداران و مدیران احمدی‏‌نژاد که در دوران 8 ساله او از خیلی نعمات دولتی بهره‏مند شده‏اند و اکنون دارای شهرتی نسبی هستند، نخواهند از این موقعیت استفاده بهینه کنند. آنها در واقع یک تشکیلات در سایه برای احمدی‏‌نژاد هستند که می‌‏توانند «لولای» اتصال او به ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان باشند.

به عبارتی در شرایطی که احمدی‏‌نژاد و قسمتی از اصولگرایان به طور متقابل یکدیگر را نفی می‌‏کنند اما تاکتیکی که می‌‏تواند این دو طیف را به هم متصل کند تا با یکدیگر یک هم‌افزایی انتخاباتی داشته باشند، حضور گسترده «سایه‌‏های احمدی‌نژاد» در انتخابات است. سایه‌‏هایی که که همان مدیران دولت او بوده‏اند.

کمیسیون ماده 10 احزاب هر دو هفته یکبار جلسه دارد
محمد حسین مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: هر دو هفته یکبار جلسات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تشکیل می‌شود در مورد درخواست مجوز هر یک از احزاب٬ این مسئله در حال بررسی است و در صورتی که بررسی‌های بیشتر صورت گیرد و به نتیجه برسیم از طریق سخنگوی وزارت کشور این مسئله را اعلام خواهیم کرد.


امام جمعه باید با مردم و برای مردم باشد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه امام جمعه با دیگر مسئولان شهری متفاوت است خاطر نشان کرد: امام جمعه نباید از موضع ملک الملوکی برخورد کند، باید آخوند باشد و با مردم و برای مردم باشد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی  گفت: روحانیت هیچ گاه نباید از موضع قدرت با مردم صحبت کند، امام جمعه باید فراجناحی و فرابخشی عمل نماید و امام همه مردم باشد، امام جمعه تنها مواضع رهبری را باید تبیین کند، چراکه نماز جمعه تریبون حاکمیت و نظام اسلامی است و موضع ولایت و نظام اسلامی را بیان می‌کند.


گروه جدیدی که در عربستان سر کار آمدند رویکرد متفاوتی با آقای هاشمی دارند
محمد هاشمی ضمن منتفی دانستن سفر رییس مجمع تشخیص به عربستان تصریح کرد: این گروه جدید که آمدند رفتارهای مناسبی با ایران ندارند و نسبت به آقای هاشمی هم رویکردی متفاوت دارند. ما هیچ آثار و پیام مثبتی نسبت به آقای هاشمی از آن طرف ندیدیم.


 احمدی نژاد هم از همسر امام خاطره رو کرد
پروین احمدی نژاد،‌در واکنش به ادعای اکبر هاشمی رفسنجانی نوشت:خرداد سال هشتادو پنج در سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره) دکتر احمدی نژاد به اتفاق چند نفر دیگر از جمله اینجانب، به منظور دیدار با همسر مکرمه حضرت امام در جماران حضور یافتند. نکات قابل اشاره از آن دیدار و مسایل بعدی: خانم در مقابل خدمه و برخی از اعضای خانواده، خوشحالی خود را از انتخاب دکتر اینگونه ابراز کردند که در زمان انتخابات گفته بودند اگر دکتر رای بیاورد، شیرینی انتخاب، مهمان من باشید و هرچه می خواهید غذا از بیرون تهیه کنید. ایشان می گفتند به خادمه منزل گفته ام تلویزیون را برای من فقط در صورت سخنرانی دکتر و یا مقام معظم رهبری روشن کنید.

ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند!

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت آب و هوای کرمان

زنگ خطر بروز کبد چرب در جامعه؛ داروی فیبرینوژن بیماران پیوند کبد موجود نیست

آفت برگخوار پاییزه در مزارع گندم کنترل شد

پیام تسلیت محمدعلی کریمی در پی درگذشت محمدعلی علومی

توقیف73 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

رهایی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

آغاز ثبت‌نام الکترونیکیِ کلاس‌اولی‌ها از امروز / ثبت‌نام هفتم و دهمی‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانی انجام می‌شود

تشکیل کمیته جلوگیری از طغیان سرخک در رفسنجان با مشاهده سومین مبتلا به این بیماری

رفع تنش آبی ۳۹۸ روستای استان با افتتاح 20 حلقه چاه آب

جمعه ۲۱ اردیبهشت آخرین مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیکی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)