کد خبر: ۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
ارسال به دوستان
ذخیره
دنیا برایم به آخر رسیده بود، سارا خوش زبان و شیرین بود، دیدن چشم های معصوم سارا دلم را به درد می آورد، نمی دانستم خدا چه برایمان مقدر کرده است چرا کودکی زیبا و بی گناه باید گرفتار بیماری باشد که درمانش را باید در دست بیگانه آنهم با هزینه هنگفت جست.

تن نحیف و پاهای ناتوان و لرزان سارا، دختر بچه ۲۱ ماهه کرمانی که در دام بیماری "اس ام ای" اسیر است، اکنون در ۲ ماه باقی مانده از فرصت درمانش، منتظر دستان سخاوتمند انسان‌هایی نوع دوست و خیراندیش است که توان نشستن، راه رفتن، نفس کشیدن و نعمت بودن را به غنچه‌ای نوشکفته هدیه کند.  

به گزارش ایرنا، سارا دخترکی که تا چشم به دنیا گشود دنیا تمام همتش را جمع کرد تا روی ناخوشش را به او نشان دهد.

معصومه کریم قاسمی مادر سارا موردوئی می گوید، از یک سالگی با دیدن برخی ناتوانی ها در رفتار سارا نگران سلامتش شدیم و او را به پزشک های زیادی نشان دادیم.

وی می گوید: سارا یک سال داشت، اما هنوز نمی توانست روی پای خود بایستد حتی نمی توانست خود را نگه دارد، پزشکان آزمایشات مختلفی روی سارا انجام دادند اما به نتیجه ای نرسیدند.

سارا به ۱۷ ماهگی رسید اما هنوز در انجام برخی کارها ناتوان بود برای همین او را شیراز نزد یک پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب بردیم، پزشک سارا ما را برای گرفتن نوار عصب از سارا به منطقه ای دیگر از شیراز فرستاد بعد از انجام این نوار متوجه شدم سارا به اس ام ای ۲ مبتلا است تا رسیدن به مطب پزشک شروع به جستجو در گوگل کردم هر چه بیشتر می خواندم، ترس بیشتری بر من غالب می شد.

سرانجام به مطب پزشک سارا رسیدیم، او بعد از دیدن جواب آزمایشات و نوار عصب، وجود این بیماری را در بدن دخترم تایید کرد.

حالا من می دانستم اس ام ای علاوه بر اینکه مانع راه رفتن دخترکم می شود، کم کم توانایی نشستن، بلع و نفس کشیدن را هم از فرزندم می گیرد.

دنیا برایم به آخر رسیده بود، سارا خوش زبان و شیرین بود، دیدن چشم های معصوم سارا دلم را به درد می آورد، نمی دانستم خدا چه برایمان مقدر کرده است چرا کودکی زیبا و بی گناه باید گرفتار بیماری باشد که درمانش را باید در دست بیگانه آنهم با هزینه هنگفت جست.

مثل هر پدر و مادر دیگری بعد از اطلاع از بیماری فرزندمان درصدد یافتن دارویی برای رفع این مشکل بودیم برای همین از دکتر راه درمانش را پرسیدم هر چند جواب دکتر چون آب سردی بود که بر هستیم ریختند.

دکتر سارا می گفت، داروی این بیماری در ایران وجود ندارد لذا باید آن را از سایر کشورها تهیه کرد با خودم گفتم همه زندگیمان را می دهیم تا سارا خوب شود.

اما انگار دنیا سر سازش با ما نداشت، قیمت آمپولی که می توانست سارا را نجات دهد ۵۰ میلیارد تومان بود، با شنیدن این جمله زندگیم در لحظه منجمد شد من این رقم را حتی در خواب هم ندیده بودم حتی اگر تمام هستیمان را روی هم می گذاشتیم این مقدار نمی شد اما سارا زمان زیادی نداشت دکتر معتقد بود این آمپول باید زیر ۲ سالگی به او تزریق شود وگرنه سارا بعد از مدتی توانایی ها و بعد از آن جانش را از دست می دهد.

راهی نداشتم باید می نشستیم و درد و رنج و مرگ تدریجی فرزندمان را تماشا می کردیم، به فکرم رسید دردم را به همه بگویم شاید برخی دردم را بفهمند و به کمکم بیایند برای همین یک پویش برای نجات سارا راه انداختیم و تا الان ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید آمپول سارا جمع شده اما تا ۵۰ میلیارد تومان هنوز فاصله زیادی داریم در حالی که سارا زمان زیادی ندارد.

دکتر از ما خواست سارا را تا خرید دارو، کاردرمانی کنیم؛ ما هم این کار را شروع کردیم اما طبق گفته پزشک این فقط اندکی به سارا به صورت مقطعی برای حرکت کمک می کند.

اکنون ناتوانی سارا را هر روز بیش از روز پیش می بینم، او اکنون در نشستن نیز دچار مشکل است حالا ما بعد از لطف خدا به لطف و کرم مردم امیدواریم.

وی که خود پرستار و همسرش نظامی است حالا دست نیازشان را ملتمسانه به سمت خیراندیشان و خیرخواهانی دراز کرده اند تا جان دخترکشان را نجات دهد.  

سارا فقط دو ماه برای تزریق آمپول و تضمین سلامت و بقایش زمان دارد و امیدش را بعد از خدا به لطف و کرم شما با واریز زندگی به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۶۳۰۷۴۵۱ بسته است.

برچسب ها: سلامت ، خیرین ، اس ام ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود

افزایش طول عمر با بالا و پایین رفتن از پله

سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب دستگیر شدند

اشتغال اتباع خارجی فاقد مجوز کار، غیرقانونی است / افزایش تقاضای بازنشستگی پیش از موعد / تعداد بیکاران در کرمان یک سوم اتباع خارجی در مشاغل مختلف است / اصل واگذاری شرکت ذغالسنگ به عنوان بخشی از بدهی‌های صندوق بازنشستگی فولاد کار علمی نبود / از زمان واگذاری شرکت ذغالسنگ به صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات شرکت بیشتر شده

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

دستگیری قاچاقچی با 32 کارت سوخت در بم

هواشناسی کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

خطر تکرار فاجعه‌ای مشابه بم در بافت‌های فرسوده کشور

آمار افزایشی مبتلایان به مالاریا در کشور

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با آفت سوسک سر خرطومی حنایی

پربازدید ها

پیش‌بینی هواشناسی از وضعیت هوای کرمان طی سه روز آینده

سامانه بارشی جدید آخر هفته وارد کرمان می شود / پیش بینی رگبار پراکنده باران طی امروز و فردا

تیراندازی مرگبار؛ رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی در عنبرآباد دو کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان کرمان: هزار و 66 نفر در تصادفات سال گذشته جان خود را از دست دادند

نقدی به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره خرابی دستگاه ام.آر.ای کلینیک بعثت و مجوز انرژی اتمی

کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

کبد جوان 22 ساله کرمانی، به یک بیمار زندگی دوباره بخشید

رئیس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه شهید بهشتی: مصرف قلیان در جمعیت نوجوان در حال افزایش است

انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: تعیین تکلیف کارگاه‌های ضایعاتی برای مقابله با سرقت

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)