کد خبر: ۳۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
ارسال به دوستان
ذخیره
دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین در استان کرمان گفت: با توجه به مصوبه‌ی دولت به خودروهایی که کارت سلامت نداشته باشند، سوخت گاز تحویل داده نمی‌شود و مراکز غیرمجاز، صلاحیت صدور مجوز کارت سلامت را ندارند.

دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین در استان کرمان با بیان این‌که افرادی که قصد گازسوز کردن خودروی خود را دارند باید به سایت www.irngv.ir برای ثبت‌نام مراجعه کنند، گفت: قیمت گازسوز کردن خودروها به دلیل کمبود قطعات افزایش داشته و به حدود سه میلیون تومان رسیده که با ثبت‌نام در سایت به حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

محمدعلی ملک‌قاسمی با بیان این‌که پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین مراجعه به مراکز گازسوز کردن خودرو افزایش قابل توجهی داشته است اظهار کرد: شهروندانی که قصد گازسوز کردن خودروی خود را دارند از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به مصوبه‌ی دولت به خودروهایی که کارت سلامت نداشته باشند، سوخت گاز تحویل داده نمی‌شود و مراکز غیرمجاز، صلاحیت صدور مجوز کارت سلامت را ندارند.

دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین بیان کرد: همچنین خودروهایی که در مراکز غیرمجاز گازسوز می‌شوند با خطراتی مانند نشتی و امکان آتش‌سوزی به‌دلیل استفاده از قطعات غیراستاندارد، مواجه هستند که در صورت حادثه علاوه بر به خطر انداختن جان خود، به افراد و تاسیسات نیز صدمه می‌زنند.

وی ادامه داد: گازسوز کردن خودرو با گاز ال.پی.جی به دلیل مایع بودن این سوخت و ریسک بالای آن ممنوع است و افراد در استفاده از گاز مایع برای خودرو خودداری کنند.

ملک‌قاسمی با بیان این‌که در حال حاضر هفت مرکز مجاز گازسوز کردن خودرو در شهر کرمان وجود دارد افزود: شهرهای شهربابک، بم، بافت و جیرفت نیز دارای مرکز گازسوز کردن خودرو هستند که شهروندان می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و بازرسان شرکت بر مراحل انجام کار نظارت کامل دارند.

وی گفت: افرادی که قصد گازسوز کردن خودروی خود را دارند به سایت www.irngv.ir برای ثبت‌نام مراجعه کنند که برای مراجعه از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت گازسوز کردن خودروها به دلیل کمبود قطعات افزایش داشته و به حدود سه میلیون تومان رسیده که با ثبت‌نام در سایت به حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

دبیر و نماینده اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین ادامه داد: تولیدکنندگان داخلی قول داده‌اند تا نیاز بازار را در آینده به تدریج تامین کنند تا گازسوز کردن خودروهای شهروندان سریع‌تر انجام شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کلاهبرداري با ترفند ارتباط با نيروي ماورايي از شهروند سيرجاني

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

نظارت دامپزشکی کرمان بر کشتار بیش از ۴۱ هزار دام

نگرانی‌ها از کمبود پزشک فوق تخصص در آینده نزدیک در کشور

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکوری‌ها فردا پایان می یابد

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای گرد و خاک در مناطقی از کرمان

دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل استان کرمان معرفی شد

اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز اعلام شد

بزرگ‌ترین گلدان‌های طبیعی جهان در فهرج

یک مقام قضایی: با ترک فعل دستگاههای متولی برخورد می‌شود  

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

پایان زندگی جوان 35 ساله کرمانی بر اثر سقوط در چاه   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

پاییز بی‌باران و خشک در کرمان همچنان ادامه دارد   (۱ نظر)

چرا دلایل رد صلاحیت را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ / آنان که دست به رد صلاحیت زده‌اند، صلاحیت تعیین مصالح کشور و سلب صلاحیت از افراد را ندارند / اینک حجت تمام شد   (۱ نظر)

پیش بینی هواشناسی کرمان از وضعیت جوی استان   (۱ نظر)

نتایج انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان کرمان اعلام شد   (۱ نظر)