کد خبر: ۲۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
ارسال به دوستان
ذخیره
چکیده خطبه های این هفته استان در ذیل آمده است که می خوانید.

ایمه جمعه در خطبه های خود چه گفتند؟

نام شهرستان

نام خطیب

چکیده خطبه

کرمان

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی

آیا قبول دارید که استان کرمان استانی پهناور و دارای نیروهای لایق در عرصه های مختلف است؟ آیا باور دارید که استان کرمان در حوزه های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و دیگر عرصه ها حرف برای گفتن دارد؟ پس چرا باید روزها و ماه ها بگذرد و از سوی دولتمردان و وزارت کشور هیچ تصمیمی برای تعیین تکلیف وضعیت این استان در بخش مدیریت اجرایی گرفته نشود. امیدواریم این آخرین تذکر ما به وزارت کشور باشد و خواستار این هستیم هرچه سریع‌تر برای جایگاه مدیریتی استان استاندار انتخاب کنند تا با اختیارات ویژه‌ای ‌که دارد استان را مدیریت کند.

ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم، بدبینی به مسئولان، تبلیغ این موضوع که این کشور به بن بست رسیده است، از مهمترین اهداف جنگ های رسانه ای دشمنان به شمار می رود.

رانت ها افراد را به جایی می رسانند که ویژه خواری هایی را داشته باشند و از این مسیر زمینه های بروز گناه در جامعه را ایجاد می کنند.

بخش اسماعیلی جیرفت

حجت‌الاسلام یونس مرسل‌پور

احتکار کنندگان علیه مردم هستند و بصیرت ندارند،بارها از مسؤولان خواستیم و اکنون نیز می‌خواهیم که با احتکار کنندگان به شدت برخورد شود که امروز به ملت ظلم می‌کنند.

امام حسین (ع) برای احیای امر و معروف و نهی از منکر قیام کردند و زیر بار ظلم نرفتند، امروز ملت غیور ایران نیز همانند آن امام بزرگوار هرگز زیر بار ظلم ظالمان عالم نمی‌روند.

جیرفت

حجت الاسلام رضا سعادت فر

فتنه گران از مهربانی رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده می کنند.
این نامه دنبال تغییر مسیر انقلاب است و این حرف را نیز دشمنان بیان می کنند از این رو این اشخاص عوامل داخلی دشمن هستند.

بردسیر

حجت الاسلام میثم تارم

شایعه و خبرسازی ، اقدام آمریکا و دشمنان برای بزرگنمایی مشکلات و فساد، و در نتیجه القای ناکارآمدی مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار را از منابع مطمئن و رسانه‌های رسمی نظام دنبال کنیم و به سادگی هر خبر نادرستی را از هر منبعی باور نکنیم.

دولت در ترمیم کابینه خود ، رفع بحرانهای کشور و خواست عمومی مردم را در نظر بگیرند و نصایح خیرخواهانه اقتصاد دانان را جدی بگیرند.

فاریاب

حجت‌الاسلام علی رفیعی

قوه قضائیه با دانه درشت‌ها برخورد کند، تیم اقتصادی دولت ترمیم شود و کار به دست جوانان سژرده شود، چرا که دارای خلاقیت هستند و دولت باید بر بخش خصوصی نظارت و سخت‌گیری داشته باشد که اگر رعایت شود به سلامت از این بحران عبور خواهیم کرد.

دشمن از اول انقلاب برای ناکارآمدی نظام و ناکامی ملت برنامه داشته از برنامه تجزیه کشور و کودتا و تجهیز منافقان نفوذی‌ها و ترورها و تجاوز به خاک میهن عزیزمان و تهدید نظامی تحریم افتصادی و جنگ اقتصادی که به راه انداخته‌اند، اما نظام و ملت سربلند بیرون آمده‌اند و در این جنگ اخیر هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

منوجان

حجت‌الاسلام امین رضوانی

امروز دشمن بر سه محور قصد زمین زدن مردم ما را دارد، محور اول مشکلات اقتصادی که برای همه ملت ما سخت می‌گذرد و آن هم به دلیل جنگ با دشمن است.

محور دوم فشار روانی بر مردم است که با این روش می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند، سپس خواسته‌های خود را انجام دهد و محور سوم فشارهای عملی است که موجب تجمعات و آشوب‌ها در کشور می‌شود.

از آنجایی که دشمن می‌خواهد مردم را به نظام بدبین و ناامید کند، لذا ما خودمان در جلسات و تجمعاتمان مردم را ناامید نکنیم، چرا که این اصل خواسته دشمن است.

رفسنجان

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور

عزاداری باید به سبک آبا و اجداد اهل‌بیت(ع) باشد،چرا نباید امروزه سبک سنتی و ارزشمندی که در عزاداری وجود داشته ادامه یابد، ثبت عزاداری جوش‌زنی که در هرمزدآباد انجام می‌شد کاری ارزشمند بود.

امروز سکه نزدیک به 5 میلیون تومان است، این نوع مدیریت‌ها و تدبیرها را نمی‌خواهیم بلکه مدیریتی که از روی عقل سالم و کارشناسی‌شده باشد از جوانان مبتکر استفاده کنند، یک وزیر انقلابی و جهادی سرکار بگذارید، دولت پای کار بیاید تا مردم حمایتش کنند.

رهبری بار کم‌کاری مسؤولان و همه مشکلات را مظلومانه به دوش می‌کشند و نصایح و تذکرات و راهنمایی‌های پیامبرگونه ارائه می‌دهند. بعضی مغرضانه می‌گویند چرا رهبری وارد نمی‌شود، رهبری فرمودند موازی‌کاری نمی‌شود کار کرد، مردم دولت را انتخاب کردند دولت مسؤول است و باید پاسخگو باشد.

من اگر جای رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس بودم هر روز در هفته تشکیل جلسه هیأت‌دولت می‌دادم تا مشکلات مردم را بررسی کنیم، نه اینکه بنشینند و بلند شوند و بعضی نیازهای کشور را از طرح خارج کنند.

نودژ

حجت‌الاسلام حسن سالاری

اکنون در جنگ ترکیبى آمریکا علیه ملت ایران و جمهورى اسلامى، آمریکایى‏‌ها با توجه به مشکلات و ضعف‌هاى اقتصادى کشور، یک جنگ تمام‏ عیار را دنبال مى‏‌کنند و به نتایج آن امیدوارند.

در مقابل نقشه شیطانى دشمن و تمرکز آنان بر فشارهاى اقتصادى و روانى، رهبر معظم انقلاب با نگاهى عالمانه و کارشناسانه از اوضاع کشور و ظرفیت‏‌هاى داخلى، بر این نکته تاکید دارند که در پرتو کار و تلاش شبانه‏‌روزى مسؤولان، کشور از این مرحله عبور خواهد کرد.



آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اشتغال اتباع خارجی فاقد مجوز کار، غیرقانونی است / افزایش تقاضای بازنشستگی پیش از موعد / تعداد بیکاران در کرمان یک سوم اتباع خارجی در مشاغل مختلف است / اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / از زمان واگذاری شرکت ذغالسنگ به صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات شرکت بیشتر شده

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)